nemzetközi

Népszerűbbek a kisebb hálózatok
Egy amerikai felmérésből kiderült, hogy az alacsonyabb befektetést igénylő hálózatok partnerei elégedettebbek az átlagnál.

Nem csak az arcát adja hozzá
Madonna továbbra is bővíti fitnesz-hálózatát, melynek minden szolgáltatásának kialakítása az énekesnő igényei szerint valósul meg.

A McDonald’s keletnek tart
A franchise ikon Oroszországot és Kínát szeretné meghódítani, mivel ezeken a területeken foghíjas a hálózata.

Márkák globalizációja
A CBRE felméréséből kiderült, hogy milyen irányba terjeszkedtek a legnagyobb nemzetközi kereskedelmi vállalatok a tavalyi évben.

Realizálja terveit a Subway Romániában
Az amerikai étterem-hálózat az év végéig nyolc egységet szeretne létrehozni.

Amikor burger és futball találkoznak
Egy nemzetközi sportesemény kiváló lehetőség márkák reklámozására. A McDonald’s például hatalmas sátrat épít az EURO 2012 idejére.

Két lépésben Romániába
A Metro Csoport újabb európai piacokra lépett - új élelmiszerhálózatot hozott létre Romániában La Doi Pasi néven.

Fókuszban az orosz piac
Oroszországra koncentrálnak a legnagyobb amerikai gyorsétterem hálózatok.

Új szupermarket érkezhet a magyar piacra
A nagy-britanniai Iceland élelmiszer-kereskedelmi hálózat Csehország után Magyarországra is betörhet a közeljövőben.

A Wendy’s átvette a második helyet a Burger King-től
1969–es alapítása óta először haladta meg a Wendy’s a Burger King árbevételeit az Egyesült Államokban.

Új márka a Starbucks családban
A Starbucks felvásárolta a prémium gyümölcslevekkel foglalkozó Evolution Fresh-t.

International Franchise and Branding Exhibition 2012
Harmadik alkalommal ad otthont Bukarest a Nemzetközi Franchise és Branding Kiállítás-nak.

A kisebb franchise hálózatok előretörése
Az USA-ban a McDonald’s, a Kfc és a Subway gyorsétterem-óriások vesztésre állnak a kevésbé világhírű márkákkal szemben.

A franchise a tőzsdén is jövedelmező
A nagy franchise hálózatok részvényei jövedelmezőbbek, mint más társaságoké.

Töretlenül növekszik a Subway Közép-Kelet Európában
A franchise hálózat több mint 80 egységgel bővült, 2010-ben ők nyitották meg a legtöbb éttermet a régióban.

A Subway megelőzte a McDonald’s-ot
Legalábbis az éttermek számában. 2010 végére ugyanis 98 országban összesen 34 751 éttermével megelőzte az addigi listavezető McDonald’s-ot.