Verseny elleni védőoltás
A japán étteremhálózat koncepció tulajdonosa, a Rosinter Restaurants Holding úgy döntött, kiigazításokat hajt végre a Planet Sushi éttermek menüiben. Ennek célja, hogy közelebb hozzák a vendégeket - a japán mellett - más ázsiai országok ételeihez is, a kiszélesített menük pedig több ügyfelet vonzzanak az éttermekbe.
A Planet Sushi menüjének változtatására az egyre növekvő piaci verseny késztette a vállalatot. Az ázsiai konyha gyakran könnyen felülkerekedik a kizárólag japán ételeket kínáló éttermeken, így úgy tűnik, a fogyasztói kereslet arra készteti az étterem franchise hálózatot, hogy bővítse menüjét. Jelenleg Moszkvában tesztelik az új kínálatot – ennek sikere vagy kudarca fog dönteni arról, hogy kiterjesztik-e a változtatásokat az európai piacokra, köztük Magyarországra is.
A tőzsdén is jegyzett Rosinter Restaurants Holding vezető étteremhálózat Oroszországban, valamint a Független Államok Közössége piacain, világszerte összesen 45 ezer vásárlót szolgálnak ki naponta. A hálózat 10 országban közel 400 étteremmel rendelkezik, amiből 128-at franchise partnerek üzemeltetnek.
A vállalat saját és franchise márkái alatt üzemelő éttermekben és kávézókban különböző nemzetek ételeit helyezték a középpontba: az IL Patio kínálatában olasz, a T.G.I. Friday’s éttermekben az amerikai, míg a Sibirskaya Corona kínálatában orosz specialitások szerepelnek. Hamarosan pedig kiderül, hogy a Planet Sushi japán különlegességeit kiegészítik-e véglegesen az ázsiai konyha ételei. Amennyiben a moszkvai tesztidőszak végül sikerrel zárul, várhatóan Magyarországon is bevezetik az újításokat. Hazánkban Budapesten térhetünk be Planet Sushi étterembe, az Oktogonnál vagy a Deák téren.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az utóbbi 5 év trendjei alapján mutatjuk be hogyan alakultak a franchise piacon a befektetési költségek.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.