
A negyed-századik Bubbles
Magyarország első önkiszolgáló mosodalánca Kecskeméten adta át 25-ik üzletét. Az ország keleti régióit veszik célba.

Újabb díjat zsebelt be a Kék Elefánt
A személyes könyvekre szakosodott könyvkiadó franchise legújabb gyerekkönyve vihette haza a legjobb és legérdekesebb terméknek járó elismerést.

Újra nyereséges a Tesco
Az előző évi rekordveszteség után, tavaly ismét nyereséges volt a Tesco. A csoportszintű forgalom 1,6 százalékkal nőtt.

A válságot követő időszak legeredményesebb éve
A Duna House cégcsoport nettó árbevétele negyedével, nyeresége pedig csaknem harmadával nőtt 2015-ben.

Tea-üzlet 35 éves hagyománnyal
Ausztriában, Magyarországon és Kelet-Európában terjeszkedne tovább franchise partnerek bevonásával a Demmers Teahouse.

Olaszország, majd egész Európa
200 autószervizből álló hálózat kiépítéséről egyezett meg Olaszországban a Kwik Fit. Továbbra is keresik az expanziós lehetőséget, fókuszban Közép-Kelet Európa.

Újabb mérföldkőhöz ért a Subway Európában
A legújabb étteremnyitással már ötezer helyszínen érhető el a szendvicses gyorsétteremlánc az öreg kontinensen.

Amerikai franchise márkák a magyar piac nyomában
Az EGS évtizedek óta foglalkozik az USA-ban bizonyított franchise márkák bevezetésével Európában. 8 hálózat is érdeklődik Magyarország iránt.

Továbbra is a gyorséttermek és a szállodák szele fúj
Ez a két ágazat együtt kilencet ad a világ 10 legsikeresebb franchise hálózata közül. Lassan, de csökken az USA dominanciája.

Befektetőkkel a magyar piacra
A Fruitisimo április elsején nyitja meg első magyarországi üzletét, amely a régiós terjeszkedés zászlóshajója lehet.

Húsvéti üdvözlet
Kellemes és boldog Húsvéti Ünnepeket, vállalkozásának sok aranytojást kíván a Franchising.hu szerkesztősége.

Új franchise márka a hazai pékpiaci szegmensben
Elindította franchise rendszerét a több mint két évtizedes múltra visszatekintő Pécsváradi Aranycipó.

Élőben a franchise expóról
A franchise nem csak hamburgerekről és ingatlanközvetítőkről szól. Többek közt erről is meggyőződhetünk a 35. párizsi franchise vásáron.

A luxus és kifinomultság világa
Az Adriai-tenger partjainál álmodták meg a L`ARÔME parfümkollekciót és a köré felépített franchise rendszert. Most Magyarország lehet a következő állomás.

Újabb nyitások sorozata
Egy hét leforgása alatt három új Bubbles mosoda nyitotta meg kapuit. Országszerte már 23 helyszínen érhető el a hálózat.

3 százalékkal bővült tavaly a Spar
Az áruházlánc idén is hasonló forgalomnövekedéssel, 5 új üzlettel és további 27 felújításával számol Magyarországon.

Először nyit Olaszországban a Starbucks
45 évvel ezelőtt a Starbucks vitte el az alapítót inspiráló olasz kávékultúrát az Egyesült Államokba. Most vajon sikerülhet visszavinni az amerikait?

Amerika legjobb ízei
A Lawry’s egy ikonikus amerikai étterem ”ötcsillagos” menüvel. A steak-house hálózat most Magyarországon keres mester franchise partnert.

Szendvicsbe zárt bőség
Az amerikai Arby’s étteremlánc a gyors kiszolgálást egyesíti a prémium minőséggel. Most Magyarországon is bizonyítana a márka.

„Felelősségteljes, profi hálózatot építünk”
„Hasonló tapasztalatra nem, viszont elhivatottságra mindenképp szükség van egy babauszoda sikeres üzemeltetéséhez” – Varga Vivien, Stilianos alapító.