Befektetőkkel a magyar piacra

32 százalékkal nőtt 2015-ben a Fruitisimo csoportszintű árbevétele a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában. A hálózat legjobban teljesítő egysége 48 százalékkal tudta növelni forgalmát.
Kedd
29.03.2016
A Fruitisimo április elsején nyitja meg első magyarországi üzletét, amely a régiós terjeszkedés zászlóshajója lehet.
 

Nem bolondok napi tréfa, április elsején nyitja meg első magyarországi üzletét a frissen facsart gyümölcslevelekre és -koktélokra szakosodott Fruitisimo hálózat. Jan Hummel és Thomas Lichtenberg cseh üzletemberek mögé 13 év után álltak be pénzügyi befektetők, ami nemcsak a mostani nyitást teszi lehetővé a budapesti Alleeban, de egy intenzív növekedés is követheti a régió országaiban. „A hozzánk csatlakozott befektetők, olyan tapasztalt üzletemberek, akik elsősorban a terjeszkedést támogatják. Ők a mindennapi működésben nem vesznek részt, tapasztalatukkal és tudásukkal a pénzügyi fejlesztéseket és a bankokkal való tárgyalásokat segítik” – mondta el a Franchising.cz kérdésére Jan Hummel társalapító.

Hazai piacán, Csehországban a Fruitisimo márkanév alatt már 40 bár kínálja (16 helyszínen franchise partnerek irányítása alatt) frissen csavart gyümölcslevek, turmixok, gyümölcssaláták, kávék és kézműves fagylaltok széles választékát. A vállalat már sikeresen megvetette a lábát Szlovákiában – a külföldi Fruitisimok sorában, a szlovákiai 4 egységhez csatlakozik április elsején a budapesti Fruitisimo. A további magyarországi hálózatfejlesztés azonban nem az egyetlen célja a cseh vállalat expanziójának.

A Fruitisimo cégcsoport a tavalyi évben egy új koncepció, a HOME OFFICE Bistro & Coffe elindításával is hallatott magáról, ami szintén franchise rendszerben bővül, és ami már négy helyszínen érhető el Prágában. 2016-ban a vállalat tervei között a magyarországi fejlesztések, 14 új Fruitisimo és 10 új HOME OFFICE bisztró-kávézó megnyitása szerepel. „Úgy gondoljuk, hogy évente egy új külföldi piacot is képesek leszünk meghódítani” – tette hozzá a Jan Hummel.