"A Prime Rib" steak a Lawry’s éttermek különlegessége, és több mint 75 éve számít a márka védjegyének.
Hétfő
29.02.2016
A Lawry’s egy ikonikus amerikai étterem ”ötcsillagos” menüvel. A steak-house hálózat most Magyarországon keres mester franchise partnert.
 

A Lawry’s The Prime Rib egy, a legjobb minőségű steakekre és azok asztal melletti, ezüst tálcán történő felszolgálására specializálódott étteremlánc, melynek egységeiben az ötcsillagos menüket meghitt és jellegzetes vendégszeretettel ötvözve szolgálják fel. A családi tulajdonban lévő vállalat több mint 75 éve teremt legendás hangulatot vendégei számára. A franchise rendszer 1996-os bevezetésének köszönhetően pedig a 4 családi tulajdonú étterem mellett, további 6 működik franchise partnerek keze alatt nemzetközi helyszíneken.

Amikor Lawrence (”Lawry”) Frank és Walter Van de Kamp 1938-ban megnyitották az első Lawry’s éttermet Kaliforniában, akkor az első 6 hónapban mindössze egy főétel szerepelt a menüben, méghozzá a ”Prime Rib” steak. Az azóta eltelt időszak alatt azért a menü bővült, és mára a választék részét képezik a kiváló minőségű marhahúsok mellett a halak és tenger gyümölcsei is.

Jelenleg 4 Lawry’s étterem található az Egyesült Államokban, mind az alapítók leszármazottjainak tulajdonában. A saját éttermek mellett – elsősorban a nemzetközi expanzió megvalósításának módjaként – a vállalat a ’90-es években útjára indította franchise rendszerét, mellyel első lépésben a csendes-óceániai régiót fedte le – nyílt Lawry’s franchise étterem már Osakában, Tokóban, Hong Kongban, Taipeiben, Szöulban és Szingapúrban is. William Edwards, a márka nemzetközi terjeszkedéséért felelős EGS vállalat igazgatója azt mondja, most az európai piacok meghódításához jött el az idő, elsősorban a kelet-közép-európai piacokkal, köztük Magyarországgal a fókuszban.

Mivel a Lawry’s egy kiváló, prémium minőséget képvisel, ezért olyan franchise érdeklődőket keresünk, akik maximálisan elkötelezettek a koncepció, és annak fejlesztése mellett a helyi piacon. Feltétel emellett, hogy jól szervezett és pénzügyileg erős cégek jelentkezését várjuk, amelyek rendelkeznek tapasztalattal a gasztronómia és vendéglátás területén, illetve, amelyek egy előkelő helyen is tudják finanszírozni Lawry’s éttermük megnyitását” – avatott be William Edwards a mester franchise partnerrel szemben támasztott követelményekbe. A teljes beruházás mintegy 4 millió dollár.

Annak érdekében, hogy az étterem specialitásainak felszolgálása feledhetetlen élmény legyen, Lawrence Frank tervezett egy speciális étel-kocsit, amelyen az ételeket készítik el a vendég szeme előtt. A berendezés rozsdamentes acélból készül, súlya 320 kg és egy kisebb vagyonba kerül.

A Lawry’s éttermek alapterülete tipikusan 600-1200 m2 között van, és a meghitt és elegáns belső tér a jellemző. Edwards elmondása szerint a franchise központ segít a megfelelő helyszín kiválasztásában, az étterem tervezésében és berendezésében. „A franchise partner és a személyzet, akiknek feladata lesz az étterem irányítása a helyi piacon, a vállalat amerikai központjában vesz részt egy összetett képzési programban, melynek során három hetet a legelső, Beverly Hills-i étteremben töltenek el, majd további hármat a Los Angeles-i egységben” – mondta el William Edwards.

Az ügyvezető-igazgató hozzátette, hogy a jövőbeli magyarországi franchise partner teljes körű támogatásra számíthat az étterem megnyitása után is. „A franchise partner természetesen minden szükséges marketing, reklám és promóciós anyagot is megkap”.