Új franchise márka a hazai pékpiaci szegmensben

A Pécsváradi Aranycipó tulajdonosai egy országos lefedettséggel bíró franchise hálózatot kívánnak létrehozni a következő 5 évben. A hálózat indításával a társaság új piacokat kíván szerezni, és már az idén mintegy 100 millió forintos bevétel-növekedést remél.
Péntek
2016.03.25.
Elindította franchise rendszerét a több mint két évtizedes múltra visszatekintő Pécsváradi Aranycipó.
 

A 20 saját üzletből álló Pécsváradi Aranycipó 25 év működés után, idén márciustól elérhetővé teszi franchise rendszerét a magyarországi vállalkozók számára. „Az elmúlt években ugrásszerűen megnőtt a központunkba érkező érdeklődők száma, egyre többen kerestek meg bennünket azzal az igénnyel, hogy szeretnének egy Aranycipó üzletet nyitni. Több üzleti modell áttanulmányozása után a franchise modellt választottuk. Új Aranycipó üzletek nyitása mellett, terveink között szerepel néhány általunk üzemeltetett, sikeresen működő bolt átadása is jövőbeli partnereink számára” – mondta el Büki László, a vállalat franchise igazgatója.

Az Aranycipó üzletek több száz terméket tartalmazó kínálatában mindenki megtalálhatja az ízlésének megfelelőt. Termékpalettájukon az egyedi, hazánkban csak az Aranycipónál készült termékek (pl. König Ludwig kenyér) mellett különleges péksütemények, számos reform, szénhidrátcsökkentett, teljes kiőrlésű lisztből készülő pékáru, valamint – új terméktípusként – gluténmentes, rozsos és magvas termékek is megtalálhatók. A hálózathoz csatlakozó franchise partnerek számára a komoly termékválaszték mellett, átadásra kerül a Pécsváradi Aranycipó által kidolgozott egyedi arculat, valamint a több mint 20 éves üzletviteli tapasztalat is.

A hálózatfejlesztési stratégia értelmében, a tulajdonosok a következő öt évben egy országos lefedettséggel bíró franchise hálózatot kívánnak létrehozni. A hálózat indításával a társaság új piacokat kíván szerezni, és már az idén mintegy 100 millió forintos bevétel-növekedést remél. A működési modellt a vállalat egy egyszeri belépési, illetve rendszeres (havi) franchise díj ellenében adja át. Büki László elmondta, a hálózathoz csatlakozó franchise partnerekre hárul saját boltjuk kialakításának és fenntartásának költsége.

Az 1991-ben alapított, pécsváradi központtal működő társaság jelenleg mintegy négyszáz embert foglalkoztat. Büki László tájékoztatása szerint a péküzemből és kereskedelmi egységekből álló cégcsoport árbevétele 2014-ben 4,8 milliárd, tavaly 3,6 milliárd forint volt. A nettó eredmény 2014-ben 98 millió forint, 2015-ben 35,5 millió forint volt.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise körkép: önkiszolgáló kávéautomata /2025.03.12.

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

Franchise Expo 2025: egyenes út az üzleti siker felé /2025.03.05.

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.