Diéta Life Market

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Rendkívül erős az egészséges, tudatos táplálkozási trend a fogyasztóknál világszerte és Magyarországon is, valamint a környezetet kímélő öko és natúr termékek iránti kereslet is dinamikusan növekedett az elmúlt években. Ennek megfelelően ugrásszerű növekedést mutat üzlethálózatunk forgalma. Egyedülálló piaci koncepcióval, kipróbált és hatékonynak bizonyult működési stratégiával, immáron négy saját szupermarkettel elérkezettnek láttuk az időt, hogy sikerünket megosszuk és partnereinkkel együtt országos reformélelmiszer láncot hozzunk létre egy franchise rendszer keretein belül.
Hazánk legszélesebb áruválasztékkal rendelkező egészségmegőrző élelmiszereket, táplálék kiegészítőket, biotermékeket, allergénmentes élelmiszereket forgalmazó üzlethálózatának története a '90-es évek elejére nyúlik vissza.
Ekkor alakult az azóta is prosperáló és a piacon majd 3 évtizede meghatározó szerepet betöltő reformélelmiszer nagykereskedés a Mediline Kft., mely teljes egyészében magyar tulajdonú vállalkozás.
Majd született a gondolat, hogy a nagykereskedelemből átemelhető értékes tudást és tapasztalatot kiskereskedelmi vonalon is kamatoztassuk - ezzel is hozzájárulva az egyik fő küldetésünk beteljesítéséhez: az egészséges élelmiszerek lehető legszélesebb körben történő elterjesztéséhez.
Ennek égisze alatt alakult meg a Diéta Life Kft., és 2014-ben megnyitottuk az első Diéta Life Market üzletünket.
Az átgondolt, precíz üzleti stratégia hamar sikereket és profitot hozott, így két éven belül újabb három egység nyílt Budapesten.
A Diéta Life vállalkozás a kezdetektől fogva, tudatosan úgy épült, hogy bölcsője lehessen egy későbbi franchise rendszernek.
Az üzletek kialakítása, működtetése, üzemeltetése és minden ezzel kapcsolatos tevékenység olyan koncepció mellett történt, mely tovább adható, megismételhető és így sikeressége reprodukálható a lefektetett szabályok és a bevált feltétel rendszer mellett.
Komoly, sok tapasztalattal járó időszakon van túl a Diéta Life Kft. A kezdeti nehézségeket kiköszörülve egy stabil, válságálló üzleti modellel felfegyverkezve érkezett meg a vállalkozás az expanzió küszöbére. Hálózatunkat most már nem csak saját üzemeltetésű üzletek nyitásával bővítjük, hanem motivált, sikerorientált partnerekkel közösen építkezve szeretnénk tovább haladni.
saját egységek
Magyarországon már négy saját egységgel vagyunk jelen.
franchise egységek
Jelenleg a toborzási fázisban járunk: első franchise egységeinket a közeljövőben tervezzük nyitni, melyhez partnereket, franchise átvevőket keresünk.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
Mit nyújt a Diéta Life Market franchise partnerei számára?
- Hazánk legszélesebb áruválasztékkal rendelkező reform élelmiszereket forgalmazó üzlethálózatához történő csatlakozás lehetőségét.
- Bevezetett és levédett márkanevet, amit már ismernek és keresnek a vásárlók.
- Teljeskörű üzemeltetési rendszert biztosítunk partnereink számára.
- Sikeres üzleti koncepciót, évek óta működő több saját üzlettel.
- Hálózatban, egymást segítve közös célért dolgozunk.
- Folyamatos termék és szolgáltatás innovációt.
- 5000+ kiskereskedelmi terméket
- Területi kizárólagosságot.
- Teljeskörű üzemeltetési és marketing ismeretanyagot.
- Központi képzést, betanítást, folyamatos tanácsadást.
- Központi informatikai rendszert.
- Rendszeres minőségellenőrzést.
- Üzletre szabott, folyamatosan frissített termékportfóliót és annak rugalmas változtatásának a lehetőségét. Így azok a készletek, amikre nincs kereslet visszaküldhetők.
- Trendeket követő, folyamatosan bővülő választékot.
- Közös marketing és PR tevékenységet.
- Saját nagykereskedelmi hátteret, központi beszerzést.
- Testre szabott áruellátási logisztikát.
- Központi, bevált törzsvásárlói rendszert.
becsült teljes befektetés
Belépési díj: 1.000.000 Ft
Franchise díj: a nettó forgalom 3 %-a
Beruházási és az üzlet beindításához szükséges költségek az üzlethelység pontos ismerete után kalkulálhatók. Ennek az induló tőkének a nagyságát a kiválasztott üzlethelység elhelyezkedése, alapterülete, műszaki állapota határozza meg elsősorban.
Tapasztalataink alapján, egy 150-200 nm területű üzlethelység estén az induló költségek 20 és 30 M Ft között alakulnak.
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Az ország teljes területéről várjuk az érdeklődőket. Újabb üzleteinket elsősorban megyeszékhelyeken és Budapesten tervezzük nyitni. Az ideális üzlethely 120 - 250 nm alapterületű, jó műszaki állapotú, földszinti, és forgalmas, frekventált helyen helyezkedik el.
Olyan partnereket keresünk, akik:
- Érdeklődnek vagy elhivatottak az egészségtudatos életmód iránt.
- Rendelkeznek saját vagy bérelt ingatlannal, de ha még nem: a kiválasztásában/keresésében természetesen segítünk.
- Rendelkeznek elegendő befektetési tőkével.
- Csapatjátékosok.
- A napi működés koordinálásában aktívan akarnak és részt is tudnak venni.
- Rendelkeznek kereskedelmi és vezetői ismeretekkel.
- Motivált és sikerorientált vállalkozók.
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Csordás István
+36 70 336 75 51
www.dietalife.hu/franchise
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.

A franchise egy a Rendszergazda, és az átvevő közötti szerződéses kapcsolat, ami egyre népszerűbbé és népszerűbbé válik minden ágazatban.
A nemzetközi tapasztalatok szerint a franchise-vállalkozásban lépő félnek általában a már befutott márkanév használata és a rendszer tapasztalt tagjainak szakmai támogatása mellett a csődre mindössze öt százalék esélye marad.
Több szempont szerint is kategorizálhatjuk a különböző franchise rendszereket. Itt megpróbáljuk bemutatni a legfontosabb besorolásokat, típusokat.
Hazánkban a szállodaiparban és a gyorsétkeztetésben bukkant fel először a franchise, azóta sokat változott. A franchise fejlődése jól halad Magyarországon.
Egy franchise hálózathoz való csatlakozás a következő előnyöket hordozza.

Két év alatt közel 40 százalékos árbevétel-növekedést könyvelhetett el, és további bővülés elé tekint a Fornetti Csoport.
Az áruházlánc új üzletformátummal, további beruházásokkal és üzletnyitásokkal erősíti magyarországi pozícióját.
Már a 4. egysége nyílt meg az új Fornetti koncepciónak, amivel nemcsak a hazai nagyvárosokban, de külföldön is terjeszkedne a pékséglánc.
A csatlakozó töltőállomásokkal és boltokkal együtt a SPAR franchise hálózatához már országszerte összesen 129 üzlet tartozik.
Öt százalék körüli árbevétel növekedéssel számol a magyarországi FMCG piac kilencedét magáénak tudó élelmiszerlánc.
Tavaly 4 saját és 43 franchise üzlettel bővült a Spar Magyarország. Az idén a közel félezres bolthálózat további fejlesztését tervezi a vállalat.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.