Egy 7-Eleven franchise átvevő osztja meg nyerő tippjeit

Odilio Alcaria (középen) / A fülöp-szigeteki 7-Eleven külön díjjal honorálta az év legkiemelkedőbb partnereként.
Csütörtök
2019.09.19.
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
 

Nem létezik 100%-os recept a sikerre, de vannak lépések, történetek, amik segítenek megérteni, mitől válik valaki sikeres vállalkozóvá. Egy ilyen történetet oszt meg- sok tanáccsal fűszerezve Odilio Alcaria számos elismerésben részesített 7-eleven franchise partner, hogy más átvevőkne is inspirációt adjon.

Alcaria számára a sikere attól függ, hogy az elvégzett munka mennyire fejleszti az üzletet. „Ez tartalmazza azt az időt is, amit bele kell fektetned, fontos megérteni, hogy nem csak pénzt, hanem időt is kell egy üzletbe fektetni” mondja.

Alcaria meghatározta a vállalkozó jelöltek szükséges képességeit: egyértelmű cél, hit önmagunkban, a fontos dolgok előtérbe helyezése, szabad gondolkodás, ellenálló képesség, és a „milliomos gondolkodásmód”.

Egy másik nyertes tipp az, hogy tanuljunk hibáinkból, hiányosságainkból. „Mi kell egy sikeres franchise vezetéséhez? Feltétlenül beszélj más átvevőkkel, és ne csak a legsikeresebbekkel. Nagyon fontos, hogy tanulj a hibáidból. Még jobb, ha tanulhatsz másoktól, hogy ne kövesd el ugyanazokat hibákat, és jobb döntéseket hozz” mondta.

Miközben váltig állítja, hogy nincs tökéletes üzlet, Alcariát mindig megnyugtatja az a tény, hogy bár napi rendszerességgel szembesülnek problémákkal az üzleteikben, „de a 7-Eleven mindig ott van, hogy támogasson minket”.

Hozzáteszi, hogy a csapatmunka, a tulajdonos és alkalmazott közötti bizalom is kulcsfontosságú tényező az üzleti siker elérésében. „Nagyon fontos a kapcsolatteremtés a dolgozókkal, nem csak az ügyfelekkel. Nemcsak a munka elvégzésének módja a fontos; hanem az is, hogyan tud harmonikusan dolgozni kollégáival. „Egy saját 7-Eleven egységgel lehetőséget kapunk arra, hogy segítsünk az embereknek munkához jutni” - mondta.

„A kommunikáción keresztül mindig megbizonyosodhatunk arról, hogy az áruházban minden rendben van. A vezetők kötelesek naponta jelentést tenni az adminisztratív problémáikról, hogy elkerüljék a későbbi problémákat és félreértéseket. Elengedhetetlen a jó kapcsolat fenntartása a munkavállalókkal, hogy megbecsülve érezzék magukat, a munkájukat, emellett egészséges közösségi tevékenységeket is szervezünk; például sportfesztiválokat, nyári kirándulást és az év végi partit” - tette hozzá.

Alcaria és felesége 2013 óta büszke franchise átvevők, négy üzletet működtetnek és tervezik az ötödik nyitását. Alcaria szerint a sikerének az egyik oka, hogy a 7-Eleven franchise modell már a kezdetektől számos előnyt kínál a vállalkozóknak.

„A franchise partnerek azonnali hozzáférést kapnak a legfontosabb forrásokhoz, ami támogatja őket a forgalom növelésében. A 7-Eleven rengeteg segítséget nyújt, képzést, műszaki támogatást és sok minden mást” - emelte ki.


7-Eleven / Üzletek száma szerint a világ legnagyobb kiskereskedelmi franchise hálózata 16 országban.
Franchise tanácsadó