A franchise hálózat bővítése továbbra is napirenden van a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az év hátralévő részében.
Péntek
2017.06.02.
A csatlakozó töltőállomásokkal és boltokkal együtt a SPAR franchise hálózatához már országszerte összesen 129 üzlet tartozik.
 

„Továbbra is várjuk a magánkereskedők jelentkezését országszerte franchise hálózatunkhoz, amelyet 2012 szeptemberében vezettünk be a magyar piacra. A 2016-os év különösen jelentős volt a hálózat bővülése szempontjából: összesen 43 új üzlet csatlakozott. 2017 első 5 hónapjában pedig 13 új taggal bővült az immár 129 üzletegységet tömörítő hálózatunk, amely mintegy 1500 embernek ad munkát országszerte. A franchise üzletágunk forgalma éves szinten meghaladja a 30 milliárd forintot” – mondta el Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR franchise új tagjai közül hat töltőállomáson nyitotta meg kapuit. Budapesten a XVII. kerületben, illetve Keszthelyen, Dunakeszin, Érden, Balatonakarattyán és Pilisvörösváron élvezhetik a vásárlók annak az előnyeit, hogy a tankolás mellett napi fogyasztási cikkek széles választéka is várja őket, a legtöbb helyen 24 órás nyitva tartással.

További hat üzlet SPAR marketként folytatja tevékenységét: négy a fővárosban, egy-egy Cegléden és Csólyospáloson. Ezek 100-200 négyzetméter közötti alapterülettel rendelkező kisboltok, amelyeket általában családi vállalkozások üzemeltetnek, és a SPAR kínálata mellett egyedi akciókat is kínálnak a vevőknek. Cegléden egy SPAR partner áruház is megnyitott, ez a 200 négyzetméter feletti üzletek formátuma, és itt már az országos SPAR-promóciók is érvényesek, valamint a SuperShop kártyák is használhatóak.

A SPAR Partner Program kedvelt üzleti modell, hiszen ennek keretében a kiskereskedők számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő termékek a franchise üzletekben is elérhetőek.

A helyi kiskereskedők az együttműködés során megtarthatják önállóságukat, ugyanakkor az üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatba a helyi lakosságnak is előnyös, mert a környékbeli, úgynevezett kényelmi boltok kínálata jelentősen bővülhet, többek között a SPAR széles sajátmárkás termékkínálatának köszönhetően. A SPAR folyamatosan és kiemelten támogatja a franchise partnereket helyi és országos reklámkampányok segítségével.


legolvasottabb

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.