Belehúz az Auchan
Az Auchan szeptember másodikán megnyitotta magyarországi szupermarket-hálózatának első üzletét Szekszárdon. A lépéssel az áruházlánc célja, hogy 19 hipermarketje, 18 töltőállomása valamint online áruháza mellett egy újabb formátummal erősítse magyarországi pozícióját. Az Auchan az elmúlt 19 évben már több mint 200 milliárd forintot fektetett be Magyarországon, és a jövőben további hipermarketek, szupermarketek, kis boltok, valamint franchise egységek nyitását tervezi – közölte a vállalat.
17 milliárd forint értékű beruházást tervez megvalósítani 2018-ban az Auchan Magyarország, a társaság az elkövetkező években 30 szupermarketet nyit, és erőteljes expanziót tervez. „A szekszárdi szupermarketünk nyitása az elmúlt 19 évünk egyik legnagyobb mérföldköve, hiszen egy újabb formátummal mutatkozhatunk be vásárlóinknak. Eddig kizárólag hipermarketeket és töltőállomásokat üzemeltettünk Magyarországon, tavaly online áruházat nyitottunk, most pedig az első városközponti szupermarketünket nyitjuk meg Magyarországon. Ígérem Önöknek, ez az első, de korántsem az utolsó szupermarketünk, további boltok nyitását tervezzük a közeljövőben” – mondta el Dominique Ducoux vezérigazgató.
2016-ban az Auchan 3,8 százalékkal növelte bruttó forgalmát 350 milliárd forintra, és 3,6 milliárd forintos eredményt ért el Magyarországon. Az áruházlánc egységeiben összesen 43 millió volt a vásárlások száma a tavalyi évben, ami 3 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi értéknél. A vállalat az idén további fejlődést tervez, eredményét és forgalmát elsősorban a szupermarket-hálózat és az online áruház növekedése határozza majd meg.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?