A 30 főt foglalkoztató szekszárdi szupermarketet a belvárosban alakították ki – az új kereskedelmi egységek helyének kiválasztásánál előtérbe helyezik a városközponti részeket.
Szerda
2017.09.06.
Az áruházlánc új üzletformátummal, további beruházásokkal és üzletnyitásokkal erősíti magyarországi pozícióját.
 

Az Auchan szeptember másodikán megnyitotta magyarországi szupermarket-hálózatának első üzletét Szekszárdon. A lépéssel az áruházlánc célja, hogy 19 hipermarketje, 18 töltőállomása valamint online áruháza mellett egy újabb formátummal erősítse magyarországi pozícióját. Az Auchan az elmúlt 19 évben már több mint 200 milliárd forintot fektetett be Magyarországon, és a jövőben további hipermarketek, szupermarketek, kis boltok, valamint franchise egységek nyitását tervezi – közölte a vállalat.

17 milliárd forint értékű beruházást tervez megvalósítani 2018-ban az Auchan Magyarország, a társaság az elkövetkező években 30 szupermarketet nyit, és erőteljes expanziót tervez. „A szekszárdi szupermarketünk nyitása az elmúlt 19 évünk egyik legnagyobb mérföldköve, hiszen egy újabb formátummal mutatkozhatunk be vásárlóinknak. Eddig kizárólag hipermarketeket és töltőállomásokat üzemeltettünk Magyarországon, tavaly online áruházat nyitottunk, most pedig az első városközponti szupermarketünket nyitjuk meg Magyarországon. Ígérem Önöknek, ez az első, de korántsem az utolsó szupermarketünk, további boltok nyitását tervezzük a közeljövőben” – mondta el Dominique Ducoux vezérigazgató.

2016-ban az Auchan 3,8 százalékkal növelte bruttó forgalmát 350 milliárd forintra, és 3,6 milliárd forintos eredményt ért el Magyarországon. Az áruházlánc egységeiben összesen 43 millió volt a vásárlások száma a tavalyi évben, ami 3 százalékkal magasabb az egy évvel korábbi értéknél. A vállalat az idén további fejlődést tervez, eredményét és forgalmát elsősorban a szupermarket-hálózat és az online áruház növekedése határozza majd meg.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.