Országszerte bővül a SPAR franchise
A SPAR 1991 óta van jelen Magyarországon, azonban franchise programjára több mint két évtizedet kellett várni a hazai vállalkozóknak. A franchise hálózat 2012-ben indult két üzlettel, és egy dinamikus terjeszkedés eredményeként öt év alatt 142-re nőtt a csatlakozott partnerek száma, az üzleti modellt mára országszerte 158 egység valósította meg sikeresen. A partnerüzletek kezdeti forgalma 237 millió forint volt, tavaly már megközelítette a 36 milliárdot (a cégcsoport teljes forgalmának nagyjából hat százalékát). A társaság mintegy 13 ezer munkavállalóval Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója. Mindeközben a SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát.
„Az idén hatéves franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet. A magánkereskedők azért csatlakoznak hozzá, mert ennek keretében számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek, újabban pedig az üllői SPAR enjoy. elnevezésű convenience üzemünk kényelmi termékeivel is gazdagíthatják választékukat” – mondta el Maczelka Márk, a vállalat kommunikációs vezetője.
A franchise hálózat bővítése továbbra is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, így a további üzletnyitások mellett a SPAR az elkövetkező időszakban is várja franchise partnerek jelentkezését. A kiskereskedelmi üzletlánchoz való csatlakozás az ország bármely településén, már meglévő, működő (ezesetben legalább 100 négyzetméter alapterületű) vagy teljesen újonnan nyíló élelmiszerkereskedelmi egységgel egyaránt lehetséges.
Előbbi esetben a társuló üzletek a SPAR partnerprogramnak megfelelően kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak. Az átalakítás legfontosabb szempontja, hogy a vevő ugyanabban a vásárlói élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna be vásárolni és azt érezze, hogy a személyességet illetően nem változott semmi. Így a kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatába a helyi lakosság számára is kedvező, mert a környékbeli, kényelmi kereskedések kínálata jelentősen bővül, a szolgáltatás színvonala növekszik.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
Két év alatt közel 40 százalékos árbevétel-növekedést könyvelhetett el, és további bővülés elé tekint a Fornetti Csoport.
Az áruházlánc új üzletformátummal, további beruházásokkal és üzletnyitásokkal erősíti magyarországi pozícióját.
legolvasottabb

Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Az Arby’s erős 2015-ös értékesítési adatokat jelentett Amerikában. Most ugyanezt akarják látni külföldön, pl. Magyarországon is.
Lettország nem egy nagy piac, mégis többtucat sikeres koncepciónak ad otthont. Mostantól egy új, országos franchise portál könnyítheti meg a magyar márkák terjeszkedését a Balti régióban.
Petrov Krisztina háromgyermekes anyukaként vágott bele saját franchise vállalkozásába, miután találkozott az Indiso sóterápiával.
Komplex támogatás, megfelelő üzleti terv, a gyerekek szeretete és elhivatottság. Ez a receptje a tökéletes LCF Kids Klub nyelviskolának.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?