Országszerte bővül a SPAR franchise
A SPAR 1991 óta van jelen Magyarországon, azonban franchise programjára több mint két évtizedet kellett várni a hazai vállalkozóknak. A franchise hálózat 2012-ben indult két üzlettel, és egy dinamikus terjeszkedés eredményeként öt év alatt 142-re nőtt a csatlakozott partnerek száma, az üzleti modellt mára országszerte 158 egység valósította meg sikeresen. A partnerüzletek kezdeti forgalma 237 millió forint volt, tavaly már megközelítette a 36 milliárdot (a cégcsoport teljes forgalmának nagyjából hat százalékát). A társaság mintegy 13 ezer munkavállalóval Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója. Mindeközben a SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát.
„Az idén hatéves franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet. A magánkereskedők azért csatlakoznak hozzá, mert ennek keretében számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezenkívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek, újabban pedig az üllői SPAR enjoy. elnevezésű convenience üzemünk kényelmi termékeivel is gazdagíthatják választékukat” – mondta el Maczelka Márk, a vállalat kommunikációs vezetője.
A franchise hálózat bővítése továbbra is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, így a további üzletnyitások mellett a SPAR az elkövetkező időszakban is várja franchise partnerek jelentkezését. A kiskereskedelmi üzletlánchoz való csatlakozás az ország bármely településén, már meglévő, működő (ezesetben legalább 100 négyzetméter alapterületű) vagy teljesen újonnan nyíló élelmiszerkereskedelmi egységgel egyaránt lehetséges.
Előbbi esetben a társuló üzletek a SPAR partnerprogramnak megfelelően kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak. Az átalakítás legfontosabb szempontja, hogy a vevő ugyanabban a vásárlói élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna be vásárolni és azt érezze, hogy a személyességet illetően nem változott semmi. Így a kis üzletek integrálása a SPAR franchise hálózatába a helyi lakosság számára is kedvező, mert a környékbeli, kényelmi kereskedések kínálata jelentősen bővül, a szolgáltatás színvonala növekszik.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
Két év alatt közel 40 százalékos árbevétel-növekedést könyvelhetett el, és további bővülés elé tekint a Fornetti Csoport.
Az áruházlánc új üzletformátummal, további beruházásokkal és üzletnyitásokkal erősíti magyarországi pozícióját.
legolvasottabb

A franchise egy a Rendszergazda, és az átvevő közötti szerződéses kapcsolat, ami egyre népszerűbbé és népszerűbbé válik minden ágazatban.
A 25 évvel ezelőtt alapított bajor specialitásokat kínáló és kiváló söreiről jól ismert Paulaner franchise hálózat világszerte több mint 50 éttermet üzemeltet.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
Több szempont szerint is kategorizálhatjuk a különböző franchise rendszereket. Itt megpróbáljuk bemutatni a legfontosabb besorolásokat, típusokat.
Egy korábbi McDonald’s dolgozó videói vírusként járták be a TikTok-ot, ahol a hálózat „titkairól” beszél.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?