Franchise képzés 2.0
A Magyar Franchise Szövetség júniusban megszervezi a Franchise Képzés 2.0 sorozatot. Amely az alapképzésre épül és még mélyebb betekintést ad a résztvevőknek a franchise hálózatok működésébe, valamint a felmerülő kihívásokra.
A tematikát a felmerülő igények alapján állítottuk össze, így összeszedtük a franchise partner kereséshez és a növekedéshez kapcsolódó legfontosabb tapasztalatokat. Végig járjuk, hogy milyen felületeken és stratégiával találnak a franchise hálózatok a legsikeresebben partnereket.
Ezt követően pedig végig megyünk a hazai franchise hálózatok életciklusain és azon, hogy melyik időszakban milyen kihívások érték őket (indulásnál, első átvevők csatlakozása után, 10 egységnél, stb.) és erre milyen hatékony válaszokat tudtak adni.
Majd végigjárjuk a franchise partnerekkel kapcsolatban felmerülő problémákat és kihívásokat. Ehhez kapcsolódóan pedig a hálózatok által legsikeresebben alkalmazott és adaptált ellenőrzési és minőségbiztosítási rendszereket is megvizsgáljuk.
Az előadásokat Dr. Mandel Katalin a Magyar Franchise Szövetség főtitkára tartja.
Minden képzési alkalom egy tapasztalt rendszergazda, franchise igazgató vagy éppen a témában jártas franchise szakjogász előadásával zárul.
A képzés kis létszámú (8-10 fő) így a jelenlévőknek tág tere nyílik kérdezni, együtt gondolkodni a hasonló helyzetben lévő résztvevőkkel, az előadóknak pedig jobban kifejteni, személyre szabni válaszaikat.
A Franchise Képzés 2.0 két alkalmas lesz, melyekre június 4-én, illetve 11-én kerül sor.
A képzés 10 órakor kezdődik és várhatóan 15 óráig tart.
Az oktatási napok során ebédet biztosítunk.
A képzés díja: 79.000 ft + Áfa
Helyszín:
A Magyar Franchise Szövetség irodája
1027 Budapest, Margit krt. 64/b
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.