Amerikai válságkezelési stratégiák 2. rész
Wag N’ Wash
Ebben a nehéz időszakban csapatunk átalakult egy családdá, ahol az emberség került előtérbe. Folyamatosak az egyeztetések napi szinten a franchise partnereinkkel, hiszen így tudunk leggyorsabban reagálni a változásokra. Egy ilyen válságban elengedhetetlen, hogy a hálózatunk minden tagjára és a vásárlóinkra is kiemelt figyelmet fordítsunk, az élet nálunk nem állhat le, a házi kedvencek tulajdonosainak továbbra is szükségük van felszerelésekre és állateledelre. Természetesen számunkra is első a biztonság, így folyamatosan ellátjuk a partnereinket minden szükséges védő felszereléssel - mondta Rog Flanagan, a hálózat elnöke.
The Entrepreneur’s Source
Világszerte át kellett állniuk a cégeknek az otthoni munkavégzésre. Amikor eldöntöttük, hogy átlépünk a virtuális térbe, minden dolgozónk esetében megvizsgáltuk a home office feltételeit, akinek szüksége volt rá, biztosítottuk a megfelelő felszerelést az otthon történő munkavégzéshez. Ez volt a dolog üzleti része, az emberi oldalról pedig mindig próbálunk úgy tekinteni dolgozóinkra, mint a családunkra. Rendszeresen beszélünk velük, odafigyelünk arra is, hogy megmaradjon közöttük is a jó kapcsolat. Látni kell azt, hogy ez egy stresszesebb időszak, mindenki felé egy kicsit több türelemmel és megértéssel kell fordulni – nyilatkozta Terry Powell, a hálózat alapítója.
Walk-On’s Sports Bistreaux
A hálózat megtartott minden üzletvezetőt, a teljes személyzetet, mindenkit a korábbi fizetésén. Az alkalmi munkások egy részétől váltunk meg, emellett pedig minden dolgozónknak biztosítunk napi egy ingyenes étkezést. Elindítottunk egy új programot Kitchen by Walk-On’s néven, ezzel részben továbbra is munkát adva az alkalmi munkavállalóinknak. A program lényege, hogy kitelepülünk a központi helyekre mobil egységekkel, így vásárlóink elkerülhetik a zárt tereket, és az esetleges fizikai kontaktust - tette hozzá Scott Taylor, az amerikai sportbár franchise igazgatója.
Nexterus
A képzés az új programokra, mint a Microsoft Teams, Zoom, és a RingCentral nagyon fontos ebben az időszakban. A hálózat munkatársai átlagosan 12 éve dolgoznak nálunk, tehát már kialakult a családi hangulat, légkör. Van egy csodálatos központunk Pennsylvania államban, ahol több mint 60 kollégánk dolgozik. Ezt a központot most teljesen be kellett zárnunk, ennek ellenére minden szolgáltatás ugyanúgy működik, mint korábban, a munkatársaink otthonról dolgoznak. Az ügyfél szolgálatunk is megállás nélkül üzemel, természetesen otthonról – nyilatkozta Ryan Polakoff, a hálózat franchise igazgatója.
Dog Haus
Először is, mindenki továbbra is dolgozik, és mindenki otthonról dolgozik, van egy napi megbeszélésünk, eligazításunk minden reggel 9 órakor, hogy a részlegek között folyamatos legyen a kapcsolat. Minden részlegnek meg van a saját projektje, menetrendje. Ha bárki be akar jönni egy személyes beszélgetésre, mindig odafigyelünk, hogy egyszerre legfeljebb hárman legyenek az irodában. Általában két fő tartózkodik egy időben az irodánkban, de nekik sem kötelező ott lenni – magyarázta Quasim Riaz, a hálózat franchise partnere
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Októberben került sor a varsói franchise expóra, Kelet-Közép-Európa legnagyobb ilyen jellegű kiállítására. De jövő év elején sem áll meg az élet külföldön.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...