Elindult az áruszállítók Ubere, a Fuvar.hu

A legújabb magyar innováció, melyet az áru szállítók Uberenek is neveznek, valóban hiánypótló. A megoldás jelentős spórolási lehetőséget jelent, hiszen a fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A nagyvállalatok már évek óta használnak logisztikai tevékenységük és szállítmányozási költségeik optimalizálására hasonló professzionális online szolgáltatásokat, jellemzően magas havidíj ellenében. Ezekhez azonban a lakossági felhasználók, illetve a kisebb cégek nem férnek hozzá. Ezt a piaci űrt és igényt ismerte fel a Fuvar.hu, mely egy pofonegyszerűen használható online piacteret hozott létre, amivel bárki kereshet fuvarozót belföldi vagy nemzetközi szállítási igényeihez.
„A Fuvar.hu egy kényelmi és költségcsökkentő megoldás, melyet kifejezetten lakossági felhasználók és a kkv szektor igényeire szabva fejlesztettünk ki. A szolgáltatás a megbízóknak és a logisztikai szolgáltatóknak is előnyös. Egyrészt minden megbízásra licitálni kell, így a felhasználó a lehető legkedvezőbb megoldást választhatja ki. Másrészt a szolgáltatás a szállítmányozóknak is előnyös, hiszen egyszerűen találhatnak fuvarokat szabad kapacitásaikra” – fogalmazott Szucsányi-Borza Sebestyén, a Fuvar.hu alapítója. Statisztikák szerint hazánkban közel 37.000 vállalkozás tevékenykedik a szállítmányozási ágazatban, melyek közel háromnegyede 1-4 főt foglalkoztat. A Fuvar.hu, melyet a megbízók díjmentesen használhatnak, elsősorban ezeket a mikro cégeket tekinti potenciális szolgáltató partnereinek.
A Fuvar.hu startupként indult és egyelőre Magyarországon érhető el a szolgáltatása, azonban a cég célja a regionális terjeszkedés, a nemzetközi piacra lépés. „Az Egyesült Államokban és több nyugat-európai országban már sikeresen működik hasonló online piactér, azonban a régiónkban egyelőre nincs ilyen szolgáltatás a piacon. Ezt az űrt szeretnénk betölteni, ezért jövő évre tervezzük a külpiacra lépést, első körben Ausztriában” – fűzte hozzá a cégvezető.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.