Elindult az áruszállítók Ubere, a Fuvar.hu

Legyen szó költözésről, csomagküldésről, műszaki cikk, bútor vagy áruszállításáról, megfizethető fuvar szolgáltatásra nemcsak a nagy cégeknek, hanem bárkinek, a kis- és középvállalkozásoknak, illetve magánszemélyeknek is szüksége lehet.
Kedd
2017.09.26.
Hiánypótló online piacteret indított egy magyar startup, melynek segítségével magánszemélyek, illetve kkv-k kereshetnek partnert áruszállítási feladatokra.
 

A legújabb magyar innováció, melyet az áru szállítók Uberenek is neveznek, valóban hiánypótló. A megoldás jelentős spórolási lehetőséget jelent, hiszen a fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A nagyvállalatok már évek óta használnak logisztikai tevékenységük és szállítmányozási költségeik optimalizálására hasonló professzionális online szolgáltatásokat, jellemzően magas havidíj ellenében. Ezekhez azonban a lakossági felhasználók, illetve a kisebb cégek nem férnek hozzá. Ezt a piaci űrt és igényt ismerte fel a Fuvar.hu, mely egy pofonegyszerűen használható online piacteret hozott létre, amivel bárki kereshet fuvarozót belföldi vagy nemzetközi szállítási igényeihez.

„A Fuvar.hu egy kényelmi és költségcsökkentő megoldás, melyet kifejezetten lakossági felhasználók és a kkv szektor igényeire szabva fejlesztettünk ki. A szolgáltatás a megbízóknak és a logisztikai szolgáltatóknak is előnyös. Egyrészt minden megbízásra licitálni kell, így a felhasználó a lehető legkedvezőbb megoldást választhatja ki. Másrészt a szolgáltatás a szállítmányozóknak is előnyös, hiszen egyszerűen találhatnak fuvarokat szabad kapacitásaikra” – fogalmazott Szucsányi-Borza Sebestyén, a Fuvar.hu alapítója. Statisztikák szerint hazánkban közel 37.000 vállalkozás tevékenykedik a szállítmányozási ágazatban, melyek közel háromnegyede 1-4 főt foglalkoztat. A Fuvar.hu, melyet a megbízók díjmentesen használhatnak, elsősorban ezeket a mikro cégeket tekinti potenciális szolgáltató partnereinek.

A Fuvar.hu startupként indult és egyelőre Magyarországon érhető el a szolgáltatása, azonban a cég célja a regionális terjeszkedés, a nemzetközi piacra lépés. „Az Egyesült Államokban és több nyugat-európai országban már sikeresen működik hasonló online piactér, azonban a régiónkban egyelőre nincs ilyen szolgáltatás a piacon. Ezt az űrt szeretnénk betölteni, ezért jövő évre tervezzük a külpiacra lépést, első körben Ausztriában” – fűzte hozzá a cégvezető.


Kovács Márton
journalist

népszerű a fórumban