Elindult az áruszállítók Ubere, a Fuvar.hu
A legújabb magyar innováció, melyet az áru szállítók Uberenek is neveznek, valóban hiánypótló. A megoldás jelentős spórolási lehetőséget jelent, hiszen a fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A nagyvállalatok már évek óta használnak logisztikai tevékenységük és szállítmányozási költségeik optimalizálására hasonló professzionális online szolgáltatásokat, jellemzően magas havidíj ellenében. Ezekhez azonban a lakossági felhasználók, illetve a kisebb cégek nem férnek hozzá. Ezt a piaci űrt és igényt ismerte fel a Fuvar.hu, mely egy pofonegyszerűen használható online piacteret hozott létre, amivel bárki kereshet fuvarozót belföldi vagy nemzetközi szállítási igényeihez.
„A Fuvar.hu egy kényelmi és költségcsökkentő megoldás, melyet kifejezetten lakossági felhasználók és a kkv szektor igényeire szabva fejlesztettünk ki. A szolgáltatás a megbízóknak és a logisztikai szolgáltatóknak is előnyös. Egyrészt minden megbízásra licitálni kell, így a felhasználó a lehető legkedvezőbb megoldást választhatja ki. Másrészt a szolgáltatás a szállítmányozóknak is előnyös, hiszen egyszerűen találhatnak fuvarokat szabad kapacitásaikra” – fogalmazott Szucsányi-Borza Sebestyén, a Fuvar.hu alapítója. Statisztikák szerint hazánkban közel 37.000 vállalkozás tevékenykedik a szállítmányozási ágazatban, melyek közel háromnegyede 1-4 főt foglalkoztat. A Fuvar.hu, melyet a megbízók díjmentesen használhatnak, elsősorban ezeket a mikro cégeket tekinti potenciális szolgáltató partnereinek.
A Fuvar.hu startupként indult és egyelőre Magyarországon érhető el a szolgáltatása, azonban a cég célja a regionális terjeszkedés, a nemzetközi piacra lépés. „Az Egyesült Államokban és több nyugat-európai országban már sikeresen működik hasonló online piactér, azonban a régiónkban egyelőre nincs ilyen szolgáltatás a piacon. Ezt az űrt szeretnénk betölteni, ezért jövő évre tervezzük a külpiacra lépést, első körben Ausztriában” – fűzte hozzá a cégvezető.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Üzletvezetőből tulajdonos? Az MBE-nél lehetséges!
/2021.11.24.
Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A KFC már több, mint 100 éves és több mint 70 éve működik franchise-ban mégis komoly változásokat jelentett be a hálózat.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miben más a magyar piac és lesz itt valaha Amerika?