Jó évet zárt az Auchan is

Növelte forgalmát és eredményét az Auchan Magyarország Kft., az áruházlánc 337,6 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el a 2016. március végéig tartó pénzügyi évben, amely 3,6 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – közölte a hipermarket. A tájékoztatás szerint a vállalat 19 százalékkal, 10,1 milliárd forintra növelte adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményét (EBITDA) a 2015. április elsejétől 2016. március 31-ig tartó pénzügyi évben. A mérleg szerinti eredmény elérte a 2,2 milliárd forintot, míg a működési költségeket 0,7 százalékkal csökkentették az előző évihez képest.
Az Auchan 2015. október 1-jétől átfogó bérfejlesztést hajtott végre az áruházi munkakörökben, amellyel mintegy 1,2 milliárd forintot fektet be egy év alatt. A tavalyi pénzügyi évben mintegy 3,5 milliárd forintot költött a vállalat olyan beruházások megvalósítására, mint a debreceni és a szigetszentmiklósi új üzemanyag-töltőállomások megnyitása.
A közlemény idézi Dominique Ducoux-t, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatóját, aki elmondta: nagy energiát fektetnek abba, hogy gyors válaszokat adjanak a vásárlói igényekre, ezért ősszel e-kereskedelmi szolgáltatást indítanak el. Hozzátette: a 2015-ös pénzügyi évben a vállalat rentábilissá vált, és 2016-ban is mindent megtesznek, hogy tovább javuljon az eredmény.
Mint írták, az Auchan előnyben részesíti a hazai szállítókkal való együttműködést, 2015-ben beszállítóinak 86 százaléka magyar volt. Egy év alatt csaknem 800 új magyar fejlesztésű sajátmárkás terméket vezetett be az áruházlánc, így a vásárlók Magyarországon jelenleg mintegy 5000 sajátmárkás termék közül válogathatnak, amelyekből közel 2000 élelmiszer – áll a közleményben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?