Jó évet zárt az Auchan is

Növelte forgalmát és eredményét az Auchan Magyarország Kft., az áruházlánc 337,6 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el a 2016. március végéig tartó pénzügyi évben, amely 3,6 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – közölte a hipermarket. A tájékoztatás szerint a vállalat 19 százalékkal, 10,1 milliárd forintra növelte adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményét (EBITDA) a 2015. április elsejétől 2016. március 31-ig tartó pénzügyi évben. A mérleg szerinti eredmény elérte a 2,2 milliárd forintot, míg a működési költségeket 0,7 százalékkal csökkentették az előző évihez képest.
Az Auchan 2015. október 1-jétől átfogó bérfejlesztést hajtott végre az áruházi munkakörökben, amellyel mintegy 1,2 milliárd forintot fektet be egy év alatt. A tavalyi pénzügyi évben mintegy 3,5 milliárd forintot költött a vállalat olyan beruházások megvalósítására, mint a debreceni és a szigetszentmiklósi új üzemanyag-töltőállomások megnyitása.
A közlemény idézi Dominique Ducoux-t, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatóját, aki elmondta: nagy energiát fektetnek abba, hogy gyors válaszokat adjanak a vásárlói igényekre, ezért ősszel e-kereskedelmi szolgáltatást indítanak el. Hozzátette: a 2015-ös pénzügyi évben a vállalat rentábilissá vált, és 2016-ban is mindent megtesznek, hogy tovább javuljon az eredmény.
Mint írták, az Auchan előnyben részesíti a hazai szállítókkal való együttműködést, 2015-ben beszállítóinak 86 százaléka magyar volt. Egy év alatt csaknem 800 új magyar fejlesztésű sajátmárkás terméket vezetett be az áruházlánc, így a vásárlók Magyarországon jelenleg mintegy 5000 sajátmárkás termék közül válogathatnak, amelyekből közel 2000 élelmiszer – áll a közleményben.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?