Az Auchan Magyarország Kft. 19 áruházat és 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást üzemeltet, és csaknem 7000 munkavállalót, köztük több mint 360 megváltozott munkaképességű munkatársat foglalkoztat Magyarországon.
Csütörtök
2016.06.09.
Növelte magyarországi forgalmát és rentábilissá vált tavaly az élelmiszerlánc, ősztől pedig már online is vásárolhatunk.
 

Növelte forgalmát és eredményét az Auchan Magyarország Kft., az áruházlánc 337,6 milliárd forintos bruttó forgalmat ért el a 2016. március végéig tartó pénzügyi évben, amely 3,6 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit – közölte a hipermarket. A tájékoztatás szerint a vállalat 19 százalékkal, 10,1 milliárd forintra növelte adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredményét (EBITDA) a 2015. április elsejétől 2016. március 31-ig tartó pénzügyi évben. A mérleg szerinti eredmény elérte a 2,2 milliárd forintot, míg a működési költségeket 0,7 százalékkal csökkentették az előző évihez képest.

 Az Auchan 2015. október 1-jétől átfogó bérfejlesztést hajtott végre az áruházi munkakörökben, amellyel mintegy 1,2 milliárd forintot fektet be egy év alatt. A tavalyi pénzügyi évben mintegy 3,5 milliárd forintot költött a vállalat olyan beruházások megvalósítására, mint a debreceni és a szigetszentmiklósi új üzemanyag-töltőállomások megnyitása.

A közlemény idézi Dominique Ducoux-t, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatóját, aki elmondta: nagy energiát fektetnek abba, hogy gyors válaszokat adjanak a vásárlói igényekre, ezért ősszel e-kereskedelmi szolgáltatást indítanak el. Hozzátette: a 2015-ös pénzügyi évben a vállalat rentábilissá vált, és 2016-ban is mindent megtesznek, hogy tovább javuljon az eredmény.

Mint írták, az Auchan előnyben részesíti a hazai szállítókkal való együttműködést, 2015-ben beszállítóinak 86 százaléka magyar volt. Egy év alatt csaknem 800 új magyar fejlesztésű sajátmárkás terméket vezetett be az áruházlánc, így a vásárlók Magyarországon jelenleg mintegy 5000 sajátmárkás termék közül válogathatnak, amelyekből közel 2000 élelmiszer – áll a közleményben.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.