3 százalékkal bővült tavaly a Spar

A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. forgalma tavaly 3 százalékkal bővült az előző évhez képest 488,2 milliárd forintra – közölte sajtótájékoztatón Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató. A múlt évi gazdálkodási eredményekről egyelőre nem kívánt beszélni, a 2016-os tervekkel kapcsolatban azonban elmondta, hogy az 500 milliárdos forgalom elérése a cél. Az idén a Spar várhatóan mintegy 23 milliárd forintot költ majd beruházásokra. A beruházási tervekben szerepel egyebek közt 27 áruház felújítása, valamint 5 új üzlet átadása is.
Heiszler Gabriella újságírói kérdésre közölte: a vasárnapi zárva tartás hatásaként az Interspar áruházakban érezhető volt egy nagyon csekély visszaesés, összességében azonban nem vetette vissza a vállalat forgalmát, a vásárlók pedig alkalmazkodtak az új feltételekhez a céggel együtt. Beszélt arról is, hogy egyre növekszik a Spar saját márkás kínálata, amely már több mint 2000 terméket tartalmaz. Megemlítette továbbá, hogy a Spar Magyarország nagy hangsúlyt fektet munkatársai képzésére, véleménye szerint ennek is tulajdonítható, hogy a múlt évben mintegy 1200 diák választotta a Spart a kötelező iskolai gyakorlat keretein belül.
Az élelmiszerlánc 25 éve van jelen Magyarországon, mely időszak alatt mintegy 1 milliárd eurót fektetett be az országban. Csak tavaly 32 millió eurót (közel 10 milliárd forintot) fordított beruházásokra Magyarországon a vállalat. Ebből az összegből 5,4 milliárd forint jutott áruház-felújításokra, 1,7 milliárd forintért bővítették a cég bicskei húsüzemét, és megkezdték az érdi Interspar áruház építését.
A Spar Magyarország működése öt tartópilléren áll: a Spar szupermarketek, a Spar hipermarketek, a bérbeadási üzletág, a Regnum húsüzem és a kiskereskedelmi hálózat tevékenysége.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?