3 százalékkal bővült tavaly a Spar

A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. forgalma tavaly 3 százalékkal bővült az előző évhez képest 488,2 milliárd forintra – közölte sajtótájékoztatón Heiszler Gabriella ügyvezető igazgató. A múlt évi gazdálkodási eredményekről egyelőre nem kívánt beszélni, a 2016-os tervekkel kapcsolatban azonban elmondta, hogy az 500 milliárdos forgalom elérése a cél. Az idén a Spar várhatóan mintegy 23 milliárd forintot költ majd beruházásokra. A beruházási tervekben szerepel egyebek közt 27 áruház felújítása, valamint 5 új üzlet átadása is.
Heiszler Gabriella újságírói kérdésre közölte: a vasárnapi zárva tartás hatásaként az Interspar áruházakban érezhető volt egy nagyon csekély visszaesés, összességében azonban nem vetette vissza a vállalat forgalmát, a vásárlók pedig alkalmazkodtak az új feltételekhez a céggel együtt. Beszélt arról is, hogy egyre növekszik a Spar saját márkás kínálata, amely már több mint 2000 terméket tartalmaz. Megemlítette továbbá, hogy a Spar Magyarország nagy hangsúlyt fektet munkatársai képzésére, véleménye szerint ennek is tulajdonítható, hogy a múlt évben mintegy 1200 diák választotta a Spart a kötelező iskolai gyakorlat keretein belül.
Az élelmiszerlánc 25 éve van jelen Magyarországon, mely időszak alatt mintegy 1 milliárd eurót fektetett be az országban. Csak tavaly 32 millió eurót (közel 10 milliárd forintot) fordított beruházásokra Magyarországon a vállalat. Ebből az összegből 5,4 milliárd forint jutott áruház-felújításokra, 1,7 milliárd forintért bővítették a cég bicskei húsüzemét, és megkezdték az érdi Interspar áruház építését.
A Spar Magyarország működése öt tartópilléren áll: a Spar szupermarketek, a Spar hipermarketek, a bérbeadási üzletág, a Regnum húsüzem és a kiskereskedelmi hálózat tevékenysége.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?