divat
Partnereit keresi az Esotiq&Henderson fehérnemű franchise
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
Személyre szabott biznisz
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
A stílus maga a franchise
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A felkelő nap országának divatja Európában
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
Remek évet zárt a Levi’s
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Kivonul Magyarországról a Marks & Spencer
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
Hamarosan új divatmárka Magyarországon
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A hangsúly a fejlesztéseken
Jól teljesített a H&M csoport mind a hat márkája a legutóbbi félévben. A vállalat egy újabb erős évet zárhat.
Eladná dunaújvárosi gyárát a Triumph
A fehérneműgyártó cég magyarországi telephelyének eladását mérlegeli. A helyi forgalmazókkal való közös munkán nem változtatnának.
Tovább a kijelölt úton
Márkaüzletei számának növelését tervezi a Hugo Boss divatárukonszern – franchise partnerekkel is.
Több üzlet, több franchise
Folytatja kiskereskedelmi hálózatának bővítését az amerikai divatóriás, a Gap Inc. A saját üzletek mellett a franchise boltok számát is növelnék.
Nincs megállás
17 százalékos profitnövekedés, 355 új saját és 20 új franchise üzlet, valamint 4 új online piac a H&M tavalyi mérlege. Idén további erősítések jönnek.
Jövőre indul a H&M web-áruház
Üzletnyitás és online áruházának elindítása is szerepel a divatóriás 2015-ös tervei között Magyarországon.
Nemzetközi zászlóshajó üzlet és globális expanzió
A divatóriás Benetton legutóbbi üzletnyitása Moszkvában egy ambiciózus expanziós terv első jele.
Ruházat és élelmiszer
Sikeres évet zárt a Marks&Spencer. A vállalat szándéka, hogy tovább erősítsen a globális piacokon, elsősorban franchise együttműködések által.
A nemzetközi konfliktusok árnyékában
Csökkenő nyereségről számolt be a Zara és Bershka ruházati márkákat is tulajdonló Inditex az idei első félévben.
Stílusosan a munkában
Mester franchise partnert keres Olaszország egyik legismertebb munka- és védőruházati vállalata, a Camici 626.
Franchise a lefújás után is
A CR7 nemcsak Cristiano Ronaldo beceneve. A portugál labdarúgó franchise divatmárkáját ugyanígy hívják.
Bővülés Közép-Európában
A tavalyi magyarországi megjelenés után Ausztriában és Szlovéniában is megnyitja első franchise üzleteit a Gap.
Új márkadizájn és 100 új üzlet
2014 végéig száz új márkaüzlet megnyitását tervezi a Timberland, legtöbbjüket Európában.
Idén is formában a H&M
A svéd Hennes & Mauritz idei első féléves eredményei ismét a hálózat dinamikus erősödéséről tanúskodnak.