Stílusosan a munkában
Az olaszországi Camici 626 munkaruházati vállalat 10 különböző márkával rendelkezik, és 1988 óta kínálja divatos védő- és munkaruházat, valamint kiegészítők széles választékát. Az értékesítés és disztribúció egy szilárd üzleti modell alapján történik, és a vállalat bármilyen otthoni vagy munkahelyi tevékenységhez készít egyenruhákat. A több mint két évtizedes működés tapasztalataira építve a hálózat képes egy nagy és fontos piaci rés kiszolgálásában. Az elmúlt években a vállalat sikeresen tudta vízióját egy olyan üzletformába konvertálni, amivel bárki elindíthat egy kulcsrakész munkaruházati butikot.
Az üzleti modell fejlesztésének eredményeként a Camici 626 elindította partnerprogramját, és megkezdte a lehetséges partnerek azonosítását az Európai Union belül. Ezen belül Magyarországon is keresik mester franchise partnerüket a franchise üzletekből álló országos hálózat. Franchise ajánlatával a Camici 626 egy exkluzív fejlesztési modellt kínál azok számára, akik egy prosperáló üzletbe kezdenének a magyar piacon.
A Camici 626 sikerét annak köszönheti, hogy a termékek egyszerre kínálnak egy divatos öltözetet és a legkülönbözőbb munkakövetelményeknek megfelelő védelmet. Az üzletekben nagy hangsúlyt helyeznek az alkalmazottak hozzáállására és szakmaiságára is, így nem csak a franchise partnerek, de az üzlet minden dolgozója részt vesz a rendszeres központi képzéseken és oktatáson.
A hazai mester franchise partner feladata lesz egy exkluzív márka fejlesztése Magyarországon, valamint egy, a márkanév alatt működő kiskereskedelmi hálózat kiépítése és menedzselése. Éppen ezért, a mester partnerrel szemben az elsőszámú elvárás a kereskedelem és disztribúció ágazatban szerzett tapasztalat, valamint érdeklődés a Camici 626 rendszere iránt.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?