LG Laundry Lounge

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Az LG Laundry Lounge egy önkiszolgáló mosodahálózat, ami mosást, szárítást és vasalást is kínál szolgáltatásai között. Az LG Electronics vállalat által megálmodott és fejlesztett koncepció első mosodája 2012-ben nyitotta meg kapuit New York-ban, most már pedig a magyarországi vállalkozók számára is adott a lehetőség egy franchise megnyitásához. A Magyarországot is magába foglaló közép-kelet-európai régióban mester franchise licencet birtokló, horvátországi székhelyű ”Bright World” vállalat folytatja a régiós hálózatfejlesztést, ahogy folyamatos támogatást is biztosít az egyéni franchise partnereknek “az ötlettől a megvalósításig”.
Miért az LG Laundry Lounge franchise?
Egy LG Laundry Lounge megnyitásához és sikeres üzemeltetéséhez nincs szükség jelentős szakmai tapasztalatra, tudásra vagy pénzügyi forrásra. Nem kizáró ok az egyetemi vagy szakmai végzettség hiánya. Az egyetlen a feltétel a műszaki alapkövetelményeknek való megfelelés. Ha ez megvan, a mosoda egy egyszerű és nyereséges befektetést jelent – megnyitása és üzemeltetése alacsony indulóbefektetést és minimális munkaerőt igényel, valamint nincsenek nagy fix költségek sem. Ugyanakkor a szolgáltatások iránt mindig van kereslet, ami a befektetés gyorsabb megtérülését teszi lehetővé. Az önkiszolgáló mosodák közönsége tipikusan a turisták, diákok, olyanok, akiknek otthoni mosógépük épp nem működik vagy ugyan működik, de a gyorsabb mosás, szárítás vagy nagyobb kapacitás miatt inkább a mosodát választják. És akkor ott vannak a vállalati ügyfelek szintén széles köre, mint hotelek, éttermek, tisztító-takarító cégek, közintézmények, diákszállások, hostelek, apartmanházak, idősotthonok vagy kis- és középvállalkozások (fodrászatok, szépségszalonok, műhelyek, stb.)
Mitől különleges az LG Laundry Lounge?
A felszerelés és szolgáltatások minősége. A gépek kapacitásának köszönhetően nagyobb darabok mosására és szárítására is van lehetőség, mint takarók, függönyök, stb.
Kellemes hangulat. Minden LG Laundry Lounge mosodában otthonos környezet kialakítására törekszünk. A belső dekor és a tökéletes tisztaság kellemes hangulatot teremtenek, amit az ingyenes wifi, tv, kávéfőző, üdítők és snackek, valamint egy gyerek sarok tesznek teljesség – mindez az otthonosság jegyében. Míg várnak, a vásárlók feltölthetik telefonjukat vagy használhatják a mosodában kihelyezett tableteket.
Automatizálás. Az LG Laundry Lounge mosodákban készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni. Az automata működés egy másik területe az automatikus mosópor adagoló.
saját egységek
Több mint 50 (USA, Kína, Olaszország, Spanyolország, Franciaország, Fülöp-szigetek, UAE, India, Vietnám, Malajzia, Ausztrália, Chile)
franchise egységek
A régióban 4:
- 2 Horvátországban (Zágráb és Zadar)
- 1 Montenegróban (Podgorica)
- 1 Szerbiában (Belgrád)
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
A Master Franchise partner Bright World vállalat biztosítja az összes szükséges gépet és alkatrészeket, telepítést, karbantartást, működési kézikönyvet, ahogyan a következő támogatásokat és szolgáltatásokat is:
- Tervezés
- üzleti modell és ötletek közös kidolgozása
- a szükségletek és lehetőségek elemzése, megvalósíthatósági tanulmányok
- segítség az üzlet elindításában
- Műszaki rajz és kivitelezés
- Karbantartás
- Marketing és értékesítési támogatás
becsült teljes befektetés
A franchise partnereknek nem kell rendszeres franchise díjat fizetniük – az egyetlen követelmény a professzionális LG gépek használata.
A szükséges befektetés összege a kiválasztott felszereléstől függ. Két kiválasztott példa:
- 4 mosógépet és 4 szárítógépet, elektronikus és készpénzes fizető automatát és érmeváltót tartalmazó önkiszolgáló mosoda – befektetésigény: nagyjából 20 ezer euró (kb. 6,2 millió forint), amiből a gépek 16, a belső dizájn és kialakítás pedig kb. 4 ezer eurót jelent.
- 2 mosógépet, 2 szárítógépet, vasalót és vasalóasztalt, elektronikus és készpénzes fizető automatát és érmeváltót tartalmazó önkiszolgáló mosoda – befektetésigény: nagyjából 12.000 euró (gépek 10.000 euró, belső dizájn nagyjából 2.000 euró).
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Minimum 30 m2 alapterületű üzlethelyiség forgalmas helyszínen – a franchise központ ajánlása alapján elegendő vonzáskörzettel és áthaladó forgalommal rendelkező boltok közelében, lehetőség szerint parkolási lehetőséggel. Egy franchise mosoda kialakításához megfelelő helyszínt jelenthetnek a hotelek, kikötők, táborok, kollégiumok is.
Az üzlethelyiségnek meg kell felelnie az érvényes jogszabályokban foglalt minimum műszaki feltételeknek.
információ a franchise átadóról
Bijeli Svijet d.o.o. (Bright World)
10000 Zagráb, Kranjčevićeva 50; Horvátország
+385 1 309 18 70
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Mario Martinek (kapcsolattartás nyelve: angol)
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Tovább növeli egységeinek számát a dél-koreai LG által indított franchise rendszer a régiónkban.
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Az LG Laundry Lounge mosodahálózat számára megvolt az európai premier. Most a magyar piacot töltenék meg franchise partnerekkel.

Igazán meglepő, illetve fura koncepciók is kikerülnek néha a piacra - a franchise-nak köszönhetően pedig futótűzként terjednek, amely igazolja a néha mögöttük rejlő különös fogyasztói igényeket.
A koronavírus járvány ellenére is sikeresen terjeszkedik az ingatlanhálózat, mely csütörtökön a 168. hazai egységét nyitotta meg.
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
A koronavírus második hulláma alatt sem állt meg a magyar franchise koncepció terjeszkedése.
Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.

„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.
A mosodahálózat kockázati tőkebefektetésből finanszírozva hódította meg az országot.
A koronavírus még jobban kiemelte azt, hogy mekkora szükség van IT szakemberekre. A Coders Lab hálózata pont erre a hiányra nyújt megoldást. A külföldi franchise rendszer most hazánkban keresi partnerét.
A Bubbles érdekes, csak időseknek szóló megoldással növelte még tovább a forgalmát a koronavírus-járvány alatt.
A koronavírus járvány közepette nyitotta meg hatvanadik egységét a Bubbles!
A Gold’s Gym - melybe Arnold Schwarzenegger is gyakran járt az elmúlt évtizedekben - átalakítja az üzleti modelljét, annak érdekében hogy sikeresen átvészelje a járvány okozta válságot.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.