Museum of Senses
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A szórakoztató és egyben oktató - azaz "edutainment" - múzeumok hiánypótlónak számítanak a piacon.
Miért is igazán egyedi a Museum of Senses koncepciója?
- Az emberi érzékszerveket mindegyikét bevonjuk a kiállításba.
- Teljes mértékben adaptáljuk Magyarországra a koncepciót, így a látogatók egy még személyesebb, még közelibb élményt élhetnek át.
- 3 éves kortól egészen 90 éves korig terjed célközönségünk.
A Museum of Sense a következőket kínálja franchise rendszerben vagy joint venture-ben csatlakozó partnerei számára:
- Diverzifikált értékesítési csatornák.
- Teljsen egyedi, városra szabott koncepció.
- Marketing és közösségi média támogatás.
- Működési terv.
1. Milyen lehetőségek rejlenek a velünk való együttműködésben?
A Museum of Senses eddigi pénzügyi eredményei (melyek természetesen teljes mértékben a már működő egységeken alapulnak, ám önmagukban semmilyen módon nem jósolják, illetve nem garantálják bármely egység jövőbeni eredményeit).
Átlagos értékesítés 1,3 millió dollár (kb. 400 millió Ft) / év
Legjobb egység teljesítménye 1,5 millió dollár (kb. 465 millió Ft) / éves forgalom
EBITDA: 55% - 65%
A franchise partner befektetése átlagosan 6-18 hónap alatt térül meg.
2. A jövőbeni sikerek bizonyítéka
A tapasztalati élményekre épülő szolgáltató- és szórakoztatóipar, illetve maga az edutainment azon 3 vezető szektorba tartozik, melyek hatalmas növekedési potenciállal rendelkeznek a Covid lezárásokat követő időszakban. Ez annak köszönhető, hogy az emberek ismét szórakozni akarnak, kikapcsolódásra vágynak és új élmenyekre a szeretteikkel, mindezt pedig a legkülönlegesebb helyeken.
saját egységek
Két egység: Párga és Bukarest
franchise egységek
-
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- A Museum of Senses folyamatos, napi szintű támogatást nyújt a franchise partnerei számára minden felmerülő kérdésben.
- Átfogó és állandó működési támogatás.
- Belépést követő betanítás, illetve állandó továbbképzések, oktatások.
becsült teljes befektetés
Melyek a koncepció legnagyobb előnyei?
- Egy modern élménydizájnra épülő edutainment koncepció = hiányszolgáltatás a hazai piacon, minimális konkurenciával
- Széles célközönség = számos bevételi forrás, mely magas jövedelmet tesz elérhetővé
- Könnyen üzemeltethető = alacsony és kontrollálható költségek
- Egész évben működképes = könnyebb napi működés, stabil cash flow
- Viszonylag alacsony befektetés = gyors megtérülés
- Az Ön sikere a mi sikerünk is = magas szintű, folyamatos támogatás
- Tökéletes időzítés = a Covid utáni időszakban várható a látogatók számának növekedése
A teljes befektetés mértéke a lokációtól is függ, ez 250 m2-től 1000 m2-ig terjedhet, de befolyásolhatja az üzlethelyiség állapota és a különböző attrakciók is. A kezdeti beruházás 200.000 eurónál (kb. 73 millió forintnál) kezdődik.
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Olyan személyek, akik osztoznak velünk a Museum of Senses koncepció iránti szenvedélyünkben.
- Nagy ambíciók, energia és motiváció a siker érdekében.
- Vállalkozói gondolkodás- és látásmód, tapasztalt és bizonyított üzleti háttér - akár a franchise szektorban vagy éppen a szórakoztatóiparban (ideális esetben, de nem kötelező).
- Rendelkezik a befektetéshez és a jövőbeni terjeszkedéshez szükséges tőkével.
- Erős elkötelezettség a magas szintű kiszolgálás és a látogatók élményének maximalizálása iránt.
A Museum of Senses elsősorban Budapesten keresi a partnereit, ám a koncepció nyitott az Egyesült Államokban, Kanadában, Ázsiában, illetve Európa más országaiban is a terjeszkedésre.
információ a franchise átadóról
6S Entertainment d.o.o.
Visnjevac 18, Zagreb, Horvátország
+385 91 6210600
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Gabrijela Grgic Bartowski (angol nyelven)
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.
Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
Hazánkban állami tulajdonba került a Vodafone, külföldön viszont nem idegenkedik a franchise-tól a márka.
A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
Az új pécsi ingatlan hálózat immár harmadszor rendezte meg díjkiosztó ünnepségét, idén a válság ellenére rekord létszámmal.
A viharos piacon hajlamosak lehetünk megfeledkezni a kínálati oldalon bekövetkező változásokról, most egy új ingatlaniroda kezdte meg terjeszkedését.
A holland Used Products a használt tárgyak - főként IT termékek - újraértékesítéséből csinált bizniszt.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.