Duna House

Információ a franchise hálózatról

a franchise rendszer bemutatása

Hálózatunk eredményessége 2003 óta töretlen, évről évre egyre több elégedett ügyfelünknek segítünk megoldani ingatlanügyeit. Hisszük, hogy ezt azon törekvésünknek köszönhetjük, hogy igyekszünk szolgáltatásainkhoz – ingatlanvásárlás, ingatlaneladás, hitelfelvétel vagy biztosításkötés – olyan értékeket hozzáadni, amely hatékonyabbá teszi ügyfeleink részére nyújtott segítségünket céljaik elérésében.

A Duna House hálózat anyavállalata 1998-ban alakult. Jelenleg a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett cégcsoport 3 országban van jelen, Lengyelországban a piacvezető Metrohouse tulajdonosa, Csehországban pedig szintén Duna House márkanév alatt működtet ingatlanirodákat.

Magyarországon a legismertebb* ingatlanközvetítői márkanév, a Duna House birtokosa, továbbá az ingatlanokhoz kapcsolódó pénzügyi és egyéb szolgáltatások terén vezető pozíciót tölt be.

Ha már nem kérdés, hogy ingatlanpiac és franchise, akkor miért épp a Duna House?

  • nálunk nincs megállás, a szakértelem és a fejlődés állandó,
  • a Duna House egy biztos alap, egy inkubátor, amely egy jó branddel, jó termékkel, kiváló tudással és kapcsolati tőkével segít sikeres vállalkozóvá válni,
  • rendkívül sokszínű, fiatalosan dinamikus és energikus csapat,
  • folyamatos megújulásra és innovációra törekvő, trendteremtő szereplő az ingatlanszakmában,
  • Oktatási Területünk szakmát ad a leendő kollégák kezébe, valamint a partnerek folyamatos fejlődését is garantálja,
  • a hálózatunkhoz csatlakozó új partnerek részére üzletfejlesztési támogatásunk jelenti a biztonságot a kezdetektől a stabilan működő iroda felépítéséig,
  • hálózatunknál egy olyan rendszer részévé válik, amelyre nyugodtan rábízhatja saját magát, vállalkozását és csapata eredményességét,
  • azok, akik megismerik a Duna House franchiserendszerét, nem kérdés, hogy mellettünk maradnak – legtöbb partnerünk már több mint 10 éve tagja hálózatunknak!

saját egységek

A Duna House 15 db saját irodával rendelkezik.

franchise egységek

Országszerte 146 db franchise iroda tartozik a hálózathoz.

kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek

támogatás a franchise partnereknek

A Duna House Ingatlan hálózat olyan informatikai rendszert, innovatív közvetítői eszközöket, valamint karrierlehetőséget kínál, amely teljes körűen támogatja a mindennapi munkavégzést. 

A sikeres ingatlaniroda felépítéséhez, működtetéséhez olyan kész KNOW-HOW rendszert biztosítunk Franchise Partnereink számára, amelynek minden eleme már kipróbált és jól működő.

A franchise modellnek köszönhetően az is tud érvényesülni, aki még nem rendelkezik ingatlanpiaci tapasztalattal. A partneri csatlakozással Ön minimális kockázatot vállal és működése során teljes egészében az üzletre fókuszálhat.

7 tény, hogy miként támogatjuk Partnereink sikerét:

1. Technológiai megoldások:

A piacon az egyik legfejlettebb saját fejlesztésű CRM rendszer támogatja a napi munkát. A hálózatunk tagjai online kísérhetik végig az irodában zajló folyamatokat, kaphatnak statisztikát, riportokat a történésekről.

2. Brand támogatás:

A több mint másfél évtizedes marketing tevékenységünknek köszönhetően a Duna House hazánk legismertebb* ingatlan- és hitelközvetítő márkája

3. Növekedés:

A piacon lévő egyik legfejlettebb teljesítmény irányítási rendszer mellett ügyfeleink igényeinek teljes körű kiszolgálását biztosítjuk vállalatcsoportunk tagjainak segítségével (hitelközvetítés, Energetikai Tanúsítvány készítés, Értékbecslés, Ingatlankezelés és Befektetési Alap).

4. Marketing:

A Duna House marketing tevékenységét erős központi kommunikáció és PR aktivitás jellemzi (Tv, rádió, online szakmai felületek, közösségi kommunikáció, outdoor megjelenések, szakmai kiállítások).

5. Támogató szolgáltatások:

Folyamatosan követjük a jogi és piaci változásokat, piaci elemzésekkel, hírfigyelő szolgáltatással biztosítjuk hálózatunk tagjai részére a naprakész információt és szakmai tudást.

6. Oktatás:

Oktatási osztályunk ingatlanpiacra specializált képzési programot biztosít hálózatunk minden tagjának.

7. Üzleti megoldások:

Hálózatunkban különös figyelmet fordítunk a tudatos üzleti tervezésre, melyet egy belső tervező program segít.

*A 18-59 éves lakosság körében az NRC által 2016-ban végzett reprezentatív kutatás alapján


becsült teljes befektetés

A teljes befektetésre számos tényező van hatással. A lokáció, valamint az iroda paraméterei erősen meghatározzák a tőkeigény mértékét, melyet az elindulás működési költségei is egyedileg alakíthatnak.

A franchise iroda létrehozása, illetve a kezdeti időszak általánosan 5-10 millió forint befektetési összeget igényelnek, azonban a tárgyalási folyamat részeként a partnerek számára egyedileg összeállított üzleti tervet dolgozunk ki. Célunk, hogy minden szerződéskötést megelőzően egy átlátható piac- és lokációspecifikus erőforrástervezést biztosítsunk, mellyel leendő partnereink pontos és átfogó képet kaphatnak a csatlakozási, valamint működési költségeket illetően.


alapvető elvárások a partnerekkel szemben

A Duna House franchise-koncepciója megoldást kínál mindazok számára, akik egy már kipróbált és jól működő üzleti modellel szeretnének belépni az ingatlanpiacra. Partnereink széleskörű háttere bizonyítja, hogy a franchise rendszer nem csak azoknak kínál lehetőséget, akik már tapasztalattal rendelkeznek.


információ a franchise átadóról

Duna House Franchise Kft.

1016 Budapest, Gellérthegy utca 17.

+36 70 505 57 48

gogolak.edina@dh.hu

dh.hu

kapcsolattartó személy az érdeklődőknek

Bölcsföldi Viktor 

Gogolák Edina

 

 

 

 

tudjon meg többet

Amennyiben további információt szeretne kapni a franchise ajánlatról, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot.

Üzenet
Teljes név *
Város *
Telefon *
E-mail *

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

legolvasottabb

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.