Duna House

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
Hálózatunk eredményessége 2003 óta töretlen, évről évre egyre több elégedett ügyfelünknek segítünk megoldani ingatlanügyeit. Hisszük, hogy ezt azon törekvésünknek köszönhetjük, hogy igyekszünk szolgáltatásainkhoz – ingatlanvásárlás, ingatlaneladás, hitelfelvétel vagy biztosításkötés – olyan értékeket hozzáadni, amely hatékonyabbá teszi ügyfeleink részére nyújtott segítségünket céljaik elérésében.
A Duna House hálózat anyavállalata 1998-ban alakult. Jelenleg a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett cégcsoport 3 országban van jelen, Lengyelországban a piacvezető Metrohouse tulajdonosa, Csehországban pedig szintén Duna House márkanév alatt működtet ingatlanirodákat.
Magyarországon a legismertebb* ingatlanközvetítői márkanév, a Duna House birtokosa, továbbá az ingatlanokhoz kapcsolódó pénzügyi és egyéb szolgáltatások terén vezető pozíciót tölt be.
Ha már nem kérdés, hogy ingatlanpiac és franchise, akkor miért épp a Duna House?
- nálunk nincs megállás, a szakértelem és a fejlődés állandó,
- a Duna House egy biztos alap, egy inkubátor, amely egy jó branddel, jó termékkel, kiváló tudással és kapcsolati tőkével segít sikeres vállalkozóvá válni,
- rendkívül sokszínű, fiatalosan dinamikus és energikus csapat,
- folyamatos megújulásra és innovációra törekvő, trendteremtő szereplő az ingatlanszakmában,
- Oktatási Területünk szakmát ad a leendő kollégák kezébe, valamint a partnerek folyamatos fejlődését is garantálja,
- a hálózatunkhoz csatlakozó új partnerek részére üzletfejlesztési támogatásunk jelenti a biztonságot a kezdetektől a stabilan működő iroda felépítéséig,
- hálózatunknál egy olyan rendszer részévé válik, amelyre nyugodtan rábízhatja saját magát, vállalkozását és csapata eredményességét,
- azok, akik megismerik a Duna House franchiserendszerét, nem kérdés, hogy mellettünk maradnak – legtöbb partnerünk már több mint 10 éve tagja hálózatunknak!
saját egységek
A Duna House 15 db saját irodával rendelkezik.
franchise egységek
Országszerte 146 db franchise iroda tartozik a hálózathoz.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
A Duna House Ingatlan hálózat olyan informatikai rendszert, innovatív közvetítői eszközöket, valamint karrierlehetőséget kínál, amely teljes körűen támogatja a mindennapi munkavégzést.
A sikeres ingatlaniroda felépítéséhez, működtetéséhez olyan kész KNOW-HOW rendszert biztosítunk Franchise Partnereink számára, amelynek minden eleme már kipróbált és jól működő.
A franchise modellnek köszönhetően az is tud érvényesülni, aki még nem rendelkezik ingatlanpiaci tapasztalattal. A partneri csatlakozással Ön minimális kockázatot vállal és működése során teljes egészében az üzletre fókuszálhat.
7 tény, hogy miként támogatjuk Partnereink sikerét:
1. Technológiai megoldások:
A piacon az egyik legfejlettebb saját fejlesztésű CRM rendszer támogatja a napi munkát. A hálózatunk tagjai online kísérhetik végig az irodában zajló folyamatokat, kaphatnak statisztikát, riportokat a történésekről.
2. Brand támogatás:
A több mint másfél évtizedes marketing tevékenységünknek köszönhetően a Duna House hazánk legismertebb* ingatlan- és hitelközvetítő márkája
3. Növekedés:
A piacon lévő egyik legfejlettebb teljesítmény irányítási rendszer mellett ügyfeleink igényeinek teljes körű kiszolgálását biztosítjuk vállalatcsoportunk tagjainak segítségével (hitelközvetítés, Energetikai Tanúsítvány készítés, Értékbecslés, Ingatlankezelés és Befektetési Alap).
4. Marketing:
A Duna House marketing tevékenységét erős központi kommunikáció és PR aktivitás jellemzi (Tv, rádió, online szakmai felületek, közösségi kommunikáció, outdoor megjelenések, szakmai kiállítások).
5. Támogató szolgáltatások:
Folyamatosan követjük a jogi és piaci változásokat, piaci elemzésekkel, hírfigyelő szolgáltatással biztosítjuk hálózatunk tagjai részére a naprakész információt és szakmai tudást.
6. Oktatás:
Oktatási osztályunk ingatlanpiacra specializált képzési programot biztosít hálózatunk minden tagjának.
7. Üzleti megoldások:
Hálózatunkban különös figyelmet fordítunk a tudatos üzleti tervezésre, melyet egy belső tervező program segít.
*A 18-59 éves lakosság körében az NRC által 2016-ban végzett reprezentatív kutatás alapján
becsült teljes befektetés
A teljes befektetésre számos tényező van hatással. A lokáció, valamint az iroda paraméterei erősen meghatározzák a tőkeigény mértékét, melyet az elindulás működési költségei is egyedileg alakíthatnak.
A franchise iroda létrehozása, illetve a kezdeti időszak általánosan 5-10 millió forint befektetési összeget igényelnek, azonban a tárgyalási folyamat részeként a partnerek számára egyedileg összeállított üzleti tervet dolgozunk ki. Célunk, hogy minden szerződéskötést megelőzően egy átlátható piac- és lokációspecifikus erőforrástervezést biztosítsunk, mellyel leendő partnereink pontos és átfogó képet kaphatnak a csatlakozási, valamint működési költségeket illetően.
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
A Duna House franchise-koncepciója megoldást kínál mindazok számára, akik egy már kipróbált és jól működő üzleti modellel szeretnének belépni az ingatlanpiacra. Partnereink széleskörű háttere bizonyítja, hogy a franchise rendszer nem csak azoknak kínál lehetőséget, akik már tapasztalattal rendelkeznek.
információ a franchise átadóról
Duna House Franchise Kft.
1016 Budapest, Gellérthegy utca 17.
+36 70 505 57 48
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Bölcsföldi Viktor
- +36 30 630 30 06
- bolcsfoldi.viktor@dh.hu
Gogolák Edina
- +36 70 505 57 48
- gogolak.edina@dh.hu
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Tovább erősíti vezetői szerepét a régióban a Duna House, a cég már idén teljesíti az 5 éves üzleti tervében szereplő 2022-es célkitűzéseit.
A lengyel leányvállalat számai hozzájárultak a tőzsdére is bejegyzett hazai franchise eredményéhez.

Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
Itthon is rengeteg elektromos rollert látni az utcákon, mint azt a Hopp bebizonyította egy nyereséges és gyorsan növekvő szegmensről van szó.
Új útra terelné a tradicionális automosást egy magyar franchise hálózat, a GreenLine. A nanotechnológiára építve, alacsony tőkeigénnyel és környezetbarát módon hódítaná meg a szektort.

Az üzleti ötletek mindössze 6 százaléka valósul meg, franchise-rendszerrel azonban jelentősen javítható ez az arány, mivel így a vállalkozás indításával járó kockázat nagymértékben csökkenthető.
A mindennapi hajtásban a legtöbben hajlamosak hanyagolni a közelgő egészségügyi problémákra utaló jeleket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
Hazánkban állami tulajdonba került a Vodafone, külföldön viszont nem idegenkedik a franchise-tól a márka.
A Used Products már több mint 50 egységgel rendelkezik hazájában, valamint megjelent Németországban, Belgiumban és Romániában is.
Az új pécsi ingatlan hálózat immár harmadszor rendezte meg díjkiosztó ünnepségét, idén a válság ellenére rekord létszámmal.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.