Válságálló modellel terjeszkednek a hollandok.
A koncepció lényege, hogy a vásárló alacsony áron jut használt kütyükhöz, 1 év garanciával. Az üzletek elegánsak, hiszen az alapítók célja az volt, hogy a betérők egy minőségi IT szaküzletben érezzék magukat. A vásárlóknak cserére is van lehetőségük, azaz régi telefonjukat, laptopjukat egy újabbra válthatják némi ráfizetéssel, emellett akár vissza is vihetik termékeiket, ha azok nem váltak be.
Az eszközöket, a bolt vásárolja fel, egy rövid felmérés és áttekintés után, így garantálva, hogy termék tovább értékesíthető. Bár a Used Products IT központú, elég változatos portfólióval rendelkezik, a termékkínálatban nem csak monitorok, telefonok, számítógépek vagy laptopok találhatók, jelentős szerszám készlettel, illetve hangszerekkel, sőt még órákkal is rendelkeznek.
Természetesen nem csak a vevők járnak jól, hiszen az új termékek gyors értékvesztése miatt, az egység is olcsón vásárolhatja fel a használt kütyüket, az eladók pedig egyszerűen és gyorsan megszabadulhatnak a feleslegessé vált eszközétől.
Érdekesség, hogy nem csak használt, hanem új termékeket is lehet kapni az üzletekben, melyeket a központ vásárol meg, majd pedig ad tovább partnereinek.
Az egységben elkülönül a bemutatótér, illetve az állapotfelmérés és felvásárlás helye (ahol eladhatják a vásárlók használt eszközeiket), így gyorsítva és egyszerűsítve az adás-vételt. Akik pedig értékesítenék régi eszközüket, természetesen azonnal helyben megkapják a kínált összeget.
A Used Products több szempontból is eltér a konkurenciától, egyfelől nem csak egy látványos fizikai egységgel rendelkezik, hanem mellette egy erős online platformot is üzemeltet, emellett garanciát nyújt minden termékre. A hálózat szintén garantálja az eladók számára, hogy minden személyes adatukat törli az eszközről.
Hazánkban a Used Products franchise partnereit keresi országszerte, akik megnyitnák az első üzleteket, és a hálózat hazai arcává válnának. A nemzetközi központ biztosítja a képzést, a tesztelt arculatot, a mindenre kiterjedő franchise dokumentációt, a szakmai tapasztalatot, a weboldalt és webshopot, illetve folyamatosan támogatja partnereit a napi működésben felmerülő kérdésekben.
A leendő partnereknek egy saját Used Products bolt megnyitásához legalább 60 négyzetméteres lokációra, valamint minimum 10 millió forintos kezdő tőkére van szükség.
Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a Used Products koncepciója és szeretnél róla többet megtudni, az alábbi űrlapon tudod felvenni a kapcsolatot a hálózattal.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Szeretnél saját vállalkozásba fogni, de nem tudod, hogyan kezdj neki? A franchise lehet a megoldás! Ez az üzleti modell lehetővé teszi, hogy ismert márkák erejét és üzleti tudásukat (know-how) kihasználva indítsd el saját vállalkozásodat.
Sikerre vágysz az ingatlanszakmában, de nem akarsz mindent egyedül csinálni? Egy franchise hálózathoz való csatlakozás, mint az Immo1, kiváló lehetőség - de ahhoz, hogy valóban sikeres franchise partnerré válj, kulcsfontosságú képességekre van szükség. Íme az 5 kulcskompetencia, amely a sikeres induláshoz elengedhetetlen.
Egyre több a magániskola és napközis programokra épülő hálózat Európában, innovatív tanulási megoldásokat kínálva a hagyományos iskolai oktatáson túl. De vajon mi áll e trend hátterében, és milyen lehetőségeket rejt a vállalkozók számára?
Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...