Partnerekre és élénkülő fogyasztásra alapoz a Coop

A Coop csoport nettó árbevétele tavaly emelkedett, és elérte az 582 milliárd forintot, ez 12 milliárddal haladta meg az előző évit – közölte sajtótájékoztatón a CO-OP Hungary Zrt. újabb öt évre megválasztott vezérigazgatója. Tóth Géza a társaság teljesítményéről közölte: idén 5 százalék körüli árbevétel-növekedéssel kalkulálnak a Coop csoportnál. A növekedést az élénkülő fogyasztásra és a minimálbér-emelésre alapozzák. Még az előző év nem zárult le mérlegzárással, ezért csak később lesznek meg a végleges számok, a cégcsoport 2016-os eredményéről.
A Coop csoport fejlesztési koncepciója tavaly és az elkövetkező években is négy területre fókuszál: az informatikai rendszerre, a logisztikára, az üzletek környezettudatos és energetikai korszerűsítésére, valamint az oktatásra. A vezérigazgató megjegyezte, a fejlesztéseket a 700 franchise partner végzi, ezért erről nincsenek összesített adatok.
Tóth Géza tájékoztatása szerint a menedzsment 2016-ban az informatikairendszer-váltás előkészítésén dolgozott, továbbá napirenden van a törzsvásárlói rendszer továbbfejlesztése és a bolti technológia és árukihelyezés fejlesztése is. Az idén várhatóan elindul az új informatikai rendszer bevezetése, valamint elkezdődik az energia-hatékonysági projekt pilot-alkalmazása is.
A cégcsoport 10-12 százalékkal részesedik Magyarországon az FMCG-forgalomból (gyorsan forgó áruk).
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?