Partnerekre és élénkülő fogyasztásra alapoz a Coop

A Coop országszerte mintegy 2600 Coop-üzletet működtet 1700 településen, továbbá 2000 nem Coop-üzletet lát el áruval. A magyar termékek aránya a teljes választék 80 százaléka, a saját márkás termékek 90 százaléka.
Hétfő
2017.05.29.
Öt százalék körüli árbevétel növekedéssel számol a magyarországi FMCG piac kilencedét magáénak tudó élelmiszerlánc.
 

A Coop csoport nettó árbevétele tavaly emelkedett, és elérte az 582 milliárd forintot, ez 12 milliárddal haladta meg az előző évit – közölte sajtótájékoztatón a CO-OP Hungary Zrt. újabb öt évre megválasztott vezérigazgatója. Tóth Géza a társaság teljesítményéről közölte: idén 5 százalék körüli árbevétel-növekedéssel kalkulálnak a Coop csoportnál. A növekedést az élénkülő fogyasztásra és a minimálbér-emelésre alapozzák. Még az előző év nem zárult le mérlegzárással, ezért csak később lesznek meg a végleges számok, a cégcsoport 2016-os eredményéről.

A Coop csoport fejlesztési koncepciója tavaly és az elkövetkező években is négy területre fókuszál: az informatikai rendszerre, a logisztikára, az üzletek környezettudatos és energetikai korszerűsítésére, valamint az oktatásra. A vezérigazgató megjegyezte, a fejlesztéseket a 700 franchise partner végzi, ezért erről nincsenek összesített adatok.

Tóth Géza tájékoztatása szerint a menedzsment 2016-ban az informatikairendszer-váltás előkészítésén dolgozott, továbbá napirenden van a törzsvásárlói rendszer továbbfejlesztése és a bolti technológia és árukihelyezés fejlesztése is. Az idén várhatóan elindul az új informatikai rendszer bevezetése, valamint elkezdődik az energia-hatékonysági projekt pilot-alkalmazása is.

A cégcsoport 10-12 százalékkal részesedik Magyarországon az FMCG-forgalomból (gyorsan forgó áruk).


legolvasottabb

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.