Népszerűtlen díjak
A növekvő kötelező havi díjak miatt elégedetlenek a McDonald’s franchise partnerei az Egyesült Államokban. A több mint 14 ezer amerikai étterem 90 százalékát működtető franchise partnerek sokallják a bérleti díjakat, valamint a fejlesztések és képzések miatt megemelkedett royaltyt. „Egy McDonald’s étterem egyszerűen már nem olyan profitáló, mint amilyen szokott lenni” – mondta el egy franchise tulajdonos. A franchise partnerek már több partnertalálkozót is szerveztek, hogy megvitassák, hogyan tudnák kikényszeríteni a költségek csökkentését a franchise központnál.
Jelenleg - a nem rég eszközölt emelések következtében - az értékesítések 12 százalékát kell befizetni a franchise központnak, a franchise partnerek pedig azt szeretnék elérni, ha a rendszergazda ezt visszavinné a „történelmi” 8,5 százalékra. A McDonald’s a Bloomberg amerikai hírportálnak elmondta, hogy „a McDonald’s étteremtulajdonosokkal és beszállítókkal való közös munka folytonossága érdekében biztosítani kell a minőséget és élményt vásárlóink számára, ez pedig képzésekbe és technológiai fejlesztésekbe való befektetésekkel jár.”
A McDonald’s globálisan, 119 országban több mint 69 millió vásárlót szolgál ki naponta. A világszerte több mint 34 ezer McDonald’s étterem közel 80 százalékát helyi vállalkozók – franchise partnerek – üzemeltetik. Amerikában ez az arány 90%.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hogyan esnek csapdába a franchise hálózatok a megújulást kergetve.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.