A2pas – az Auchan városi koncepciója
Az ”A2pas” egy új koncepció az ”ultra-lokális” városi kiskereskedelemben. A nagyobb városok és települések szívében az innovatív és színes kialakítású A2pas áruházak kevesebb mint 500 négyzetméteres területen kínálják a kb. hétezres termékpalettájukat. A termékek között található 300 sajátmárkás élelmiszer, biotermékek és olcsó, 1 eurós áruk is. Az Auchan hagyományos, külvárosi hipermarketeivel szemben az A2pas üzletek elsősorban a nagyvárosi, gyors és egyszerű bevásárlást teszik lehetővé a lakóhelyhez közel. Az áruházlánc 50 új üzlet megnyitását tervezi 2015-ig, többnyire franchise partnerek bevonásával.
Az A2pas az Auchan válasza a helyi, kisebb élelmiszerüzletek iránt növekvő piaci igényre, és egyben ez lehet a csoport növekedésének a motorja a jövőben. A próbaegység 2011-es elindítása óta már több üzlet is nyílt Párizsban, Lille-ben és Lyonban, a hálózat - részben franchise rendszerben - most a francia regionális központokban és nagyvárosokban kezdi meg a márka fejlesztését, majd idővel kiterjesztheti a koncepciót a nemzetközi piacokra, köztük Magyarországra is.
Az Auchan Magyarországon 1998-ban nyitotta meg első áruházát, jelenleg - a tavaly felvásárolt 7 Cora áruházzal - összesen 19 egységgel rendelkezik. 2012-ben az áruházlánc forgalma 300 milliárd forint volt és több mint 36 millió vásárlót szolgált ki az év során.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Bármelyik sikeres vállalkozót kérdezzük meg, egyik sem fogja azt mondani, hogy a siker egyik napról a másikra, egy pillanat alatt következik be. Türelem, kemény munka és áldozatok árán lehet csak sikeres céget létrehozni.
A kiskereskedelmi üzletlánc elindította webáruházát, a házhoz szállítási szolgáltatás egyelőre Budapesten és 49 környező településen érhető el.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
„Franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet” – hat éve elérhető franchise programja mellett tett hitet Magyarország hatodik legnagyobb foglalkoztatója.
Rekordforgalommal, 26 új franchise és 4 új saját üzemeltetésű áruháznyitással zárta a 2017-es üzleti évet a SPAR Magyarország.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Terjeszkedő Mini Pani
Kedves érdeklődők! Magyarországon, a MiniPani mester átvevő jelenleg elsősorban a mintaboltok kialakításával foglalkozik - a jó üzleti gyakorlat bemutatása...
Terjeszkedő Mini Pani
Mikortól és hol lehet bővebben érdeklődni üzletnyitással kapcsolatban?