Megéri matrac szaküzletet indítani?
Gazdasági trendek
Az Egyesült Államokban vannak olyan városok, ahol minden második sarkon egy matrac szaküzlet található, felmerülhet a kérdés, hogy miért lehet ez olyan jó biznisz?
Az USA-ban ezt a furcsa helyzet a 2008-as gazdasági világválságnak tudható be, illetve pontosabban az azt követő recesszióból való felépülésnek. Annak ellenére, hogy más a hatjóerejük, a jelenlegi és a korábbi válság között számos párhuzamot lehet húzni, amely egy erős jelzője lehet annak, hogy hamarosan megszaporodnak a matrac szaküzletek is. A recesszióban csökkenő keresletet ugyanis a tengerentúlon egy hirtelen ugrás követte, amelynek kielégítésére gombamód szaporodtak meg az ilyen típusú koncepciók is. A hazai helyzetet tovább erősíthetik az állami családtámogatások, hiszen a legtöbbször éppen a friss házasok vesznek új matracot.
Nyereséges termék
A gazdasági trendek követése mellett a matrac, mint termék önmagában is vonzó üzleti lehetőséget kínál. Egy étteremmel vagy más kiskereskedelmi bolttal ellentétben, ahol a magas volumen a nyereségtényező, addig egy matrac szaküzlet esetében kevésbé kell emiatt aggódni, ugyanis ez termék rendkívül magas árréssel rendelkezik. További pozitívum, hogy kevesebb – ám annál képzettebb - munkaerő kell az értékesítéshez.
Értékesítés
Egy online irányba haladó piacon jogos kérdés lehet, hogy miért nyisson valaki szaküzletet, ha ugyanezt egy webshoppal is megoldhatja? Ez a kérdés leginkább a nagy élelmiszer láncok esetében releváns, a matrac-piac meglepően rezisztensnek bizonyult eddig az online átalakulásra. Ennek nem a nagy láncok ellenállása az oka, a Matrackuckó Alvásszaküzletnek is van saját webshop-ja. Pusztán arról van szó, hogy a matrac, mint termék próbát igényel, a vásárlók nem igen vennének úgy ágyat, hogy előtte nem próbálják ki. Ezért rendezett be például a Matrackuckó egy saját hálószobát központi egységében, ahol akár hosszabb ideig is ki lehet próbálni egy-egy terméket.
Franchise
A fentiek alapján, tehát lehet egy jövedelmező üzletet építeni matracokra, de milyen irányban érdemes elindulni, ha valaki most indítana ilyet? A franchise rendszerben nem kell mindent a nulláról felépíteni, a Matrackuckó például kész üzleti tudást, termékpalettát és képzést ad a partnerei számára. Az indulás könnyű és a franchise központ támogatásával elkerülhetők az alapvető hibák, melyek a legtöbb új vállalkozót fenyegetik. Olyan eszközöket megkapnak az átvevők, melyeknek a bevezetése nagy kihívást jelentene független vállalkozóként, ilyen például a törzsvásárló rendszer, levédett és ismert márkanév vagy éppen a professzionális weboldal.
Az országos lefedettségű Matrackuckó hálózata jelenleg Békéscsabán, Egerben, Kaposváron, Tatabányán, Veszprémben, Zalaegerszegen, Salgótarjánban, Nyíregyházán keresi további partnereit.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Mert az igazán gazdagoknak nálunk van „betétje”. Ha velünk fektetsz be, olyan hozamod lesz, mint senki másnak.
2020. november 2. és december 31. között minden Matrackuckó szaküzletben értékesített Naturtex® termék árából 5% átutalásra kerül az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványnak.
A Matrackuckó 2006-ban családi vállalkozásként indult, napjainkra pedig már országos franchise hálózattá nőtte ki magát.
Sokan vágynak egy saját vállalkozásra, de kevesen tudhatnak több éves múltat és tapasztalatot maguk mögött, mely nélkül viszont nem mernek belevágni valami újba. Ám franchise és a jelenlegi koronavírus helyzet kombinációja pont erre adhat most lehetőséget.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!