A szenvedély fontosabb, mint a tapasztalat

"Egy ideális vállalkozásnak ésszerű időn belül nyereséget kell termelnie, az innovatív technológia révén vonzónak kell lennie, és kényelmes munkakörnyezetet kell teremtenie. Mindezt biztosítják az Easy Wine & Easy Beer koncepciók”
- Juris Roganovs franchise manager.
Hétfő
12.03.2018
Az Easy Wine és Easy Beer egyszerű, innovatív és jövedelmező üzleti lehetőséget jelentenek - a bár- és étteremhálózat franchise vezetőjét kérdeztük a részletekről.
 

Hogyan született meg az Easy Wine és Easy Beer koncepciók ötlete?
Az Easy Wine és az Easy Beer alapítói nemzetközi szférában dolgozó sikeres marketingesek. Sokat utaztak világszerte és az elmúlt években meglátogatták a legsikeresebb bárokat, éttermeket. Céljuk az volt, hogy megértsék, mitől képesek olyan sikeresen működni ezek a vendéglátóipari egységek. Ezen tudással felvértezve létrehoztak egy professzionális csapatot, akikkel együtt megalapították az Easy Wine és az Easy Beer éttermeket.
Elképzelésük az volt, hogy egy klasszikusnak mondható, sikeres étterem minden elemét, tehát a kellemes légkört, a nagyszerű ételeket, a gyors kiszolgálást kombinálják a vendéglátóiparban elérhető legfejlettebb innovációkkal, ezzel megteremtve ”a jövő éttermét”. A koncepciót két évig tökéletesítették, mielőtt megnyitották első éttermüket.

Hogyan zajlott a franchise előkészítési folyamat, és mennyi időbe telt a rendszer kidolgozása?
A franchise csomag fejlesztése körülbelül egy évig tartott. Minden üzleti folyamatot részletesen leírtunk az üzemeltetési kézikönyvben. A franchise átvevők segítésére különféle támogatási eszközöket és oktatási programokat fejlesztettünk ki, és teszteljük a további lehetőségeket.

Mi különbözteti meg ezt az üzletet a versenytársakéitól?
A vendéglátóipar szereplőitől az értékteremtő marketingfolyamataink és az innovatív megoldásaink különböztetnek meg minket. Ezen megoldások vonzzák a hűséges ügyfeleket és költséghatékonyabbá teszik üzleteinket, melyek végsősoron magasabb nyereséget eredményeznek. Azonban a legfontosabb dolog, ami elválaszt minket a többi gasztronómiai márkától a piacon, az a tény, hogy vállalkozásunkat könnyű kezelni, izgalmas és szórakoztató.

Milyen az ideális Easy Wine vagy Easy Beer tulajdonos franchise partner?
Meggyőződésünk, hogy a szenvedély és az elkötelezettség a munka iránt fontosabb előfeltétele a sikernek, mint a korábbi szaktudás vagy tapasztalat megléte ezen a területen. Képesek vagyunk a sikeres üzlet kialakításához és működtetéséhez szükséges valamennyi eszköz és anyag átadására, azonban a tapasztalat természetesen előnyt jelenthet.
Sikereinket látva külföldi vendégeinktől is kaptunk megkereséseket. Jelenleg Budapest mellett Prágában, Varsóban, Rotterdamban, Osloban, Moszkvában, Belgrádban és Dubaiban keresünk megfelelő helyszíneket hálózatunk legújabb tagjai számára.

Az eddigi tapasztalatok alapján mennyi idő után válik nyereségessé a franchise partnerek vállalkozása, illetve mennyi idő alatt térül meg a befektetésük?
Átlagosan éttermeink a működés második hónapjától válnak jövedelmezővé. Franchise átvevőink számára az első három hónapban úgynevezett „ingyenes időszakot” biztosítunk, azaz royalti díjat csak a működés 4. hónapjától számítunk fel, mert általában ez az az időpont, amikor a vállalkozás eléri a célhozamát. A befektetés teljes becsült megtérülése 14-30 hónap közé tehető.

Mit gondol, milyen előnyökkel jár a franchise partnerek számára az együttműködés?
Úgy véljük, hogy jelenleg az egyik legjobb franchise lehetőséget kínáljuk a piacon. Üzleti modellünk jövedelmezősége magasabb, mint az átlag, óriási az érdeklődés. Emellett csapatunk folyamatosan befektet különböző szoftver- és hardver-innovációkba. Partnereink biztosak lehetnek abban, hogy különleges szakértői csapatot biztosítunk számukra, és minden lépésben támogatni fogjuk őket. Véleményünk szerint a támogatási rendszer minden franchise hálózat egyik legfontosabb sikertényezője.

További információ az Easy Wine és Easy Beer franchise koncepciókról a franchise katalógusban.