nemzetközi
A Google Maps árnyoldala
A lokációs marketingről szóló cikk sorozatunk 1. részében a Google Maps használatával járó előnyöket és annak kockázatait fogjuk bemutatni.
Hogyan „bankosodnak” a hálózatok
Sok cég halad a bankok irányába, az Apple például az Államokban már saját hitelkártyával is előrukkolt.
Új életre kelnek a felhasználói adatok
A franchise hálózatok egyre jelentősebb számban a mesterséges intelligenciára és algoritmusokra bízzák a felhalmozott felhasználói adatokat, hogy további versenyelőnyökre tegyenek szert.
Menetel előre a Subway
Februárban reppent fel a hír, hogy értékesítik a Subway szendvicsező franchise hálózatát potom 5-10 milliárd dollárért, ez azóta sem történt meg de a hálózat közben folytatja terjeszkedését.
Franchise felé mozdította a piacot a pandémia
Egy franchise tanácsadó szerint a járványidőszaknak utólag sikerült elhoznia a szektor reneszánszát.
Sötét jövőképet fest a Világbank
Továbbra se vár ránk túl fényes a jövő a Világbank előrejelzése alapján.
Vége a szellemkonyháknak?
Magyarországra még nagyon be se tette a lábát az éttermi trend, de külföldön már lehet, hogy a végét járja.
Mi hozhatja a következő válságot? (2. rész)
Az előző cikkekben a Nemzeti Bankokról beszéltünk, így talán minden legót összeszedtünk a gazdasági válság felépítéséhez.
Miért várnak ennyien válságot? (2. rész)
Mi történik most?
Mi a jegybankok feladata egy válságban - válságelemzés
Az előző két gazdasági, válság elemző cikkünket olvasva, a márciusi bankpánikot követve, úgy tűnhet, mi nem számítunk válságra, illetve a nemzetközi pénzügyi szektor lenyugodott.
Miért várnak ennyire sokan válságot? (1. rész)
Mi történt az ide évben?
Hova tartanak a hűségprogramok?
A legnagyobb márkák bevételének akár a fele is függhet attól, hogy mennyire tudják megfogni a törzsvásárlóikat.
A következő lépcső a vállalati evolúcióban
Egy kínai vállalat úttörőként rendhagyó átszervezésbe kezdett, mely a franchise rendszerek számára is tanulságos lehet.
Kinövi a vendégtermet az éttermek kínálata
A házhozszállítási lehetőségek után az éttermek kiegészítő termékek után kutatnak a bevételi források szélesítése érdekében.
Átalakulóban az éttermi házhozszállítás
Továbbra is jelentős szeletet tesz ki az étterem-piacon a házhozszállítás.
A jövő boltja
Milyen egy közért a távol-keleten és a tengeren túlon.
Mitől lehet egy hálózat a legnagyobb a világon
A 7-Eleven története és annak titka: mitől lesz sikeres egy franchise rendszer 3 kontinensen.
Megéri-e programozó iskolát nyitni?
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Feszűl a húr az étteremláncok és a munkaerőpiac között
A ChatGPT óta állandó sajtó visszhangja van az AI alapú eszközöknek, de a legnagyobb franchise hálózatok már jó néhány éve dolgoznak a saját megoldásaikon.
A szomszédban terjeszkedik a Coders Lab
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.