Népszerűsödő matematika
A 2plus2 matematika iskolahálózat Újvidéken találta meg legújabb franchise partnerét, így egy újabb országban indulhat meg a hálózatfejlesztés.
A gyors terjeszkedés érdekében
Gábor Tamás üzletfejlesztési igazgató beszélt az Indiso expanziós terveiről és re-franchise stratégiájáról.
Nagy múltú gyorsétterem láncok nemzetközi vizeken
A Taco Bell meghatszorozná nemzetközi éttermei számát, a Papa John’s egész Európában hódítana.
Az Eiffel torony alatt
Párizs ad otthont Európa legnagyobb franchise kiállításának, amelyen a Franchising.hu olvasók most ingyen vehetnek részt egy rövid regisztráció után.
Legjobb időszak a klubnyitáshoz
Téli akciót hirdetett a Curves Magyarország, március 31-ig kedvezményes belépési díj mellett csatlakozhatnak a világ legnagyobb nőknek szóló fitneszhálózatához.
Mennyit ér a cégem?
Szempontok, amelyek alapján megállapíthatja koncepciója, start-up vállalkozása vagy kiépített üzlete értékét.
Szamos cukrászda már Ausztriában is
Belépett Bécs komoly hagyományokkal rendelkező kávéházi piacára a Szamos Marcipán.
2014 legjobb kávézólánca
A Costa Coffee franchise negyedik alkalommal vehette át az európai kávéipar legrangosabb elismerését. A Starbucks is erősödött.
Új lehetőség a hotel franchise ágazatban
A lengyel Orbis csoport vált Európa legnagyobb szállodaláncának mester franchise partnerévé a közép-európai régióban, így Magyarországon is.
Fiatalon is lehet kiemelkedő vállalkozó
Médiavásárló cég és palacsintaház franchise rendszerben. Két hölgy munkáját ismerték el az Év Fiatal Vállalkozója díj átadásán.
Újabb Starbucks nyitás
Megnyitott a kávézólánc tizedik magyarországi egysége. Négy év alatt piacvezető lett a márka.
Modern kezelés
A tetoválás eltávolítást forradalmasító Skinial egyre mélyebbre hatol Európában, Ausztráliában, az USA-ban és Kanadában is, de Magyarországon még keresik a megfelelő partnert.
A kkv-k bukásának gyakori okai, és amit ellenük tehetünk
Gyakran halljuk, hogyan érhetünk el sikereket az üzleti életben, de a védekező stratégiák is fontosak. Arany szabályok, amikkel vállalkozása túl fog élni.
Egészséges növekedés
Jól teljesítettek a magyarországi hotelek az elmúlt öt évben. Évről évre 8 százalékkal több a vendég, minden 5. német.
A fejlődés útján
Három különböző franchise koncepcióval venné be a magyar piacot az Amaryllis esztétikai és szépségápolási márka.
Kávézómárkák Magyarországon
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
Egyre többen állnának saját lábra
Erősödik a vállalkozói kedv Magyarországon. Függetlenség, magasabb jövedelem és önmegvalósítás a legfontosabb szempontok.
Komoly innovációba kezdett a Pizza Hut
A pizza óriás többek közt új menüt és modernebb márkamegjelenést sütött ki, hogy felélessze az értékesítéseket.
Tündöklő ékszer franchise
Több mint 1300 márkaüzlet és erős expanzió – a Pandora folytatja erőfeszítéseit, hogy a világ legismertebb ékszermárkájává váljon.
Fáradhatatlan portfólió bővítés
A magyarországi Hooters jogokat is birtokló Chanticleer pozitív eredményeket és 473%-os forgalomnövekedést jelentett a 3. negyedévben.