Fáradhatatlan portfólió bővítés

A Hooters éttermek étlapján jellemzően amerikai stílusú hamburgereket, grillételeket, sült csirkeszárnyakat és salátákat találunk. A hely különlegessége, hogy kimondottan helyes, telt-keblű pincérnőket alkalmaz, akik falatnyi ruhában szolgálják ki a vendégeket.
Szerda
2014.11.19.
A magyarországi Hooters jogokat is birtokló Chanticleer pozitív eredményeket és 473%-os forgalomnövekedést jelentett a 3. negyedévben.
 

Húzó márkája, a Hooters mellett számos gyorséttermi koncepciót tulajdonló és szerte a világon üzemeltető Chanticleer Holdings nemrég jelentette pénzügyi eredményeit a szeptember 30-ával véget ért harmadik negyedévre vonatkozóan. Az éttermek forgalma 7,49 millió dollárral, avagy 473,5 százalékkal nőtt 2013 azonos időszakához, és 33 százalékkal az előző negyedévhez képest.

A Chanticleer 2014 harmadik negyedévében folytatta befektetéseit, elsősorban a Hooters márkára összpontosítva. A három hónap során Ausztráliára szegeződött a vállalat figyelme: 60 százalékos részesedést szerzett a helyi Hooters átvevő menedzsment cégben, és ezzel szintén 60 százalékos részesedést két, már működő étteremben. A Chanticleer megnyitotta Ausztrália negyedik Hooters helyszínét is.

Szeptember 9-én a vállalat tovább bővítette koncepció-portfólióját: megvásárolta az amerikai Charlotte-ban székelő, díjnyertes burger gyorséttermet, a The Burger Company-t. A felvásárlás hozzájárult a pozitív harmadik negyedéves nettó bevételekhez és egy lényeges lépése volt a vállalat azon tervének is, hogy egy még jobb hamburgeres élményt vigyen el nemzetközi piacaira. Ezekben a régiókban a vállalat már megbeszéléseket folytat menedzsment csapataival a koncepció mihamarabbi (2015-ös) adaptálásáról.

Az idei év szeptember 30-ával zárult 9 hónapjában az éttermek bevétele 16,57 millió dollárral nőtt vagy 340,6 százalékkal 2013 azonos időszakához képest. Az értékesítési költségek százalékos alakulásában is volt valamelyes fejlődés 2014-ben, a tavalyi 37,8 százalékról 35 százalékra csökkenve. A vállalat nettó vesztesége nőtt 2014-ben, a tavalyi 2,95 millió dollárról 3,48 millió dollárra.

Magyarországon 2012-ben jelent meg a vállalat a Hooters márkával, és a Liszt Ferenc téren megnyitott ”breastaurant” eddig a Chanticleer egyetlen egysége. A vállalat szerint hazánkban összesen három éttermet tudnak majd támogatni, de a budapesti egység próbahelyszínként is funkcionál a régióban, ami után Kelet-Európa és különösképp Lengyelország következhet.

A magyarországi Hooters étterem nettó vesztesége 5.177 dollár lett (kb. 1,28 millió Ft) az idei harmadik negyedévében, a tavalyi 28.815 dollárhoz képest.  A korrigált EBITDA 3.076 dollárról 7.756 dollárra nőtt. 2014 kilenc hónapjában ezzel a nettó veszteség 37.655, a korrigált EBITDA pedig 24.671 dolláron áll.

 


A New York-i székhelyű Chanticleer Holdings Inc. leányvállalataival együtt számos étteremmárka tulajdonosa és/vagy üzemeltetője az Egyesült Államokban és szerte a világon. A vállalat a Hooters márka egyik legnagyobb franchise partnere, kizárólagos étteremnyitási jogokkal rendelkezik Ausztrália, Anglia, Dél-Afrika, Magyarország és Brazília piacain, emellett üzemelteti az American Roadside Burgers, a Spoon Bar & Kitchen hálózatokat, valamint többségi részesedéssel rendelkezik a The Burger Company és a Just Fresh egészséges gyorsétterem láncban is. 


népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.