Husse márkabolt és bemutatóterem

A Stockholmban alapított Husse Európa vezető állateledel házhozszállítási rendszere, közel 750 franchise partnerrel együttműködve, több mint 40 országban – köztük Magyarországon 2013 óta – van jelen innovatív üzleti koncepciójával. A franchise hálózat értékesítési stratégiája értelmében a vásárlók közvetlenül helyi franchise partnerektől vásárolhatják meg a termékeket. Ennek köszönhetően a Husse versenyképes áron tudja biztosítani szuperprémium minőségű termékeit, illetve a kutya- és macskatulajdonosoknak is lehetőségük nyílik, hogy személyesen, kedvencükre szabott tanácsokat kérjenek. A Husse egyik magyarországi franchise partnere, a Supremum Service Kft. tavaly nyár óta szolgálja ki a helyi vásárlókat a dél-pesti régióban, de eggyel tovább mentek, és megnyitották az első magyarországi Husse márkaboltot is.
Egyre nagyobb szerepet kapnak Magyarországon a családokban a háziállatok, sokan családtagként, társként, barátként tekintenek rájuk, egyfajta paradigmaváltás látszik bekövetkezni a háziállatok tartásában. „Úgy gondoljuk, hogy az egészséges életmódra való igény hazánkban már egyre szélesedő körben kialakul, és a gazdik számára háziállataik etetése kapcsán is fel lehet kelteni az igényt a minőségi, tiszta, adalék- és színezékanyagoktól mentes eledelek megvásárlására. A gyakorlatban látjuk, hogy sokakban ez az igény már meg is van” – avatott be Mándi Anikó a Husse márkabolt vezetője.
A Husse rendszerében a franchise partnerré válás tárgyi feltételeit mindössze egy piros és/vagy matricázható autó és egy kis (min. 15 m2 területű) tároló helyiség (pl. garázs vagy pince) megléte jelentik. A partnerek kizárólagossággal rendelkeznek az általuk kiválasztott városban vagy régióban, ahol önállóan szolgálják ki a vásárlókat, és végeznek helyi promóciós- és reklámtevékenységet. A belépési franchise díj mellett még ez utóbbi alkotja a vállalkozás beindításához szükséges befektetést. „A célcsoport eléréséhez szükség van helyi újságokban, internetes oldalakon, rendezvényeken megjelenni. Ezek hol kisebb, hol nagyobb ráfordításokkal járnak” – mondta el Anikó.
A helyi márkaismertség és fogyasztói bizalom erősítését célozza a központi marketing- és reklámtevékenység. Emellett – a támogatási rendszer részeként – a franchise központ gondoskodik a web-shop, a web-oldal és a termékek fejlesztéséről, a képzésekről, valamint a legjobb üzleti gyakorlatok átadásáról is – utóbbiakat a hálózat tagjai egymás közt is megvitathatják. „A franchise partnerekkel szinte napi kapcsolatban állunk és ez sok hasznos információt jelent. A partnerek nagyon segítőkészek, fantasztikus ötleteik vannak, úgy gondoljuk, jó a csapat, kölcsönösen segítjük egymást, jó az együttműködés.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Husse segítségével az állatszerető vállalkozni vágyóknak is lehetőségük nyílik saját biznisz indítására.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A világszerte több, mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta, azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A Burger King anyacégének vezérigazgatója, Jose Cil tartott előadást, ahol körülírta milyen vezérelvek alapján áraz többek között a Tim Hortons, a Popeye, illetve a Firehouse Subs.
Ez a két ágazat együtt kilencet ad a világ 10 legsikeresebb franchise hálózata közül. Lassan, de csökken az USA dominanciája.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!