Husse márkabolt és bemutatóterem
A Stockholmban alapított Husse Európa vezető állateledel házhozszállítási rendszere, közel 750 franchise partnerrel együttműködve, több mint 40 országban – köztük Magyarországon 2013 óta – van jelen innovatív üzleti koncepciójával. A franchise hálózat értékesítési stratégiája értelmében a vásárlók közvetlenül helyi franchise partnerektől vásárolhatják meg a termékeket. Ennek köszönhetően a Husse versenyképes áron tudja biztosítani szuperprémium minőségű termékeit, illetve a kutya- és macskatulajdonosoknak is lehetőségük nyílik, hogy személyesen, kedvencükre szabott tanácsokat kérjenek. A Husse egyik magyarországi franchise partnere, a Supremum Service Kft. tavaly nyár óta szolgálja ki a helyi vásárlókat a dél-pesti régióban, de eggyel tovább mentek, és megnyitották az első magyarországi Husse márkaboltot is.
Egyre nagyobb szerepet kapnak Magyarországon a családokban a háziállatok, sokan családtagként, társként, barátként tekintenek rájuk, egyfajta paradigmaváltás látszik bekövetkezni a háziállatok tartásában. „Úgy gondoljuk, hogy az egészséges életmódra való igény hazánkban már egyre szélesedő körben kialakul, és a gazdik számára háziállataik etetése kapcsán is fel lehet kelteni az igényt a minőségi, tiszta, adalék- és színezékanyagoktól mentes eledelek megvásárlására. A gyakorlatban látjuk, hogy sokakban ez az igény már meg is van” – avatott be Mándi Anikó a Husse márkabolt vezetője.
A Husse rendszerében a franchise partnerré válás tárgyi feltételeit mindössze egy piros és/vagy matricázható autó és egy kis (min. 15 m2 területű) tároló helyiség (pl. garázs vagy pince) megléte jelentik. A partnerek kizárólagossággal rendelkeznek az általuk kiválasztott városban vagy régióban, ahol önállóan szolgálják ki a vásárlókat, és végeznek helyi promóciós- és reklámtevékenységet. A belépési franchise díj mellett még ez utóbbi alkotja a vállalkozás beindításához szükséges befektetést. „A célcsoport eléréséhez szükség van helyi újságokban, internetes oldalakon, rendezvényeken megjelenni. Ezek hol kisebb, hol nagyobb ráfordításokkal járnak” – mondta el Anikó.
A helyi márkaismertség és fogyasztói bizalom erősítését célozza a központi marketing- és reklámtevékenység. Emellett – a támogatási rendszer részeként – a franchise központ gondoskodik a web-shop, a web-oldal és a termékek fejlesztéséről, a képzésekről, valamint a legjobb üzleti gyakorlatok átadásáról is – utóbbiakat a hálózat tagjai egymás közt is megvitathatják. „A franchise partnerekkel szinte napi kapcsolatban állunk és ez sok hasznos információt jelent. A partnerek nagyon segítőkészek, fantasztikus ötleteik vannak, úgy gondoljuk, jó a csapat, kölcsönösen segítjük egymást, jó az együttműködés.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Husse segítségével az állatszerető vállalkozni vágyóknak is lehetőségük nyílik saját biznisz indítására.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A világszerte több, mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta, azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A Burger King anyacégének vezérigazgatója, Jose Cil tartott előadást, ahol körülírta milyen vezérelvek alapján áraz többek között a Tim Hortons, a Popeye, illetve a Firehouse Subs.
Ez a két ágazat együtt kilencet ad a világ 10 legsikeresebb franchise hálózata közül. Lassan, de csökken az USA dominanciája.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!