Természetes kötelékben
Magyarországon jelenleg 85 bolt tartozik a Herbária hálózatához. Ebből 20 saját üzemeltetésű, a többi pedig üzleti partnerek kooperációjával működtetett egység. A vállalat folyamatosan növeli országos lefedettségét és a jövőben 30-35 Herbária szaküzlet bevonását tervezi a meglévő franchise partnerek érdekeinek figyelembevételével. Kiterjedt üzletkötői hálózatával nem csak új helyszínen létesít egységeket a vállalat, hanem maszek gyógynövényboltokat is buzdít a csatlakozásra.
- Egy potenciális franchise-átvevővel szemben elvárás, hogy legyen megbízható kereskedelmi tapasztalata, de ugyanakkor az is fontos, hogy egyetértsen a Herbária filozófiájával és a természetes gyógyítás módszereivel - mondta Rádi Balázs, a Herbária Zrt. kereskedelmi igazgatója. - Partnereinknek a Herbária márkatermékeken kívül nincsen meghatározott terméktartási kötelezettsége, így lehetőségük van egységenként eltérő készítményekre fókuszálni, attól függően, hogy milyen üzleti koncepcióval működtetik márkaboltjukat.
A hálózathoz való csatlakozás feltételeit mindig az adott körülményektől függően szabja meg a vállalat. Ilyen tényező lehet például az üzlethelyiség mérete: – Tizenöt négyzetmétertől egészen száz négyzetméterig terjed a jelenleg működő boltjaink nagysága, így értelemszerűen az árukészlet nagysága is attól függ, hogy mekkora hely áll rendelkezésünkre elhelyezni azt. Ezért sincsen a kezdeti beruházásnál sem fixen meghatározva, hogy mennyire széles termékpalettával kell elindítani az üzletet. – mondta el a kereskedelmi igazgató.
Az elmúlt évtized társadalmi-gazdasági változásaihoz való alkalmazkodás jegyében a vállalat elindította „Partnerség és növekedés” programját, amely négy pillérre építkezik:
- Új helyszínekre koncentrálva nyitják meg egységeiket: ilyen a gyöngyösi Főtér, vagy a KöKi Terminál.
- A Herbária Akadémiája elnevezésű oktatósorozatuk során a beszállítók előadásaiból tudhatnak meg hasznos termékinformációkat az üzletek üzemeltetői. Ezeken a rendezvényeken lehetőség nyílik egyébiránt arra is, hogy akciósan hozzájussanak egyes termékekhez.
- Minden üzlet modernizálásával - a természetesség jegyében - teremtenek egységes arculatot.
- Akciós szórólapokkal igyekeznek felhívni az emberek figyelmét a Herbária termékekre és szaküzletekre.
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.
A magyar pékséglánc által elhódított elismerés mellett további hat kategóriában díjazott franchise hálózatokat és átvevőket a Szövetség.
Elindult a versengés az év hazai franchise hálózata címért. Összesen 8 kategóriában osztanak díjakat.
Számos díj került kiosztásra a Magyar Franchise Szövetség január 24-én megrendezett Díjkiosztó Gálaestjén.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!