Természetes kötelékben

Magyarországon jelenleg 85 bolt tartozik a Herbária hálózatához. Ebből 20 saját üzemeltetésű, a többi pedig üzleti partnerek kooperációjával működtetett egység. A vállalat folyamatosan növeli országos lefedettségét és a jövőben 30-35 Herbária szaküzlet bevonását tervezi a meglévő franchise partnerek érdekeinek figyelembevételével. Kiterjedt üzletkötői hálózatával nem csak új helyszínen létesít egységeket a vállalat, hanem maszek gyógynövényboltokat is buzdít a csatlakozásra.
- Egy potenciális franchise-átvevővel szemben elvárás, hogy legyen megbízható kereskedelmi tapasztalata, de ugyanakkor az is fontos, hogy egyetértsen a Herbária filozófiájával és a természetes gyógyítás módszereivel - mondta Rádi Balázs, a Herbária Zrt. kereskedelmi igazgatója. - Partnereinknek a Herbária márkatermékeken kívül nincsen meghatározott terméktartási kötelezettsége, így lehetőségük van egységenként eltérő készítményekre fókuszálni, attól függően, hogy milyen üzleti koncepcióval működtetik márkaboltjukat.
A hálózathoz való csatlakozás feltételeit mindig az adott körülményektől függően szabja meg a vállalat. Ilyen tényező lehet például az üzlethelyiség mérete: – Tizenöt négyzetmétertől egészen száz négyzetméterig terjed a jelenleg működő boltjaink nagysága, így értelemszerűen az árukészlet nagysága is attól függ, hogy mekkora hely áll rendelkezésünkre elhelyezni azt. Ezért sincsen a kezdeti beruházásnál sem fixen meghatározva, hogy mennyire széles termékpalettával kell elindítani az üzletet. – mondta el a kereskedelmi igazgató.
Az elmúlt évtized társadalmi-gazdasági változásaihoz való alkalmazkodás jegyében a vállalat elindította „Partnerség és növekedés” programját, amely négy pillérre építkezik:
- Új helyszínekre koncentrálva nyitják meg egységeiket: ilyen a gyöngyösi Főtér, vagy a KöKi Terminál.
- A Herbária Akadémiája elnevezésű oktatósorozatuk során a beszállítók előadásaiból tudhatnak meg hasznos termékinformációkat az üzletek üzemeltetői. Ezeken a rendezvényeken lehetőség nyílik egyébiránt arra is, hogy akciósan hozzájussanak egyes termékekhez.
- Minden üzlet modernizálásával - a természetesség jegyében - teremtenek egységes arculatot.
- Akciós szórólapokkal igyekeznek felhívni az emberek figyelmét a Herbária termékekre és szaküzletekre.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.
A magyar pékséglánc által elhódított elismerés mellett további hat kategóriában díjazott franchise hálózatokat és átvevőket a Szövetség.
Elindult a versengés az év hazai franchise hálózata címért. Összesen 8 kategóriában osztanak díjakat.
Számos díj került kiosztásra a Magyar Franchise Szövetség január 24-én megrendezett Díjkiosztó Gálaestjén.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!