A Coca-Cola Co. tavaly áprilisban jelentette be, hogy visszatérne franchise modelljéhez és elindítja ’refranchising’ programját.
Csütörtök
24.07.2014
A Coca-Cola második negyedéves jelentése megerősíti a vállalat refranchising tevékenységét Észak-Amerikában.
 

A Coca-Cola Co. tavaly évvégén jelentette be észak-amerikai üzletének átszervezését annak érdekében, hogy újra nagyobb hangsúlyt kapjon franchise koncepciója. A cél, hogy a vállalat felgyorsítsa ’refranchising’ programját (a saját tulajdonú palackozó üzemek, technológiák működtetési és használati jogainak átadása) független palackozó partnerekkel. A franchise programmal és szerkezeti átalakítással a vállalat csökkentheti a raktárak és a disztribúciós hálózat fenntartásával kapcsolatos költségeit, miközben megőrzi az ellenőrzést a palackozási folyamat felett. A mostani, második negyedéves eredmények már alátámasztani látszanak az erőfeszítések kifizetődését.

 „Az észak-amerikai refranchising törekvéseinkkel célunk egy 21. századi partner-modell kiépítése. A jelenlegi munka megerősíti teljes elkötelezettségünket egy modern, agilis, fogyasztó-központú működési modell és rendszer kialakítása mellett. Ahogy folytatjuk a fejlesztéseket és azok végrehajtását, az észak-amerikai területek nagy részéért olyan, már bizonyított, helyi palackozó franchise partnerek lesznek felelősek, akik működési területükön belül a lehető legjobban tudják szolgálni a közösséget” – mondta el a palackozók refranchising folyamata kapcsán Muhtar Kent ügyvezető igazgató.

Muhtar Kent hozzátette, „A franchise modell lehetővé teszi számunkra, hogy profitáljunk a partnerek szenvedélyéből és helyismeretéből, valamint, hogy felgyorsítsuk és még jövedelmezőbbé tegyük üzletünket.  Az észak-amerikai franchise tevékenység egy tiszta útnak tűnik; hiszünk abban, hogy, amit csinálunk, az fontos a rendszerünknek. Jó palackozó partnereket sikerül magunk mellé felsorakoztatni –igaz, hogy van néhány kivétel, de mindig is voltak és lesznek is.

Az ügyvezető igazgató optimizmusát erősítette meg Ahmet Bozer, a Coca-Cola International elnöke is, „a refranchising folyamat jó úton halad a palackozóinkkal, egy olyan rendszert fogunk létrehozni, ami egyrészről hatékonyabb és gyorsabb növekedésre képes, másrészről pedig hatékonyabb a jobb árrés-generálás kontextusában is.

A második negyedévben a Coca Cola nettó értékesítése elérte a 2,3 milliárd dollárt, ami 8 százalékos növekedést jelent 2013 azonos időszakához képest. A Coca-Cola összesített márkaértéke 4 százalékkal nőtt, ahogy a Coca-Cola Zero több mint 14 százalékos, míg a Coca-Cola 4,5 százalékos növekedést ért el. „A további növekedés érdekében folytatjuk a marketing, márka, palackozás és működési kezdeményezések egy erős kombinációjának a végrehajtását. Ezek a kezdeményezések márka innovációt, új, elvitelre és azonnali fogyasztásra szolgáló palackozást és hatékonyságnövelő programokat is tartalmaznak” – mondta el Hubert Patricot, az európai csoport elnöke és ügyvezető alelnöke. 


népszerű a fórumban

Indul a Fröccsbusz franchise

A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...

9 hozzászólás
utolsó 14.06.2016
Indul a Fröccsbusz franchise

Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com

9 hozzászólás
utolsó 07.06.2016
Husse márkabolt és bemutatóterem

A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...

1 hozzászólás
utolsó 14.01.2015
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla

Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...

1 hozzászólás
utolsó 26.10.2014
Indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel  kapcsolatban.  Tisztelettel: korosine

9 hozzászólás
utolsó 11.02.2014
Franchise az állatok szerelmeseinek

Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...

2 hozzászólás
utolsó 24.05.2013
Franchise az állatok szerelmeseinek

Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó

2 hozzászólás
utolsó 23.05.2013
Indul a Fröccsbusz franchise

Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!

9 hozzászólás
utolsó 23.05.2013