1500 McDonald’s franchise partnereknek
A McDonald’s bejelentette azon tervét, hogy 2016 végéig legalább 1500 vállalati tulajdonú éttermét fogja értékesíteni franchise partnereknek. A szóban forgó éttermek elsősorban az Egyesült Államokon kívül kerülnek átadásra, Európában, a Közel-Keleten, Afrikban és az ázsiai régióban. A refranchising stratégia felerősítése több mint 50 százalékos növekedést jelent a McDonald’s refranchising tevékenységében az előző három éves időszakhoz képest.
Jelenleg a McDonald’s éttermek több mint 80 százalékát üzemeltetik franchise partnerek világszerte. Ez az arány a nemzetközi, Egyesült Államokon kívüli piacokon valamivel alacsonyabb (a hálózat harmadik legnagyobb piacának számító Kínában pl. csak 5%). Ezen kíván javítani a gyorsétterem óriás, az 1500 étterem átadása – a több mint 14.800 nemzetközi étteremből – nagy ugrásnak számít és számottevő a refranchising folyamatban.
A McDonald’s-nak az utóbbi időben küzdenie kellett, hogy tudja tartani az iramot a versenytárakkal szemben. Áprilisban jelentette be a hálózat idei első negyedéves eredményeit – az elemzői várakozásoktól elmaradó nyereség 1,2 milliárd dollár lett, 5,2 százalékkal csökkenve 2013-hoz képest.
A refranchising egy bevett stratégia a franchise hálózatok között a bevételek növelése érdekben. Az idei év elején ért véget például a Burger King refranchising stratégiája (amely során 3 év alatt összesen 519 éttermet adtak át franchise partnereknek), aminek köszönhetően tízszeresére nőtt a vállalat nyeresége 2013-ban. A Wendy’s szintén a vállalati üzletek csökkentésének folyamatát követi, az ő esetükben a refranchising összesen 415 éttermet érint.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Honnan tudjuk mennyire komoly egy árvíz vagy tornádó? Elég kérni egy gofrit és kiderül.
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
legolvasottabb
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.