A siker receptje
A Fornetti 1997-es alapítása után amely évről évre növelte üzletei, partnerei és termékkínálata számát. A cég elsőként vezette be a régióban a street-food koncepciót, kielégítve egy növekvő piaci igényt. 2015-ben az Aryzta AG, a pékipar egyik legnagyobb globális csoportja felvásárolta a Fornettit, ami tovább erősítette a márka jelenlétét az európai piacokon, jelentős szereplővé téve a kis- és nagykereskedelmi szektorokban.
A Fornetti termékeit több, mint 1800 saját egységben és 1500 sütési ponton forgalmazzák. Termékeik 17 európai országban elérhetők, és naponta közel egymillió vásárlót szolgálnak ki. Az ARYZTA hálózat támogatásával a Fornetti ma már több mint 5000 termékhez biztosít hozzáférést vezető európai pékségektől.
Hogyan lehetsz Fornetti franchise partner?
A Fornetti franchise partnerré válásához több lépést kell követni. Rendelkezni kell egy megfelelő, 15-25 négyzetméteres helyiséggel nagy gyalogosforgalmú területeken vagy bevásárlóközpontokban. A megfelelő helyszín azonosítása után a Fornetti alapos piackutatást végez a potenciál felmérésére. Egy cégképviselő meglátogatja a helyszínt értékelés céljából, és javaslatokat tesz a berendezésre. A jóváhagyás és a berendezésről való megállapodás után aláírják a franchise szerződést, amely jogilag rögzíti mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
A Fornetti kezdeti franchise díja és tőkeigénye magában foglalja a szükséges berendezések beszerzését, mint például egy 400 literes kapacitású fagyasztó, az üzlet arculatához illő pultok, valamint kiegészítő elemek, mint állványok és tálcák. A Fornetti átfogó támogatást nyújt az üzlet belső és külső dekorációjának kialakításához, hogy az megfeleljen a márka szabványainak.
Támogatás a franchise partnereknek
A Fornetti kiterjedt támogatást nyújt franchise partnerei sikerének biztosítása érdekében. Ez magában foglalja az üzlet tervezését és telepítését, ahol a Fornetti szakemberei egyedi üzletkialakítást terveznek, amely gazdaságosan és ergonomikusan optimalizálja a rendelkezésre álló teret. A műszaki felméréseket követően ingyenesen biztosítanak 3D-s grafikai tervet és árajánlatot. Jóváhagyás után az üzletet a megállapodott időpontban telepítik.
Átfogó sütési képzést biztosítanak, amely kiterjed a sütési utasításokra, a berendezések használatára, a polc elrendezésre és az üzemeltetési tanácsokra. Az értékesítési képviselők rendszeresen látogatják a franchise partnereket, tanácsokat adva a sütési technológiáról, termékminőségről, rendelésről, értékesítés támogatásról és műszaki kérdésekről.
Folyamatos, országos promóciókat szerveznek a vásárlók vonzására. A Fornetti ingyenesen biztosít promóciós anyagokat, beleértve a kreatív értékesítési pont információs szórólapokat, plakátokat, árcédulákat, valamint egyedi beltéri és kültéri táblákat. A Fornetti gyors műszaki szolgáltatást is garantál, 24 órán belül kezelve a felmerülő problémákat, hogy minimalizálja a működési zavarokat.
Friss ötlet a pékiparban
A Fornetti vezérelvei a friss ötletekre és izgalmas koncepciókra összpontosítanak, hogy megfeleljen a modern kihívásoknak. A végső cél olyan megoldások biztosítása, amelyeket a minőség és a versenyképesség vezérel, támogatva a partnereket széles spektrumon. A termékek gyártástól a fogyasztóig történő kísérésével a Fornetti következetes magas minőséget és zökkenőmentes élményt biztosít mind a franchise partnerek, mind a vásárlók számára.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.