A siker receptje
A Fornetti 1997-es alapítása után amely évről évre növelte üzletei, partnerei és termékkínálata számát. A cég elsőként vezette be a régióban a street-food koncepciót, kielégítve egy növekvő piaci igényt. 2015-ben az Aryzta AG, a pékipar egyik legnagyobb globális csoportja felvásárolta a Fornettit, ami tovább erősítette a márka jelenlétét az európai piacokon, jelentős szereplővé téve a kis- és nagykereskedelmi szektorokban.
A Fornetti termékeit több, mint 1800 saját egységben és 1500 sütési ponton forgalmazzák. Termékeik 17 európai országban elérhetők, és naponta közel egymillió vásárlót szolgálnak ki. Az ARYZTA hálózat támogatásával a Fornetti ma már több mint 5000 termékhez biztosít hozzáférést vezető európai pékségektől.
Hogyan lehetsz Fornetti franchise partner?
A Fornetti franchise partnerré válásához több lépést kell követni. Rendelkezni kell egy megfelelő, 15-25 négyzetméteres helyiséggel nagy gyalogosforgalmú területeken vagy bevásárlóközpontokban. A megfelelő helyszín azonosítása után a Fornetti alapos piackutatást végez a potenciál felmérésére. Egy cégképviselő meglátogatja a helyszínt értékelés céljából, és javaslatokat tesz a berendezésre. A jóváhagyás és a berendezésről való megállapodás után aláírják a franchise szerződést, amely jogilag rögzíti mindkét fél jogait és kötelezettségeit.
A Fornetti kezdeti franchise díja és tőkeigénye magában foglalja a szükséges berendezések beszerzését, mint például egy 400 literes kapacitású fagyasztó, az üzlet arculatához illő pultok, valamint kiegészítő elemek, mint állványok és tálcák. A Fornetti átfogó támogatást nyújt az üzlet belső és külső dekorációjának kialakításához, hogy az megfeleljen a márka szabványainak.
Támogatás a franchise partnereknek
A Fornetti kiterjedt támogatást nyújt franchise partnerei sikerének biztosítása érdekében. Ez magában foglalja az üzlet tervezését és telepítését, ahol a Fornetti szakemberei egyedi üzletkialakítást terveznek, amely gazdaságosan és ergonomikusan optimalizálja a rendelkezésre álló teret. A műszaki felméréseket követően ingyenesen biztosítanak 3D-s grafikai tervet és árajánlatot. Jóváhagyás után az üzletet a megállapodott időpontban telepítik.
Átfogó sütési képzést biztosítanak, amely kiterjed a sütési utasításokra, a berendezések használatára, a polc elrendezésre és az üzemeltetési tanácsokra. Az értékesítési képviselők rendszeresen látogatják a franchise partnereket, tanácsokat adva a sütési technológiáról, termékminőségről, rendelésről, értékesítés támogatásról és műszaki kérdésekről.
Folyamatos, országos promóciókat szerveznek a vásárlók vonzására. A Fornetti ingyenesen biztosít promóciós anyagokat, beleértve a kreatív értékesítési pont információs szórólapokat, plakátokat, árcédulákat, valamint egyedi beltéri és kültéri táblákat. A Fornetti gyors műszaki szolgáltatást is garantál, 24 órán belül kezelve a felmerülő problémákat, hogy minimalizálja a működési zavarokat.
Friss ötlet a pékiparban
A Fornetti vezérelvei a friss ötletekre és izgalmas koncepciókra összpontosítanak, hogy megfeleljen a modern kihívásoknak. A végső cél olyan megoldások biztosítása, amelyeket a minőség és a versenyképesség vezérel, támogatva a partnereket széles spektrumon. A termékek gyártástól a fogyasztóig történő kísérésével a Fornetti következetes magas minőséget és zökkenőmentes élményt biztosít mind a franchise partnerek, mind a vásárlók számára.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mik a spanyol vállalkozók fő problémái
/2025.12.10.
A madridi franchise kiállításon jártunk.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.