Gazdát cserélne a világ egyik legnagyobb étteremlánca?

A szendvicsező-lánc hazánkban is üzemel, de az Egyesült Államokban egy ideje nehézségekkel küzd a márka, ennek okán már a McDonald’s, a KFC és a 7-Eleven is beelőzte őket egységszámban. A zsugorodás mögött leginkább a Subway üzleti stratégiája áll, amely az évek során sarokba szorította őket. Az egyik visszatérő akciójuk, amely anno sikert kölcsönzött a hálózatnak az úgynevezett “5 dollar footlong”, azaz az 5 dolláros “lábhosszú” (30 cm-es) szendvics. Az utóbbi évek inflációs helyzete miatt viszont ez az Amerikában nevezetes promóció már nem megvalósítható. Habár a franchise megpróbálta visszavezetni a franchise átvevők kis híján fellázadtak a mai árak mellett ugyanis, már csak veszteség mellett tudták volna kivitelezni az akciót. Emellett a korábban innovatívnak és egészségtudatosnak számító hálózat lemaradt a termékfejlesztési versenyben és már semmilyen előnyt nem tud felmutatni a versenytársaival szemben.
Mindezek odáig vezettek, hogy egy hete felreppent a hálózat értékesítésének híre is. A Wall Street Journal beszámolója alapján az új tulajdonos, akármely vállalat is legyen az akár 10 milliárd dolláros árcímkével is számolhat ha meg akarja szerezni a Subway-t. Az értékelés nem meglepő abból a szempontból, hogy a hálózatnak ma több, mint 10 országban, a visszaesés ellenére is 37.000 étterme üzemel.
A Subway hivatalos bejelentése alapján, még csak most került terítékre az átadás lehetősége, de konkrét vevőről nincs további hír. A döntés abból a szempontból kicsit ellentmondásosnak tűnhet, hogy az előző hónap során az étteremlánc 9.2%-os forgalomnövekedést könyvelt el a 2022-es évhez képest, mely pozitív jövővel kecsegtetne, legalábbis a korábbi évekhez képest.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Új technológiát tesztel a világ egyik legnagyobb pizzeria-lánca, hogy elejét vegye a munkaerő hiánynak.
Miért ritkák a hosszú menük, és mire vágyik a vendég, avagy a Five Guys sikerének a titka.
A szokásokhoz híven összegyűjtöttük idén év végén is, hogy milyen innovációkra lehet számítani jövőre.
Megugrott az érdeklődés az utóbbi években az egészségközpontú éttermek és gasztro-koncepciók után.
Hogyan épült fel Amerika első pizza hálózata és milyen kihívásokkal néz szembe ma.
legolvasottabb

A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Az előadásokon vállalkozók és induló franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
Egyre több a szemüveges, az optika piacon mégis hiány van.
Rengeteg érv szól amellett, hogy az informatikus- és IT-mérnök oktatásba fektessünk. Ehhez kínál lehetőséget a Coders Lab programozó iskola franchise.
Egy fiatal kozmetikai cég modernizálná a magyar szépségipart.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.