Visszatér az EU-ba a népszerű amerikai gyorsétterem
Az 1972-ben, New Orleans-ban alapított Popeyes 3400 egységet üzemeltet világszerte. 2021 novemberében a hálózat belép az angol piacra is, mely egy mérföldkő lehet az európai terjeszkedésben, hiszen eddig csak szórványosan volt jelen a régióban. A Popeyes, így már Svájc, Spanyolország, valamint Törökország mellett egy új európai országban is megveti a lábát.
Az európai terjeszkedési hullám mellett a világ más szegleteiben is folytatja az expanziót a Popeyes, így például az Ázsiában és Dél-Amerikában, ennek részeként nyitottak nemrég Kínában, a Fülöp-szigeteken, Sri Lankán és Brazíliában.
A cég ügyvezető igazgatója, Tom Crowley szerint is ambíciózus stratégiába vágott bele hálózat most. Habár új nyitásokról még nem adtak konkrét információt, azt már tudni, hogy Angliában az amerikaival megegyező étlap lesz.
Ez egyben azt is jelenti, hogy az Egyesült Államokban nagy népszerűségnek örvendő csirkés szendvicseik is elérhetőek lesznek Európában, ugyanakkor nem alakítanak a kínálaton kizárólag a helyi piac kedvéért.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.