A hálózat, amelyet a pandémia sem állított meg
A koronavírus okozta gazdasági átrendeződés előnyöket is kínált néhány vállalkozás számára. Sok üzlethelyiség felszabadult például, így olyan vállalkozások is megkezdhetik a működést, akiknek eddig nem volt hozzáférése egy jó lokációhoz. A franchise hálózatok is egyre több kompromisszumot adnak az új belépőknek.
A magyar GreenLine Clean környezettudatos autómosó prémium minőségű autóápolási szolgáltatásokat nyújt. Jelenleg több, mint 40 egységet üzemeltetnek franchise átvevőkkel közösen országszerte. A hálózat a pandémia alatt sem hagyta abba a növekedést. Külföldi példákból kiindulva eleve látszott, hogy a tisztító-vállalkozások, mint amilyen egy autómosó is eleve jobban teljesítenek egy lezárás esetén, de a GreenLine Clean ezt az előnyös helyzetet tovább fokozta a franchise díj elengedésével. A hálózat egy Covid csomagot készített az új belépők számára, így próbálják ellensúlyozni a megváltozott gazdasági helyzetből eredő kockázatokat. Magyarország legnagyobb kézi autómosó hálózata ennek a módszernek köszönhetően 10 új partnerrel bővült már az idén.
A GreenLine Clean arra is használta az elmúlt hónapokat, hogy a partnereknek nyújtott háttértámogatást megerősítse. Ez azt is jelenti, hogy új pénzügyi és szakmai partnereket vontak be a központ működésébe, mely lehetővé teszi az átvevők marketing és IT feladatokban való támogatását. A hálózat eddig is egyedülálló volt a piacon saját mobil appjának köszönhetően, de most ezt is tovább fejlesztették. A felhasználók autót regisztrálhatnak, be tudják váltani a kuponjaikat, illetve másokat meghívni kedvezményekért cserébe. Az alkalmazásnak köszönhetően már célzottan tud hirdetni a központ és így új foglalásokat szerezni partnerei számára.
A központ idén több tucat flotta szerződést is kötött, így egyes területeken már kész ügyfélkör fogja várni a belépő átvevőket, pl. Budaörsön vagy Pakson, ahol a csatlakozók a szokásos csomag mellett teljes flottát kapnának, így már rögtön induláskor jelentős biztos forgalommal rendelkeznek majd.
A belépő átvevők akár a jelentkezéstől számított egy hónap múlva megkezdhetik a működésüket, mindezt alacsony befektetési összeg mellett. A belépési díj, mely fedezi az alapanyagokat, eszközöket, egy bevezető marketing kampányt és a különböző online rendszerek beállítását 900.000 Ft + ÁFA. A belépéskor megvett alapanyagok kb. 100 autó lemosására elegendőek, amely a 10.000 Ft feletti átlag kosárértékkel számolva már egy milliós bevételt jelent.
A csomag népszerűségére való tekintettel a GreenLine Clean meghosszabbította a jelentkezési határidőt. Így május helyett egészen a június végéig csatlakozhatnak kedvezményesen, franchise díj nélkül az új partnerek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Közép-Európa egyik legnagyobb étteremoperátora 144 Starbucks kávézóval bővítheti tovább hálózatát. Szlovákiába is belépnek.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel