A világ első teljesen húsmentes Burger King-je

A húspótlékok évről évre javulnak és egyre közelebb kerülnek ízben is a valódi társukhoz. Az olyan gyorsétteremláncok, mint a Burger King, McDonald's vagy a KFC, akik mindig is küzködtek az egészségesebb életmódhoz ragaszkodó fogyasztó becsalogatásával kapva kaptak az alkalmon és egymás után vezették be a húsmentes opciókat.
Habár a trend a kezdeti ugrás és az több tízméteres sorok után belassulni látszik, a legtöbb nagy játékos állandó szinten is meghagyott egy-egy vega opciót a kínálatában.
A Kölnben működő Burger King egység június 7 és 11 között kizárólag vegetáriánus, növényi alapú húshelyettesítővel fog üzemelni, ráadásul nem is a szokásos brand-del, hanem egy európai cég termékeivel (The Vegetarian Butcher). A húspótlék piacon is vannak nagy márkák, ezekből a legtöbb étterem vagy a Beyond Meat vagy az Impossible Foods termékeit használja, de kezd nőni a verseny ebben a szektorban is.
A promóció azért is jelentős, mert az étterem teljes menüje átalakul. Akár kísérletként is lehet rá tekinteni, habár valószínűtlen, hogy az étteremlánc teljes egészében felhagyna a hentesárú használatával. Habár a húst lecserélik arról már nem szólt a fáma, hogy más állatgazdálkodásból származó terméket is helyettesítenek-e, például a különböző tejtermékeket.
A Burger King az élen jár a vegán opciókkal való kísérletezésben. A húsmentes csirkefalatokhoz az európai éttermekben már külön fritőzt használnak, a marhapogácsa mellett pedig már a csirkehús imitációjára is vezettek be választékot.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.