Nagyobb lesz, mint a McDonald's?

Out Fry
Out Fry / Egy a sok Taster márka közül
Szerda
2021.05.05.
Egy francia vállalkozó új koncepciója kihívás elé állítaná a McDonald's-ot a házhozszállítási szektorban.
 

A szakértők többnyire egyetértenek abban, hogy a házhozszállítási trendek erősödése a pandémia után sem szakad félbe. A jelenség külföldön már a szellemkonyháknak is életet adott - olyan éttermeknek, ahol nincs lehetőség a helyben fogyasztásra, kizárólag elvitelre főznek.

Anton Soulier brandje a Taster is egy ilyen szellemkonyha koncepció. Saját bevallása szerint a vállalkozó az elmúlt másfél évét a McDonald's, a Domino's és a Burger King tanulmányozásával töltötte és az ő sikereikre építette új startupját.

Célja az, hogy a McDonald's-t is beelőzze a gyorséttermi szektorban - ez sokaknak volt eddig az ambíciója, de a legtöbben kudarcot vallottak. A Taster is előtt is egy hosszú út áll, eddig 9.2 millió sültkrumplit értékesített, szemben a McDonald's 4000 milliárd adagjával.

A vállalkozás 2017-ben indult, Soulier - aki korábban maga is egy ételfutár cégnek dolgozott - az elejétől fogva a házhozszállításra tervezve a koncepciót. A szellemkonyha nem új fogalom, Soulier korábbi munkaadója 2017-ben maga is indított ilyet, de a Taster lokációi abban is különböznek a tipikus megjelenéstől, hogy olcsó, távoleső lokációk helyett belátható üzlethelyiségekben lettek elhelyezve. Ennek ellenére a helyben fogyasztás nem lehetséges, ám a járókelők benézhetnek a konyhába és láthatják, ahogy elkészül az étel.

Soulier nem csak éttermet hozott létre de számos online brandet is bevezetett melyekkel több ízlést is le tudott így fedni. Külön koncepciót kapott a Taster vietnámi, koreai konyhája, de az új vegán burger trendnek hódolva is létre jött egy újabb márka.

Az ötlet bevált, hiszen a taster már több konyhát is üzemeltet Londonban és Párizsban. A vendégek 60%-a többször is rendel tőlük, Párizsban a a legnagyobb ételfutárnál a McDonald's és a Burger King után a Taster a generálta a legtöbb forgalmat. Öt különböző márkanév alatt a szellemkonyha egy millió rendelést szállított le 2020-ban, ezzel megduplázva a forgalmát.

Az étteremlánc most úgy döntött, hogy franchise-ban terjeszkedik tovább. Soulier célja, hogy a jelenlegi 11 európai városból 40-re növelje a lokációk számát 2021 végére és a 70 online étteremből 10.000-et csináljon 2025-ig.

 

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.