Nagyobb lesz, mint a McDonald's?
A szakértők többnyire egyetértenek abban, hogy a házhozszállítási trendek erősödése a pandémia után sem szakad félbe. A jelenség külföldön már a szellemkonyháknak is életet adott - olyan éttermeknek, ahol nincs lehetőség a helyben fogyasztásra, kizárólag elvitelre főznek.
Anton Soulier brandje a Taster is egy ilyen szellemkonyha koncepció. Saját bevallása szerint a vállalkozó az elmúlt másfél évét a McDonald's, a Domino's és a Burger King tanulmányozásával töltötte és az ő sikereikre építette új startupját.
Célja az, hogy a McDonald's-t is beelőzze a gyorséttermi szektorban - ez sokaknak volt eddig az ambíciója, de a legtöbben kudarcot vallottak. A Taster is előtt is egy hosszú út áll, eddig 9.2 millió sültkrumplit értékesített, szemben a McDonald's 4000 milliárd adagjával.
A vállalkozás 2017-ben indult, Soulier - aki korábban maga is egy ételfutár cégnek dolgozott - az elejétől fogva a házhozszállításra tervezve a koncepciót. A szellemkonyha nem új fogalom, Soulier korábbi munkaadója 2017-ben maga is indított ilyet, de a Taster lokációi abban is különböznek a tipikus megjelenéstől, hogy olcsó, távoleső lokációk helyett belátható üzlethelyiségekben lettek elhelyezve. Ennek ellenére a helyben fogyasztás nem lehetséges, ám a járókelők benézhetnek a konyhába és láthatják, ahogy elkészül az étel.
Soulier nem csak éttermet hozott létre de számos online brandet is bevezetett melyekkel több ízlést is le tudott így fedni. Külön koncepciót kapott a Taster vietnámi, koreai konyhája, de az új vegán burger trendnek hódolva is létre jött egy újabb márka.
Az ötlet bevált, hiszen a taster már több konyhát is üzemeltet Londonban és Párizsban. A vendégek 60%-a többször is rendel tőlük, Párizsban a a legnagyobb ételfutárnál a McDonald's és a Burger King után a Taster a generálta a legtöbb forgalmat. Öt különböző márkanév alatt a szellemkonyha egy millió rendelést szállított le 2020-ban, ezzel megduplázva a forgalmát.
Az étteremlánc most úgy döntött, hogy franchise-ban terjeszkedik tovább. Soulier célja, hogy a jelenlegi 11 európai városból 40-re növelje a lokációk számát 2021 végére és a 70 online étteremből 10.000-et csináljon 2025-ig.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2024. április 4-én megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.