Profilváltásban gondolkodna a magyar hamburgerlánc?

A koronavírus helyzetet nem csak vállalkozói szektor vállsága jellemzi, de egy általános innovációs hullám is megfigyelhető. Az online térbe átszoruló cégekben rendre felgyorsult a digitalizáció, sokan pedig teljes portfólióváltáson esnek át az életben maradás érdekében.
A magyar alapítású hamburger franchise, a Zing Burger meglepő új fejlesztése is most vált elérhetővé. A cég - feltehetőleg a vírus hatása miatt is - kilépett a vendéglátói szektorból és termékeit a kiskereskedelemben is elérhetővé teszi.
A hálózat a szektorra jellemző házhozszállítási hullámot lovagolná meg ezzel az akcióval. A Steak&Co almárka alatt előre pácolt hamburger alapanyagokat szállítana házhoz, amelyből a házikaranténba szoruló vendégeik maguk készíthetik el a friss hamburgert. Ez kielégítené az elmúlt időszakban megugró igényt a friss, gyorsan elérhető kész ételek iránt.
Az a jellemző, hogy a most végbemenő fejlesztések egyetlen hálózatnál sem hirtelen felindulásból történnek. A franchise központokban hosszú ideje fejlesztés alatt álló vagy legalábbis koncepció szintjén létező innovációk gyakorlatba ültetése viszont a koronavírus nyomása alatt szinte minden koncepciónál felgyorsult. Hasonlóan a hamburger- és grillszett házhozszállítási rendszer kialakítása is már régóta tervben a Zing Burger-nél, most azonban előre hozták ennek megvalósítását.
A lépéssel kilépnek a szolgáltatóiparból és termékként is tovább építik a brandet. Érdekes lesz ugyanakkor, hogy mennyire vevő a magyar célközönség az ötletre. Az alapanyagházhozszállítás és otthoni főzőcskézés ugyanis nem újkeletű ötlet, külföldön - főleg az Egyesült Államokban - már számos hasonló házhozszállítási rendszer működik. Ezek lényege, hogy kész recepteket és a hozzájuk szükséges alapanyagokat viszi házhoz a cég, majd azok összeállítása a fogyasztóra hárul. Kérdéses azonban, hogy mekkora sikert tud aratni egy ilyen koncepció hazánkban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.