Profilváltásban gondolkodna a magyar hamburgerlánc?

Zing burger
Zing burger / Hazánkban már 10 helyen vannak jelen.
Péntek
2020.06.12.
A Zing Burger az utóbbi évek talán legnagyobb magyar franchise gyorsétteremi siker. A hálózat továbbra sem áll meg az innovációk fejlesztésében, most azonban egy furcsa újdonsággal rukkoltak elő.
 

A koronavírus helyzetet nem csak vállalkozói szektor vállsága jellemzi, de egy általános innovációs hullám is megfigyelhető. Az online térbe átszoruló cégekben rendre felgyorsult a digitalizáció, sokan pedig teljes portfólióváltáson esnek át az életben maradás érdekében.

A magyar alapítású hamburger franchise, a Zing Burger meglepő új fejlesztése is most vált elérhetővé. A cég - feltehetőleg a vírus hatása miatt is - kilépett a vendéglátói szektorból és termékeit a kiskereskedelemben is elérhetővé teszi.

A hálózat a szektorra jellemző házhozszállítási hullámot lovagolná meg ezzel az akcióval. A Steak&Co almárka alatt előre pácolt hamburger alapanyagokat szállítana házhoz, amelyből a házikaranténba szoruló vendégeik maguk készíthetik el a friss hamburgert. Ez kielégítené az elmúlt időszakban megugró igényt a friss, gyorsan elérhető kész ételek iránt.

Az a jellemző, hogy a most végbemenő fejlesztések egyetlen hálózatnál sem hirtelen felindulásból történnek. A franchise központokban hosszú ideje fejlesztés alatt álló vagy legalábbis koncepció szintjén létező innovációk gyakorlatba ültetése viszont a koronavírus nyomása alatt szinte minden koncepciónál felgyorsult. Hasonlóan a hamburger- és grillszett házhozszállítási rendszer kialakítása is már régóta tervben a Zing Burger-nél, most azonban előre hozták ennek megvalósítását.

A lépéssel kilépnek a szolgáltatóiparból és termékként is tovább építik a brandet. Érdekes lesz ugyanakkor, hogy mennyire vevő a magyar célközönség az ötletre. Az alapanyagházhozszállítás és otthoni főzőcskézés ugyanis nem újkeletű ötlet, külföldön - főleg az Egyesült Államokban - már számos hasonló házhozszállítási rendszer működik. Ezek lényege, hogy kész recepteket és a hozzájuk szükséges alapanyagokat viszi házhoz a cég, majd azok összeállítása a fogyasztóra hárul. Kérdéses azonban, hogy mekkora sikert tud aratni egy ilyen koncepció hazánkban.


Franchise tanácsadó

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.