Profilváltásban gondolkodna a magyar hamburgerlánc?
A koronavírus helyzetet nem csak vállalkozói szektor vállsága jellemzi, de egy általános innovációs hullám is megfigyelhető. Az online térbe átszoruló cégekben rendre felgyorsult a digitalizáció, sokan pedig teljes portfólióváltáson esnek át az életben maradás érdekében.
A magyar alapítású hamburger franchise, a Zing Burger meglepő új fejlesztése is most vált elérhetővé. A cég - feltehetőleg a vírus hatása miatt is - kilépett a vendéglátói szektorból és termékeit a kiskereskedelemben is elérhetővé teszi.
A hálózat a szektorra jellemző házhozszállítási hullámot lovagolná meg ezzel az akcióval. A Steak&Co almárka alatt előre pácolt hamburger alapanyagokat szállítana házhoz, amelyből a házikaranténba szoruló vendégeik maguk készíthetik el a friss hamburgert. Ez kielégítené az elmúlt időszakban megugró igényt a friss, gyorsan elérhető kész ételek iránt.
Az a jellemző, hogy a most végbemenő fejlesztések egyetlen hálózatnál sem hirtelen felindulásból történnek. A franchise központokban hosszú ideje fejlesztés alatt álló vagy legalábbis koncepció szintjén létező innovációk gyakorlatba ültetése viszont a koronavírus nyomása alatt szinte minden koncepciónál felgyorsult. Hasonlóan a hamburger- és grillszett házhozszállítási rendszer kialakítása is már régóta tervben a Zing Burger-nél, most azonban előre hozták ennek megvalósítását.
A lépéssel kilépnek a szolgáltatóiparból és termékként is tovább építik a brandet. Érdekes lesz ugyanakkor, hogy mennyire vevő a magyar célközönség az ötletre. Az alapanyagházhozszállítás és otthoni főzőcskézés ugyanis nem újkeletű ötlet, külföldön - főleg az Egyesült Államokban - már számos hasonló házhozszállítási rendszer működik. Ezek lényege, hogy kész recepteket és a hozzájuk szükséges alapanyagokat viszi házhoz a cég, majd azok összeállítása a fogyasztóra hárul. Kérdéses azonban, hogy mekkora sikert tud aratni egy ilyen koncepció hazánkban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A gyors éttermek már nyugaton se olcsók
/2025.08.18.
Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
A kávéjáról és fánkjairól ismert kanadai gyorsétteremlánc hálózatfejlesztésének következő állomása Nagy-Britannia.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.