Krízisben is édesen
A magyar kormány koronavírus elleni lépései váratlanul érintették a vendéglátási szektor szereplőit. Ugyanakkor a legtöbb hálózat gyorsan reagált, hogy a nullára csökkenő forgalom legalább egyrészét megmentse. Ebben a La Donuteria is sikeres volt.
A hálózat vezetése rövid időn belül elindította a saját házhozszállítási megoldását, hogy minél előbb el tudja juttatni édességeit a vásárlóihoz: "Hálásak vagyunk, hiszen azt látjuk, hogy vásárlóink ismét bebizonyították, hogy elkötelezettek a márkánk és a fánkjaink iránt. Hála nekik, forgalmunkat majdnem a bezárások előtti szintre vissza tudtuk hozni." mondta a hálózat tulajdonosa, Stranák Peter, habár hozzáadta, hogy a rendszer fejlesztése tovább zajlik. A La Donuteria 12 hónap alatt 50 egységre szeretné kiterjeszteni hálózatát, hogy ezzel Európa legnagyobb fánk brandjévé váljanak.
Gyors reakció és jogi tanácsadás
Stranák Peter szerint a jelenlegi krízisben előnybe kerülnek a franchise hálózatok. Számos nagyvállalati alkalmazott el fogja veszteni most a munkahelyét és elkezdenek majd gondolkodni egy saját vállalkozás indításán, hogy ne kelljen többé másnak dolgozniuk. A forgalmas csomópontokon elhelyezkedő ingatlanok kínálatában is változásra lehet számítani. "Meggyőződésem, hogy a kézműves fánk-trend még gyerekcipőben jár Európában. Erősségünk, hogy egy megengedhető élményt kínálunk, amelyre még a legrosszabb pillanatokban is igényt tartanak az emberek." adta hozzá a tulajdonos.
A virtuális térbe való áthelyezkedés megkönnyítése érdekében el kellett kerülnie a franchise központnak, hogy átvevőinek kimagasló házhozszállítási díjakat kelljen fizetnie. Ezért a hálózat saját online rendszert épített ki, melynek köszönhetően a teljes árrés a partnereknél marad. Ezzel egyidejűleg a központ 50%-kal csökkentette a franchise házhozszállítási díjait. Továbbá jogi tanácsadást is nyújtanak - például az ingatlanok bérleti díjának újratárgyalásában és átmeneti engedmények kialkudásában.
A hálózat viszont nem állt meg itt. "A partnereinkkel közösen, minden városban, ahol jelen vagyunk hetente adományokat osztunk a "frontvonalon" dolgozóknak, nővéreknek, doktoroknak, rendőröknek, egészségügyi dolgozóknak és a rászorulóknak." mondta Stranák Peter, hozzáadva, hogy az akcióra külön kampányt indítottak, melyben mindegyik vásárlójuk, illetve követőjük részt tud venni. Az összegyűjtött adományokból pedig a La Donuteria fánkokat készít, melyeket az egészségügyi dolgozók között oszt majd szét.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Mikor és mennyi pizzát esznek a pentagonban, és mi következik ebből?
Mi áll az olyan cégek sikere mögött, mint a Foodora vagy éppen a Wolt?
Magyarországon is gyakran házasítják össze a különböző ízvilágokat a kisebb sarki éttermek, a Poe Poe is hasonló vonalon, de merőben eltérő ízkombinációkon keresztül kínál ígéretes üzleti lehetőséget.
Már évekkel ezelőtt felreppent a hír, hogy hazánkba látogathat az étteremlánc, de most egy hivatalosabb megerősítést is kapott a pletyka.
Az AI-forradalom hátán az étteremláncokkal közösen innovál a tech óriás.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.