Krízisben is édesen
A magyar kormány koronavírus elleni lépései váratlanul érintették a vendéglátási szektor szereplőit. Ugyanakkor a legtöbb hálózat gyorsan reagált, hogy a nullára csökkenő forgalom legalább egyrészét megmentse. Ebben a La Donuteria is sikeres volt.
A hálózat vezetése rövid időn belül elindította a saját házhozszállítási megoldását, hogy minél előbb el tudja juttatni édességeit a vásárlóihoz: "Hálásak vagyunk, hiszen azt látjuk, hogy vásárlóink ismét bebizonyították, hogy elkötelezettek a márkánk és a fánkjaink iránt. Hála nekik, forgalmunkat majdnem a bezárások előtti szintre vissza tudtuk hozni." mondta a hálózat tulajdonosa, Stranák Peter, habár hozzáadta, hogy a rendszer fejlesztése tovább zajlik. A La Donuteria 12 hónap alatt 50 egységre szeretné kiterjeszteni hálózatát, hogy ezzel Európa legnagyobb fánk brandjévé váljanak.
Gyors reakció és jogi tanácsadás
Stranák Peter szerint a jelenlegi krízisben előnybe kerülnek a franchise hálózatok. Számos nagyvállalati alkalmazott el fogja veszteni most a munkahelyét és elkezdenek majd gondolkodni egy saját vállalkozás indításán, hogy ne kelljen többé másnak dolgozniuk. A forgalmas csomópontokon elhelyezkedő ingatlanok kínálatában is változásra lehet számítani. "Meggyőződésem, hogy a kézműves fánk-trend még gyerekcipőben jár Európában. Erősségünk, hogy egy megengedhető élményt kínálunk, amelyre még a legrosszabb pillanatokban is igényt tartanak az emberek." adta hozzá a tulajdonos.
A virtuális térbe való áthelyezkedés megkönnyítése érdekében el kellett kerülnie a franchise központnak, hogy átvevőinek kimagasló házhozszállítási díjakat kelljen fizetnie. Ezért a hálózat saját online rendszert épített ki, melynek köszönhetően a teljes árrés a partnereknél marad. Ezzel egyidejűleg a központ 50%-kal csökkentette a franchise házhozszállítási díjait. Továbbá jogi tanácsadást is nyújtanak - például az ingatlanok bérleti díjának újratárgyalásában és átmeneti engedmények kialkudásában.
A hálózat viszont nem állt meg itt. "A partnereinkkel közösen, minden városban, ahol jelen vagyunk hetente adományokat osztunk a "frontvonalon" dolgozóknak, nővéreknek, doktoroknak, rendőröknek, egészségügyi dolgozóknak és a rászorulóknak." mondta Stranák Peter, hozzáadva, hogy az akcióra külön kampányt indítottak, melyben mindegyik vásárlójuk, illetve követőjük részt tud venni. Az összegyűjtött adományokból pedig a La Donuteria fánkokat készít, melyeket az egészségügyi dolgozók között oszt majd szét.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
A Fornetti prémium termékeivel és különleges eljárásaival forradalmasította a pékipart, miközben franchise hálózatát Európa-szerte bővíti.
legolvasottabb

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.