Krízisben is édesen
A magyar kormány koronavírus elleni lépései váratlanul érintették a vendéglátási szektor szereplőit. Ugyanakkor a legtöbb hálózat gyorsan reagált, hogy a nullára csökkenő forgalom legalább egyrészét megmentse. Ebben a La Donuteria is sikeres volt.
A hálózat vezetése rövid időn belül elindította a saját házhozszállítási megoldását, hogy minél előbb el tudja juttatni édességeit a vásárlóihoz: "Hálásak vagyunk, hiszen azt látjuk, hogy vásárlóink ismét bebizonyították, hogy elkötelezettek a márkánk és a fánkjaink iránt. Hála nekik, forgalmunkat majdnem a bezárások előtti szintre vissza tudtuk hozni." mondta a hálózat tulajdonosa, Stranák Peter, habár hozzáadta, hogy a rendszer fejlesztése tovább zajlik. A La Donuteria 12 hónap alatt 50 egységre szeretné kiterjeszteni hálózatát, hogy ezzel Európa legnagyobb fánk brandjévé váljanak.
Gyors reakció és jogi tanácsadás
Stranák Peter szerint a jelenlegi krízisben előnybe kerülnek a franchise hálózatok. Számos nagyvállalati alkalmazott el fogja veszteni most a munkahelyét és elkezdenek majd gondolkodni egy saját vállalkozás indításán, hogy ne kelljen többé másnak dolgozniuk. A forgalmas csomópontokon elhelyezkedő ingatlanok kínálatában is változásra lehet számítani. "Meggyőződésem, hogy a kézműves fánk-trend még gyerekcipőben jár Európában. Erősségünk, hogy egy megengedhető élményt kínálunk, amelyre még a legrosszabb pillanatokban is igényt tartanak az emberek." adta hozzá a tulajdonos.
A virtuális térbe való áthelyezkedés megkönnyítése érdekében el kellett kerülnie a franchise központnak, hogy átvevőinek kimagasló házhozszállítási díjakat kelljen fizetnie. Ezért a hálózat saját online rendszert épített ki, melynek köszönhetően a teljes árrés a partnereknél marad. Ezzel egyidejűleg a központ 50%-kal csökkentette a franchise házhozszállítási díjait. Továbbá jogi tanácsadást is nyújtanak - például az ingatlanok bérleti díjának újratárgyalásában és átmeneti engedmények kialkudásában.
A hálózat viszont nem állt meg itt. "A partnereinkkel közösen, minden városban, ahol jelen vagyunk hetente adományokat osztunk a "frontvonalon" dolgozóknak, nővéreknek, doktoroknak, rendőröknek, egészségügyi dolgozóknak és a rászorulóknak." mondta Stranák Peter, hozzáadva, hogy az akcióra külön kampányt indítottak, melyben mindegyik vásárlójuk, illetve követőjük részt tud venni. Az összegyűjtött adományokból pedig a La Donuteria fánkokat készít, melyeket az egészségügyi dolgozók között oszt majd szét.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.