Az egész világ érdeklődik / A La Donuteria franchise modellje iránt. Már nem csak Európából, de olyan helyekről is érkezett már érdeklődés, mint Dubai, Omán, Singapure vagy éppen az Egyesült Államok.
Csütörtök
2019.12.05.
Mindig is arra vágytál, hogy saját fánkozód legyen? Esetleg megnyitnád álmaid kávézóját? Légy Te is a La Donuteria világsikerének részese!
 

A La Donuteria az Egyesült Királyságban indította el franchise koncepcióját, 3 év alatt a hálózat Európa vezető kézműves fánkozója nőtte ki magát. Jelenleg számos nagyvárosban nyílnak további franchise központok - így Bécsben, Innsbruckban, Münchenben és Budapesten is-, melyekkel Európa legnagyobb fánkos hálózatává válik. Most tervezik a magyar piacra lépést, melyet már az országra specializálódott area developer (területi képviselő)  segít, aki az egész hazai terjeszkedésért felel.

A legtöbb étterem vagy vendéglátó egység szédítő befektetési összegeket igényel, ám a La Donuteria nem tehető velük egy lapra, hiszen egy  üzlet megnyitásához elegendő 6 – 12 millió forint, amely tartalmazza a képzést, a tervezést és a kialakítást, a vendégtér és a konyha felszerelését, illetve a franchise díjat és az első hónap működésnek finanszírozását.

Peter Straňák, a hálózat tulajdonosa azt emelte ki, hogy egy kis városban nyíló egység akár 1-1.5 millió forint profitot is termelhet havonta, míg egy nagyobb településen ez az érték elérheti a  3 millió forintot is. A befektetéshez képest nagy profitnak köszönhetően partnereink gyors megtérülésre számíthatnak. A fánkozó egység bevétele mellett még számos módon növelhető az eredmény, így például vásárokon, illetve különböző rendezvényeken való részvétellel, illetve esküvőkön és egyéb eseményeken catering biztosításával.

Turisták és diákok

A franchise központ szerint minden legalább 50.000 lakossal bíró város megfelelő  egy La Donuteria megnyitásához. Tapasztalataik szerint a turisták és a diákok nagy száma is elengedhetetlen még a sikerhez, hiszen ők adják vásárlóik nagy részét.

Milyen az ideális La Donuteria partner?

Fontos, hogy a napi működésben részt vegyenek a franchise partnerek, hiszen csak így tudják vezetni és folyamatosan motiválni a csapatukat. " Azontúl,  hogy legyen elég tőkéje, fontos, hogy imádja az édességeket és elkötelezett legyen a magas minőségű termékek és kiszolgálás iránt."  - teszi hozzá még a hálózat tulajdonosa Peter Straňák.

Tapasztalataik szerint, olyan alkalmazotti státuszban lévők lesznek  leggyakrabban a partnereink, akik ki szeretnének lépni a multik világából, a napi nyolctól ötig tartó mókuskerékből. Szintén célcsoportjukat alkotják azok a 30 év alatti fiatalok, akik szabadságra és függetlenségre vágynak, saját maguk főnökei szeretnének lenni, nem pedig másnak akarnak dolgozni, akik azt szeretnék csinálni, amit igazán szeretnek.

A minőség az első

A La Donuteria koncepcióval  azért emelkedtünk ki versenytársaink közül, mert első osztályú alapanyagokból kézzel készített fánkokat árulunk, mindenféle hozzáadott adalékanyagok nélkül. Pontosan ezért készítünk saját karamellt és különböző fánk töltelékeket, ezért rendeljük a csokit Belgiumból, a málnát Németországból, a vaníliát pedig egyenesen Madagaszkárról. "Abban is egyediek vagyunk, hogy mindent magunk  csinálunk. Sok versenytársunk külső beszállítót bíz meg az alapanyagok elkészítésével. Mi viszont szembe megyünk ezzel a trenddel, ezért lesznek olyanok a fánkjaink, mintha a nagyi készítette volna" - mondja Peter Straňák.

A kávé szerelmesei számára is tökéletes választás a La Donuteria, hiszen személyre szabott, frissen őrölt kávéinkkal várunk mindenkit. A legjobb kávé pörkölőkkel dolgozunk egész Közép-Európában, így biztosítva a lehető legjobb íz élményt. A kávék mellett házi limonádéink, boraink, cidereink, illetve különleges italaink -  melyek az USA-ból, Mexikóból vagy éppen Thaiföldről érkeznek hozzánk - segítenek abban, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző kínálatot.


Csak a képzelet szabhat határt / "Sokan álmodoznak arról, hogy legyen egy saját kávézójukat vagy cukrászdájukat. Nagyon megtisztelő számunkra, hogy segíthetünk nekik álmaik megvalósításában és lehetőségek kínálunk saját vállalkozásuk felépítésére" - mondta Peter Straňák, a La Donuteria tulajdonosa.

népszerű a fórumban

Az egymilliárd fontos határ

Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...

1 hozzászólás
utolsó 2020.02.16.
Az igazi sportbár hangulat

THE TILTED KILT... :)

1 hozzászólás
utolsó 2016.08.22.
Egészség és élvezet együttese

Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.

1 hozzászólás
utolsó 2014.08.02.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano

Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!

1 hozzászólás
utolsó 2013.11.07.
Négy az egyben

Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c

1 hozzászólás
utolsó 2013.10.24.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Kedves Zizu!   További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!

Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!

2 hozzászólás
utolsó 2013.07.15.
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise

Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.

2 hozzászólás
utolsó 2013.05.21.