Édes a siker
A La Donuteria az Egyesült Királyságban indította el franchise koncepcióját, 3 év alatt a hálózat Európa vezető kézműves fánkozója nőtte ki magát. Jelenleg számos nagyvárosban nyílnak további franchise központok - így Bécsben, Innsbruckban, Münchenben és Budapesten is-, melyekkel Európa legnagyobb fánkos hálózatává válik. Most tervezik a magyar piacra lépést, melyet már az országra specializálódott area developer (területi képviselő) segít, aki az egész hazai terjeszkedésért felel.
A legtöbb étterem vagy vendéglátó egység szédítő befektetési összegeket igényel, ám a La Donuteria nem tehető velük egy lapra, hiszen egy üzlet megnyitásához elegendő 6 – 12 millió forint, amely tartalmazza a képzést, a tervezést és a kialakítást, a vendégtér és a konyha felszerelését, illetve a franchise díjat és az első hónap működésnek finanszírozását.
Peter Straňák, a hálózat tulajdonosa azt emelte ki, hogy egy kis városban nyíló egység akár 1-1.5 millió forint profitot is termelhet havonta, míg egy nagyobb településen ez az érték elérheti a 3 millió forintot is. A befektetéshez képest nagy profitnak köszönhetően partnereink gyors megtérülésre számíthatnak. A fánkozó egység bevétele mellett még számos módon növelhető az eredmény, így például vásárokon, illetve különböző rendezvényeken való részvétellel, illetve esküvőkön és egyéb eseményeken catering biztosításával.
Turisták és diákok
A franchise központ szerint minden legalább 50.000 lakossal bíró város megfelelő egy La Donuteria megnyitásához. Tapasztalataik szerint a turisták és a diákok nagy száma is elengedhetetlen még a sikerhez, hiszen ők adják vásárlóik nagy részét.
Milyen az ideális La Donuteria partner?
Fontos, hogy a napi működésben részt vegyenek a franchise partnerek, hiszen csak így tudják vezetni és folyamatosan motiválni a csapatukat. " Azontúl, hogy legyen elég tőkéje, fontos, hogy imádja az édességeket és elkötelezett legyen a magas minőségű termékek és kiszolgálás iránt." - teszi hozzá még a hálózat tulajdonosa Peter Straňák.
Tapasztalataik szerint, olyan alkalmazotti státuszban lévők lesznek leggyakrabban a partnereink, akik ki szeretnének lépni a multik világából, a napi nyolctól ötig tartó mókuskerékből. Szintén célcsoportjukat alkotják azok a 30 év alatti fiatalok, akik szabadságra és függetlenségre vágynak, saját maguk főnökei szeretnének lenni, nem pedig másnak akarnak dolgozni, akik azt szeretnék csinálni, amit igazán szeretnek.
A minőség az első
A La Donuteria koncepcióval azért emelkedtünk ki versenytársaink közül, mert első osztályú alapanyagokból kézzel készített fánkokat árulunk, mindenféle hozzáadott adalékanyagok nélkül. Pontosan ezért készítünk saját karamellt és különböző fánk töltelékeket, ezért rendeljük a csokit Belgiumból, a málnát Németországból, a vaníliát pedig egyenesen Madagaszkárról. "Abban is egyediek vagyunk, hogy mindent magunk csinálunk. Sok versenytársunk külső beszállítót bíz meg az alapanyagok elkészítésével. Mi viszont szembe megyünk ezzel a trenddel, ezért lesznek olyanok a fánkjaink, mintha a nagyi készítette volna" - mondja Peter Straňák.
A kávé szerelmesei számára is tökéletes választás a La Donuteria, hiszen személyre szabott, frissen őrölt kávéinkkal várunk mindenkit. A legjobb kávé pörkölőkkel dolgozunk egész Közép-Európában, így biztosítva a lehető legjobb íz élményt. A kávék mellett házi limonádéink, boraink, cidereink, illetve különleges italaink - melyek az USA-ból, Mexikóból vagy éppen Thaiföldről érkeznek hozzánk - segítenek abban, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző kínálatot.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Az Eat Salad egy francia gyorsétterem-lánc, amely testreszabható salátákat, tálakat és wrap szendvicseket kínál.
A baguette és croissant után nem meglepő, hogy az egyik ikonikus pékség hálózat Franciaországban indult. Mára viszont már globális jelenlétre tett szert.
10 év után 800 egységet nyitott és 20%-os piaci részesedést szerzett a lengyel gasztro szektor kültéri szegmensében a Sweet Gallery.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Egy érdekes gasztro lehetőséget kínál a Bike Cafe mely az Ice Cream almárka alatt kerékpáros modelljében fagylalttal hódítaná meg az utcákat.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Tom Market kisközért-hálózata jó lehetőség lehet a biztonságot és hatékonyabb működést keresőknek.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.