Munkaerő probléma?
Emelkedő jövedelem, folyamatos növekedés és könnyed üzlet, ez a recept az Easy Beer és az Easy Wine gasztró bároknál. A koncepció különlegessége, hogy nem szükséges - amint azt általában elvárnánk - nagyszámú munkatársat felvenni.
- A legtöbb étterem működtetése magas munkavállalói költségekkel jár. Az Easy koncepciókat oly módon terveztük meg, hogy ezeket a költségeket a szolgáltatás minőségének befolyásolása nélkül minimalizáljuk. Maximum egy vagy két alkalmazottnak kell lennie a konyhában, és legfeljebb két embernek a bárban - magyarázza Juris Roganovs, az Easy Wine and Easy Beer koncepció nemzetközi fejlesztéséért felelős franchise igazgatója. A koncepció nagy hangsúlyt fektet az önkiszolgálásra, mely teljesen egyedi módon jelenik meg az egységekben.
A gyakorlatban amikor belép a vendég egy Easy étterembe, kap egy mágneses kártyát, amellyel italokkal tölthet magának egy speciálisan kialakított italfalról. Ez azt jelenti, hogy nem kell megvárnia a pincér kiszolgálását, illetve nem használunk automata adagoló rendszert sem. Ezért lehetősége van mindenkinek arra, hogy annyit töltsön amennyit csak akar, még minimális mennyiségre is, csak kostoláshoz. A kitöltött mennyiség határozza meg az árat is, így a mágneskártyák segítségével pontosan követni lehet a vendégek fogyasztását. A vendégek egyben fizetnek távozás előtt. – Kiderült, hogy az önkiszolgálás gyorsabb és költséghatékonyabb, mivel csökkenti a további személyzetre való igényt, amellett, hogy minden kitöltött ital pontosan feljegyezhető. Ilyen módon az átvevő könnyen figyelemmel kísérheti a készletek mennyiségét és a befolyt összegeket, ami tovább segíti a munkájá – mondja Roganovs.
Az Easy Wine és az Easy Beer nagyon innovatív és gyakorlatias koncepciók, az intelligens megoldások és az informatikai rendszerek miatt, amelyek lehetővé teszik az önkiszolgálást, a fogyasztást, fizetések, hűségprogramok automatizálását és ellenőrzését.
A rigai bárok mellett az Easy Wine megtalálható Tbilisziben (Grúziában), és 2019. augusztus közepén nyitották meg az első Easy Beer egységet Koperben, Szlovéniában. Az ősz folyamán várhatóan megnyílik Budapesten is az első étterem. - Folytatódik az új partnerek keresése - megerősíti Roganovs, és hozzáteszi, hogy ezek a koncepciók könnyen átadhatók és sikeresek lehetnek bárhol Európában.
Azoknak a vállalkozóknak, akik úgy döntenek, hogy Easy franchise-t vásárolnak, megkönnyebbülés, hogy minden üzleti folyamatot részletesen leírnak a működési kézikönyvbe, emellett különféle támogatási eszközöket fejlesztettek ki, valamint képzéseket is szerveznek. Roganovs szerint minden olyan hely, ahol sok ember fordul meg, ideális az Easy koncepciók számára is, ezek lehetnek bevásárlóközpontok, repülőterek, városközpontok, de olyan látványosságok is, amelyek vonzzák a turistákat, vagy éppen a helyieket.
Az Easy Wine vendégei 60 különféle bort találnak, különféle árkategóriákból, az Easy Beer fogyasztói pedig mintegy 200 különböző sör kínálatából választhatnak. Az étterem munkatársai minden italhoz megfelelő snackeket vagy fogásokat ajánlanak.
A koncepció további franchise partnereit keresi Magyarországon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Több magyar hálózat is részt vett a régió legnagyobb franchise kiállításán.
Az Easy Wine és Easy Beer egyszerű, innovatív és jövedelmező üzleti lehetőséget jelentenek - a bár- és étteremhálózat franchise vezetőjét kérdeztük a részletekről.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Terjeszkedésbe kezd az Easy Wine és Easy Beer márkákat összefogó, innovatív technológiákat alkalmazó italbár és étteremlánc.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.