Töretlen hálózatfejlesztés

A gyógyszertárakat üzemeltető BENU cégcsoport már közel húsz éve van jelen hazánkban, ám a franchise programot csak 2013-ban indították el azzal a céllal, hogy a vásárlók a gyógyszertárhálózat által kínált színvonalas szolgáltatásokkal országszerte minél több helyen találkozhassanak. A BENU új standardot vezetett be a gyógyszertári piacon: elsőként alkalmazta a nyitott polcos gyógyszertári koncepciót, mely egységes arculatával, modern megjelenésével fokozza a vásárlói élményt. A tágas és átlátható környezet, a letisztult design nemcsak a könnyebb tájékozódást szolgálja, de a termékek hatékonyabb bemutatását is lehetővé teszi. Mára a franchise hálózat a cégcsoport fontos üzletágává nőtte ki magát; ennek legújabb mérföldköveként a márka megkötötte századik franchise megállapodását.
A BENU csoport jelenleg 304 gyógyszertárával (franchise-partnereivel és a fiókgyógyszertárakkal együtt) a legnagyobb hazai gyógyszertárhálózatot működteti. A franchise program sikerét és a hálózaton belüli jelentőségét igazolja a századik franchise partnerrel, a balatonboglári Arany Kígyó Patikával májusban megkötött franchise szerződés.
„Örülünk annak, hogy az Arany Kígyó Patika megtisztelt minket a bizalmával és századik partnerként csatlakozott franchise programunkhoz. Két szempontból is fontos ez számunkra: egyrészt a BENU az ország kiemelt turisztikai régiójában, a Balaton déli partjának üdülővárosában újabb egységgel tudja képviseltetni magát, ezáltal hazai és külföldi nyaralók ezrei találkozhatnak itt is a márkával. Másrészt a bűvös százas szám elérése franchise programunk sikerét és partnereink töretlen bizalmát is jelzi” – nyilatkozta dr. Kupai Mihály, a BENU Magyarország Zrt. franchise vezetője.
Egységes, jól kidolgozott koncepció
A sikeres gyógyszertári koncepció komoly versenyelőny a piacon, hiszen kutatások is azt igazolják, hogy napjainkban a vásárlók a földrajzi előnyök mellett – közel van, útba esik – a kedves személyzetet, szakmai segítséget, széles választékot és az akciókat is fontosnak tartják a patikaválasztásaik során (kutatás: Szinapszis 2018 február n=800).
„Nagyon szimpatikus a BENU innovatív szemlélete, az a vásárlócentrikusság, amelyet családi vállalkozásként mi is magunkénak vallunk” – mondta el Happ Istvánné, a századik franchise partnerként csatlakozó balatonboglári Arany Kígyó Patika vezetője, aki fokozatosan adja át a stafétabotot fiának, Happ Csongornak. „Fiammal egyeztetve vágtunk bele a franchise partnerségbe, mert úgy gondoljuk, hogy kis családi vállalkozásként sosem tudnánk azokhoz az előnyökhöz jutni, amelyeket a BENU kínál partnereinek.”

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!