Töretlen hálózatfejlesztés
A gyógyszertárakat üzemeltető BENU cégcsoport már közel húsz éve van jelen hazánkban, ám a franchise programot csak 2013-ban indították el azzal a céllal, hogy a vásárlók a gyógyszertárhálózat által kínált színvonalas szolgáltatásokkal országszerte minél több helyen találkozhassanak. A BENU új standardot vezetett be a gyógyszertári piacon: elsőként alkalmazta a nyitott polcos gyógyszertári koncepciót, mely egységes arculatával, modern megjelenésével fokozza a vásárlói élményt. A tágas és átlátható környezet, a letisztult design nemcsak a könnyebb tájékozódást szolgálja, de a termékek hatékonyabb bemutatását is lehetővé teszi. Mára a franchise hálózat a cégcsoport fontos üzletágává nőtte ki magát; ennek legújabb mérföldköveként a márka megkötötte századik franchise megállapodását.
A BENU csoport jelenleg 304 gyógyszertárával (franchise-partnereivel és a fiókgyógyszertárakkal együtt) a legnagyobb hazai gyógyszertárhálózatot működteti. A franchise program sikerét és a hálózaton belüli jelentőségét igazolja a századik franchise partnerrel, a balatonboglári Arany Kígyó Patikával májusban megkötött franchise szerződés.
„Örülünk annak, hogy az Arany Kígyó Patika megtisztelt minket a bizalmával és századik partnerként csatlakozott franchise programunkhoz. Két szempontból is fontos ez számunkra: egyrészt a BENU az ország kiemelt turisztikai régiójában, a Balaton déli partjának üdülővárosában újabb egységgel tudja képviseltetni magát, ezáltal hazai és külföldi nyaralók ezrei találkozhatnak itt is a márkával. Másrészt a bűvös százas szám elérése franchise programunk sikerét és partnereink töretlen bizalmát is jelzi” – nyilatkozta dr. Kupai Mihály, a BENU Magyarország Zrt. franchise vezetője.
Egységes, jól kidolgozott koncepció
A sikeres gyógyszertári koncepció komoly versenyelőny a piacon, hiszen kutatások is azt igazolják, hogy napjainkban a vásárlók a földrajzi előnyök mellett – közel van, útba esik – a kedves személyzetet, szakmai segítséget, széles választékot és az akciókat is fontosnak tartják a patikaválasztásaik során (kutatás: Szinapszis 2018 február n=800).
„Nagyon szimpatikus a BENU innovatív szemlélete, az a vásárlócentrikusság, amelyet családi vállalkozásként mi is magunkénak vallunk” – mondta el Happ Istvánné, a századik franchise partnerként csatlakozó balatonboglári Arany Kígyó Patika vezetője, aki fokozatosan adja át a stafétabotot fiának, Happ Csongornak. „Fiammal egyeztetve vágtunk bele a franchise partnerségbe, mert úgy gondoljuk, hogy kis családi vállalkozásként sosem tudnánk azokhoz az előnyökhöz jutni, amelyeket a BENU kínál partnereinek.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
legolvasottabb
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
Indul a Fröccsbusz franchise
A Fröccsbusznak jelenleg nincsen elérhető franchise ajánlata; egyéb együttműködési lehetőségekről közvetlenül a vállalatnál tudnak érdeklődni:E-mail:...
Indul a Fröccsbusz franchise
Üdvözlöm!Érdeklődni szeretnék milyen költségekkel jár a csatlakozás?E-mail:tcsb032@gmail.com
Husse márkabolt és bemutatóterem
A Husse márkabolt elérhetőségei: Cím: 1082. Bp. Horváth Mihály tér 2. Tel.: 0620-212-20-28 E-mail: hussedelpest@husse.hu Honlap:...
Garantált visszavásárlási programot indít a Tesla
Egy meglepő kommentben Elon Musk megjegyezte, hogy ahogy a Tesla folytatja terjeszkedését mégiscsak szüksége lehet franchise üzletekre a vállalati Tesla szalonok...
Indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék bővebb tájékoztatást kapni fröccsbusz üzemeltetésével és a költségekkel kapcsolatban. Tisztelettel: korosine
Franchise az állatok szerelmeseinek
Kedves Marton Margó! Kérem adja meg elérhetőségét és a napokban keresni fogjuk! Az önéletrajzát a magyarorszag@husse.com e-mail címre küldheti...
Franchise az állatok szerelmeseinek
Tiszteletem! Nagyon tetszik ez a lehetőség és érdekelne is. További információkra lenne szükségem. Üdvözlettel. Marton Margó
Indul a Fröccsbusz franchise
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni a Fröccsbusz franchize lehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel!