A szenvedély fontosabb, mint a tapasztalat
- Juris Roganovs franchise manager.
Hogyan született meg az Easy Wine és Easy Beer koncepciók ötlete?
Az Easy Wine és az Easy Beer alapítói nemzetközi szférában dolgozó sikeres marketingesek. Sokat utaztak világszerte és az elmúlt években meglátogatták a legsikeresebb bárokat, éttermeket. Céljuk az volt, hogy megértsék, mitől képesek olyan sikeresen működni ezek a vendéglátóipari egységek. Ezen tudással felvértezve létrehoztak egy professzionális csapatot, akikkel együtt megalapították az Easy Wine és az Easy Beer éttermeket.
Elképzelésük az volt, hogy egy klasszikusnak mondható, sikeres étterem minden elemét, tehát a kellemes légkört, a nagyszerű ételeket, a gyors kiszolgálást kombinálják a vendéglátóiparban elérhető legfejlettebb innovációkkal, ezzel megteremtve ”a jövő éttermét”. A koncepciót két évig tökéletesítették, mielőtt megnyitották első éttermüket.
Hogyan zajlott a franchise előkészítési folyamat, és mennyi időbe telt a rendszer kidolgozása?
A franchise csomag fejlesztése körülbelül egy évig tartott. Minden üzleti folyamatot részletesen leírtunk az üzemeltetési kézikönyvben. A franchise átvevők segítésére különféle támogatási eszközöket és oktatási programokat fejlesztettünk ki, és teszteljük a további lehetőségeket.
Mi különbözteti meg ezt az üzletet a versenytársakéitól?
A vendéglátóipar szereplőitől az értékteremtő marketingfolyamataink és az innovatív megoldásaink különböztetnek meg minket. Ezen megoldások vonzzák a hűséges ügyfeleket és költséghatékonyabbá teszik üzleteinket, melyek végsősoron magasabb nyereséget eredményeznek. Azonban a legfontosabb dolog, ami elválaszt minket a többi gasztronómiai márkától a piacon, az a tény, hogy vállalkozásunkat könnyű kezelni, izgalmas és szórakoztató.
Milyen az ideális Easy Wine vagy Easy Beer tulajdonos franchise partner?
Meggyőződésünk, hogy a szenvedély és az elkötelezettség a munka iránt fontosabb előfeltétele a sikernek, mint a korábbi szaktudás vagy tapasztalat megléte ezen a területen. Képesek vagyunk a sikeres üzlet kialakításához és működtetéséhez szükséges valamennyi eszköz és anyag átadására, azonban a tapasztalat természetesen előnyt jelenthet.
Sikereinket látva külföldi vendégeinktől is kaptunk megkereséseket. Jelenleg Budapest mellett Prágában, Varsóban, Rotterdamban, Osloban, Moszkvában, Belgrádban és Dubaiban keresünk megfelelő helyszíneket hálózatunk legújabb tagjai számára.
Az eddigi tapasztalatok alapján mennyi idő után válik nyereségessé a franchise partnerek vállalkozása, illetve mennyi idő alatt térül meg a befektetésük?
Átlagosan éttermeink a működés második hónapjától válnak jövedelmezővé. Franchise átvevőink számára az első három hónapban úgynevezett „ingyenes időszakot” biztosítunk, azaz royalti díjat csak a működés 4. hónapjától számítunk fel, mert általában ez az az időpont, amikor a vállalkozás eléri a célhozamát. A befektetés teljes becsült megtérülése 14-30 hónap közé tehető.
Mit gondol, milyen előnyökkel jár a franchise partnerek számára az együttműködés?
Úgy véljük, hogy jelenleg az egyik legjobb franchise lehetőséget kínáljuk a piacon. Üzleti modellünk jövedelmezősége magasabb, mint az átlag, óriási az érdeklődés. Emellett csapatunk folyamatosan befektet különböző szoftver- és hardver-innovációkba. Partnereink biztosak lehetnek abban, hogy különleges szakértői csapatot biztosítunk számukra, és minden lépésben támogatni fogjuk őket. Véleményünk szerint a támogatási rendszer minden franchise hálózat egyik legfontosabb sikertényezője.
További információ az Easy Wine és Easy Beer franchise koncepciókról a franchise katalógusban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Több magyar hálózat is részt vett a régió legnagyobb franchise kiállításán.
A hazánkban is terjeszkedő Easy Wine, illetve Easy Beer koncepciók innovációjának köszönhetően könnyen megkerülhető a munkaerőhiány problémája.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
Terjeszkedésbe kezd az Easy Wine és Easy Beer márkákat összefogó, innovatív technológiákat alkalmazó italbár és étteremlánc.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Az egymilliárd fontos határ
Tisztelt Szerkesztoseg! Szeretnem felvenni a kapcsolatot a Costa Coffee magyarorszagi franchise partnerevel kavezo nyitasa temakorben. Tudnak ebben segiteni szamomra?...
Az igazi sportbár hangulat
THE TILTED KILT... :)
Egészség és élvezet együttese
Augusztus elsején megnyitott a Chillbox, Görögország legnagyobb joghurtbár hálózatának második magyarországi egysége is, a budapesti Aréna Plázában.
Tovább hódít Budapesten a Vapiano
Már az utolsó simításokat végzik a WestEnd-ben, végül holnap nyitja meg kapuit az új étterem!!
Négy az egyben
Egy érdekes videó interjú, amiben két Villa franchise partner is megszólal: http://www.youtube.com/watch?v=LQexDaZ9p7c
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Kedves Zizu! További információkat talál a franchise katalógusban - http://franchising.hu/franchise/30/my-culture/ - ahol többek közt megtalálja az angliai...
Kávézó vagy Kioszk? Is-is!
Lehet bővebb információt kapni az üzleti lehetőségről? Köszönöm!
Jövőre indul a Fröccsbusz franchise
Szeretnék részletes információt kapni balatoni szezonális működtetéshez a Fröccsbuszról.